جاباما
۷۶۵۵۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

واکنش شریعتمداری به تندرو نامیدن کیهان

مدیرمسؤول روزنامه کیهان با اشاره به مذاکرات ایران و گروه موسوم به ˈ۱+۵ˈ اظهارکرد: به فرموده مقام معظم رهبری ˈتیم مذاکره کننده فرزندان انقلابند و باید از آنان حمایت کنیمˈ.

ایرنا: ˈحسین شریعتمداریˈ در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم حبیب الله عسکراولادی در حسینیه محله قاضی دماوند، اظهارکرد: نباید در جریان مذاکره با گروه ˈ۱+۵ˈ تسلیم باج خواهی و زیاده طلبی غربی ها شد.

وی خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده ایرانی در خط مقدم تقابل با غرب قرار دارد و باید حمایت شود و اگر نقطه نظری وجود دارد باید دوستانه با آنان مطرح کرد و در میان گذاشت.

مدیرمسؤول روزنامه کیهان با اشاره به روند مذاکرت، افزود: تاکنون امتیازی رد و بدل نشده و دو طرف هنوز به نتیجه ای نرسیده اند اما طرفین ابراز امیدواری کرده اند که به نتیجه برسند.

وی با بیان اینکه نباید در جریان مذاکرات تسلیم باج خواهی حریف شویم، بیان کرد: همین که این مذاکرات به نتیجه نرسیده، نشان دهنده این است که تیم مذاکره کننده کشورمان در مقابل زورگویی ها و باج خواهی های غرب مقاومت کرده و این مساله بسیار امیدبخش است.

مدیرمسوول روزنامه کیهان گفت: همه مطبوعات و ارباب جراید از طریق رسانه ها و آحاد جامعه اسلامی، باید دست به دست هم بدهند تا عزت و سربلندی ایران اسلامی حفظ و صیانت شود.

شریعتمداری یادآور شد: فقط رسیدن به توافق نیست که ارزشمند است بلکه اگر هم با ایستادگی و مقاومت تن به توافق ندهیم ، از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

وی با بیان اینکه آحاد جامعه و مسؤولان باید مراقب اوضاع باشند، در خصوص برخی اظهار نظرهای رسانه های بیگانه و محکوم کردن روزنامه کیهان به تندروی و افراطی گری تصریح کرد: آنها همواره بر این طریق باطل بوده اند و از آنان انتظاری جز این هم نمی رود.

* مرحوم حبیب الله عسکراولادی یک انقلابی باسابقه، پابرجا و شناخته شده بود

شریعتمداری درباره مرحوم عسگراولادی گفت: سابقه آشنایی ام با آن مرحوم به پیش از انقلاب اسلامی و زمان زندانی شدن در زندان های رژیم طاغوت باز می گردد.

وی گفت: آن مرحوم یکی از پایه های اساسی انقلابیون در زندان بود که همواره مقاومت و ایستادگی اش به سایر زندانیان روحیه می داد.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: مرحوم عسکراولادی از السابقون و پیشقراولان نهضت اسلامی و پیوستن به امام راحل بود و ارتباط بسیار نزدیکی با آن حضرت داشت.

وی به ذکر خاطره ای از آن مرحوم در زندان پرداخت که از ارتباطشان با امام(ره) و تفکرات آن حضرت می گفت که نگاهشان به یک انقلاب اسلامی فراگیر بود.

مدیرمسؤول روزنامه کیهان افزود: آقای عسکراولادی از افراد بسیار مؤمن و ممتازی بود که همواره در دیدارها رفتاری گرم و صمیمانه داشت.

وی گفت: در یکی از دادگاه ها آقای عسکراولادی از اعضای هیأت منصفه بود و وقتی به دادگاه وارد شدند برخلاف رویه همیشگی خیلی سرد سلام کرد.

شریعتمداری اضافه کرد: این از تدین آقای عسکراولادی بود که در جایگاه قضاوت فرقی بین حضار قائل نمی شدند و همین خاطره کوتاه گویای اخلاق سیاسی ایشان است.

مرحوم ˈحبیب الله عسگراولادیˈ فرزند حسین در سال ۱۳۱۱ شمسی، در خانواده ای متدین و از پدر و مادری اهل دماوند، در تهران متولد شد.

این انقلابی نستوه و راستین، مجاهد راه حق و یار دیرین امام راحل (ره) و رهبری نظام اسلامی اوایل شهریور ماه ۹۲ به علت نارسایی قلبی و گرفتگی عروق در بیمارستان بستری شد.

عسگر اولادی در نخستین روز از ماه محرم الحرام جاری بعد از پشت سرگذاشتن یک دوره بیماری در بیمارستان ˈدیˈ تهران دعوت حق را لبیک گفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه به شما چه ربطی داره که اظهار نظر میکنید. همین شما هستین که نمیذارین این مملکت روی آرامش ببینه

    • بدون نام

      عسکراولادی از توابان زمان شاه بود. بهتره خاطرات عزت شاهی رو بخونید می بینید این عسکراولادی که بود!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج