۷۶۵۴۷۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

کیهانی: از مربی تفتیان توضیح خواستیم

رئیس فدراسیون دو و میدانی با بیان اینکه این رشته می‌توانست مدال‌های بیشتری در بازی‌های آسیایی بگیرد، گفت: کار جوانگرایی را آغاز می‌کنیم.

مهر: مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دو و میدانی بعد از کسب دومین مدال طلای دوومیدانی ایران در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا گفت: این موفقیتی که تا به امروز به دست آمده ماحصل تلاش کل خانواده دوومیدانی در سراسر کشور بوده که ورزشکاران به تیم ملی معرفی کرده اند.

دو مدال طلا تا اینجای کار خوب بوده. من رضایت نسبی دارم. می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم اما مسابقات فردا هم هست.البته کار سختی داریم.ما سعی کردیم کار درست انجام بدهیم.زمانی که سازمان تیم های ملی می گفت نفرات کمتر اما با کیفیت تر ببریم به خاطر همین بود.شرمنده هستیم اگر در بعضی مواد مدال نگرفتیم.

کیهانی: از مربی تفتیان توضیح خواستیم

او در خصوص حضور کمرنگ بانوان دوومیدانی کار ایران در این بازی ها گفت: بارها گفتم جنسیت را نمی شناسیم هر کسی که شایسته باشد قطعا حمایت می کنیم. برنامه ما برای همه است. اگر بتوانیم دختران مستعد را شناسایی کنیم برای بازی های آسیایی بعد باید با بانوان بیشتری شرکت کنیم.

کیهانی در مورد عملکرد ضعیف تفتیان رکورددار دوهای سرعت کشور در این بازی ها توضیح داد: از مربی تفتیان توضیح خواستیم.به او گفتیم که ما حمایت کاملی از این ورزشکار کردیم.او فصل خوبی را سپری کرده بود. قرار شده که ایشان جواب مکتوب بدهند.تفتیان در مسابقات قبل خوب بود اما برای ما این بازی ها مهم بود که متاسفانه خوب ظاهر نشدند.

رییس فدراسیون دوومیدانی در پایان در پاسخ به این سوال که نسل طلایی دوومیدانی ایران دارند بازنشسته می شوند و با این حساب چه برنامه ای برای آینده دارید افزود: ما از امروز کار جوانگرایی را برای بازی های آسیایی دوره بعد شروع می کنیم.اگر شروع نکنیم عقب می مانیم.سرعت رشد در دوومیدانی آسیا خیلی بالاست.باید کار سامان دهی تیم های ملی از الان آغاز شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج