جاباما
۷۶۵۵۳۴
۳۹ نظر
۷۵۱۷
۳۹ نظر
۷۵۱۷
پ

سلبریتی‌هایی که با هم رفیق شش‌دانگ هستند

بسیاری از سلبریتی‌ها دوستان قدیمی و صمیمی با هم هستند و سلبریتی‌هایی را سراغ داریم که بر خلاف تصور حسابی با هم دوست شده اند، به همین دلیل در ادامه با هم قصد داریم نگاهی به سلبریتی‌هایی داشته باشیم که رفقای شش‌دانگی برای هم هستند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: انسان‌ موجودی اجتماعی است و از پیدا کردن دوست و حضور در میان سایر انسان‌ها لذت می‌برد، سلبریتی‌ها نیز که سبک زندگی آن‌ها همیشه زیر نظر بوده است دوستان خوبی را برای گذران زندگی انتخاب می‌کنند.

بسیاری از سلبریتی‌ها دوستان قدیمی و صمیمی با هم هستند و سلبریتی‌هایی را سراغ داریم که بر خلاف تصور حسابی با هم دوست شده‌‌اند، به همین دلیل در ادامه با هم قصد داریم نگاهی به سلبریتی‌هایی داشته باشیم که رفقای شش‌دانگی برای هم هستند.

۲۰. رفاقت‌های غیر منتظره: کیرا نایتلی و آدام لوین

سلبریتی‌هایی که با هم رفیق شش‌دانگ هستند

شاید برای شما جالب باشد بدانید کیرا نایتلی و آدام لوین نقاط مشترک زیادی دارند و این زیباروی بریتانیایی و خواننده پاپ آمریکایی بیشتر از آنچه فکرش را بکنید رفیق هم هستند. بر اساس گزارشی که مجله پیپل منتشر کرده است کیرا نایتلی و آدام لوین زمانی که برای ساخت فیلم موزیکال Begin Again همکاری داشتند، کیرا از اینکه قرار بود در این فیلم نقش دوست‌دختر آدام لوین را بازی کند بسیار عصبی و نگران بود، به‌خصوص برای اینکه در این فیلم قرار بود کیرا جلوی آدام لوین شعر و ترانه بخواند.

به احتمال زیاد شهرت آدام لوین در دنیای موسیقی باعث شده بود کیرا نایتلی از خوانندگی جلوی این ستاره بزرگ دچار استرس شود. از طرف دیگر به گفته کیرا، آدام لوین شخصیت بسیار شیرین و جذابی دارد و در تمامی صحنه‌‌های این فیلم به کیرا کمک کرده است. در این بین آدام لوین نیز که تجربه زیادی در هنرپیشگی ندارد در این فیلم کمک‌ها و پشتیبانی زیادی از جانب کیرا نایتلی برای بازیگری گرفته است.

۱۹. دوستی‌های قدیمی: مت دیمون و بن افلک

سلبریتی‌هایی که با هم رفیق شش‌دانگ هستند

این دو هنرپیشه موفق و سرشناس که هر دو چندین سال سابقه همکاری در فیلم‌های مخلتف هالیوودی را دارند به دو برادر برای یکدیگر تبدیل شده‌اند، بر اساس گزارشی که E! News منتشر کرده، مت دیمون و بن افلک در بیشتر مواقع یکدیگر را بهترین دوستان خود خطاب می‌کنند و در مراسم‌ها و رویدادهای مهم صنعت سینما در کنار یکدیگر حضور پیدا می‌کنند.

دلیل این دوستی و صمیمیت کاملاً روشن است چرا که مت دیمون و بن افلک از کودکی با یکدیگر در فیلم‌های مختلف بازی کرده‌اند، گفته می‌شود بن افلک در زمان شروع فعالیت حرفه‌ای مت دیمون دست وی را گرفته و کمک‌های زیادی به او کرده است.

۱۸. رفاقت‌های غیر منتظره: لئوناردو دی‌کاپریو و توبی مگوایر

سلبریتی‌هایی که با هم رفیق شش‌دانگ هستند

این دو چهره سرشناس کمتر در کنار یکدیگر در فیلم‌ها ظاهر شده‌اند و در نتیجه بعید به نظر می‌رسد رابطه خوب و صمیمی میان لئوناردو و توبی وجود داشته باشد اما جالب است بدانید این دو رفاقت بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند.

بر اساس گزارشی که مجله PopSugar در این زمینه منتشر کرده، رفاقت لئوناردو دی‌کاپریو و توبی مگوایر به حدود ۳۰ سال پیش باز می‌گردد و این دو چهره‌سرشناس، در دوران کودکی برای اولین باز زمانی که برای تست بازیگری مراجعه کرده بودند با یکدیگر آشنا شدند.

لئوناردو دی‌کاپریو و توبی مگوایر هر دو بدون حمایت پدر و تحت سرپرستی مادرشان بزرگ شده‌اند و همین امر باعث شد تا یکدیگر را بیشتر درک کنند و رفاقت نزدیکی با هم داشته باشند. این دو هنرپیشه موفق و خوشنام تلاش زیادی کردند تا در هالیوود به موفقیت برسند و در نهایت در فیلم بسیار زیبای The Great Gastby شاهد هنرنمایی لئوناردو دی‌کاپریو و توبی مگوایر در کنار یکدیگر بودیم.

۱۷. دوستی‌های قدیمی: جنیفر آنیستون و کورتنی کاکس

سلبریتی‌هایی که با هم رفیق شش‌دانگ هستند

این دو بانوی زیباروی دنیای سینما و تلویزیون، در سریال موفق فرندز نقش دو دوست قدیمی را در کنار یکدگیر ایفا کردند و همین سریال پایه رفاقت دیرینه و ریشه‌دار جنیفر آنیستون و کورتنی کاکس را بنا کرد.

این دو سلبریتی پرطرفدار فعالیت‌های انسان‌دوستانه زیادی دارند و گاهی اوقات سینما فرصتی برای ایفای نقش دوباره در کنار یکدیگر را فراهم می‌کند. جنیفر آنیستون و کورتنی کاکس به دفعات مختلف در خیابان‌های لس‌آنجلس برای خرید و گشت و گذار با هم دیده شده‌‌اند و در شرایط سخت و دشوار از یکدیگر کمک‌های زیادی گرفته‌اند.

۱۶. رفاقت‌های غیر منتظره: دیوید بکام و اسنوپ داگ

سلبریتی‌هایی که با هم رفیق شش‌دانگ هستند

این دو چهره سرشناس به لحاظ کاری با یکدیگر تفاوت‌های زیادی دارند و بعید به نظر می‌رسد که دیوید بکام و اسنوپ‌ داگ رابطه نزدیکی با هم داشته باشند اما جالب است بدانید این دو سلبریتی مطرح از بودن در کنار یکدیگر لذت می‌برند و دوستانی خوبی برای هم هستند.

بر اساس گزارش مجله Daily Edge رفاقت دور از ذهن دیوید بکام و اسنوپ داگ زمانی شروع شد که دیوید بکام در برنامه تلویزیونی اسنوپ‌ داگ شرکت کرد و با توجه به تاریخ پخش این برنامه می‌توان گفت رفاقت دیوید بکام و اسنوپ داگ ریشه‌ای ۱۰ ساله دارد.

اسنوپ داگ نیز علاقه زیادی به دیوید دارد و مدعی است بکام اولین کسی است که ترانه‌های اسنوپ داگ را می‌شوند.

۱۵. دوستی‌های قدیمی: سلنا گومز و کارا دلوین

سلبریتی‌هایی که با هم رفیق شش‌دانگ هستند

حساب این دو سلبریتی محبوب با بیشتر چهره‌های سرشناس فرق می‌کند و سلنا گومز و کارا دلوین به عنوان دو سلبریتی شناخته می‌شوند که در کنار شهرت توانسته‌اند به مشکلات روحی و روانی نیز غلبه کنند.

لسنا گومز و کارا دلوین دوستان بسیار خوبی برای هم هستند و در شرایط سخت و دشوار روی کمک یکدیگر حساب باز می‌کنند. مجله Elle در گزارشی نوشته است این دو سلبریتی سرشناس رابطه دوستی عمیقی با هم دارند و به دفعات مختلف دیده شده که سلنا در مهمانی‌های کارا در کشتی‌ تفریحی شرکت می‌کند.

رابطه سلنا گومز و کارا دلوین به اندازه‌ای نزدیک و صمیمی است که بعضی‌ها بر این باورند رابطه این دو سلبریتی چیزی فراتر از رفاقت معمولی است و این دو با هم سروسری هم دارند. البته سلنا و کارا این باور را تکذیب کرده‌اند و مدعی هستند رفاقت آن‌ها ساده اما صمیمی است. سلنا در جایی گفته است کارا دلوین شخصیتی ماجراجو دارد و بودن در کنار وی بسیار لذت بخش است.

۱۴. رفاقت‌های غیر منتظره: ایگی آزیلیا و دمی لواتو

سلبریتی‌هایی که با هم رفیق شش‌دانگ هستند

بسیاری از طرفدران بر این باور هستند که ایگی آزیلیا و دمی لواتو فقط در زمینه موسیقی با هم همکاری دارند اما جالب است بدانید این دو سلبریتی محبوب دوستان بسیار صمیمی برای یکدیگر هستند.

مجله Huffington Post در این زمینه نوشت دمی اولین کسی بوده که از نامزدی ایگی آزیلیا باخبر شده است و از طرف دیگر دمی لواتو، ایگی آزیلیا را سنگ صبور خود می‌داند و مشکلات زیادی از زندگی خود را با او در میان گذاشته است.

ایگی آزیلیا و دمی لواتو به عنوان دو سلبریتی شناخته می‌شوند که منتقدین همیشه از کارهای آن‌ها انتقاد می‌کنند و این امر نیز باعث شده تا این در زمینه کار و زندگی شخصی بیشتر به یکدیگر نزدیک شوند.

۱۳. دوستی‌های قدیمی: سوفی ترنر و میسی ویلیامز

سلبریتی‌هایی که با هم رفیق شش‌دانگ هستند

چندین سال ایفای نقش در سریال معروف بازی تاج و تخت باعث شده تا رفاقت عمیقی میان سوفی و میسی ایجاد شود. این دو سلبریتی که نقش دو خواهر از خانواده استارک با نام‌های آریا و سانسا را در این سریال بازی می‌کنند در بسیاری از قسمت‌ها در سریال با هم مشاجره دارند اما در زندگی شخصی رابطه عمیقی میان این دو برقرار است.

جالب است بدانید سوفی و میسی خال‌کوبی شبیه به هم دارند و گفته می‌شود میسی ویلیامز یکی از ساقدوش‌های سوفی در مراسم عروسی او خواهد بود. رفاقت میسی ویلیامز و سوفی ترنر به اندازه‌ای است که آن‌ها رفاقت یکدیگر را با نام Mophie خطاب می‌کنند.

به این ترتیب امیدواریم رفاقت این سلبریتی‌های جوان و خوش‌آتیه تا ابد ادامه پیدا کند.

۱۲. رفاقت‌های غیر منتظره: بیانسه و گوئینت پالترو

سلبریتی‌هایی که با هم رفیق شش‌دانگ هستند

این فوق ستاره‌ها از دو دنیای متفاوت آمده‌اند و بعید به نظر می‌رسد که با یکدیگر رفاقت خوبی داشته باشند اما بر اساس گزارش مجله Ei News دوستی بیانسه و گوئینت پالترو به حدود ۱۸ سال پیش بر می‌گردد.

این دو چهره سرشناس در مراسم خیریه‌ای در سال ۲۰۰۰ در نیویورک با هم ملاقات کردند و به گفته گوئینت مهر بیانسه همان زمان در دل وی افتاد و گوئینت به همراه همسرش در کنسرت‌های بیانسه شرکت می‌کنند و حتی زمانی که گوئینت و کریس مارتین از یکدیگر جدا شدند بیانسه در کنار گوئینت بود تا درد فراغ وی را تسکین دهد.

رفاقت بیانسه و گوئینت پالترو به اندازه‌ای است که حتی فرزندان این دو سلبریتی نیز تبدیل به دوستان خوبی برای یکدیگر شده‌اند.

۱۱. دوستی‌های قدیمی: ایمی شومر و جنیفر لاورنس

سلبریتی‌هایی که با هم رفیق شش‌دانگ هستند

این دو هنرمند زیبارو را زمانی که در کنار یکدیگر هستند همیشه در حال خنده و شادی خواهید دید. جالب است بدانید مجله Elle نوشته است جنیفر لاورنس حتی در مراسم عروسی ایمی شومر شرکت کرده و صحبت‌های بامز‌ه‌ای در این مراسم بر زبان آورده است.

این دو دوست قدیمی با کمک یکدیگر فیلمنامه‌ طنزی نوشته‌اند و به دنبال کارگردانی برای اجرای آن می‌گردند. ایمی شومر و جنیفر لاورنس گردش و تفریح در کنار یکدیگر را دوست دارند و سگ‌هایش را برای پیاده‌روی بیرون از منزل می‌برند.

در کنار این موارد ایمی شومر و جنیفر لاورنس در پروژه ساخت فیلمی با هم همبازی هستند و بدون شک با فیلمی خنده‌دار و بامزه طرف خواهیم بود.

۱۰. رفاقت‌های غیرمنتظره: زاک برَف و هری استایلز

سلبریتی‌هایی که با هم رفیق شش‌دانگ هستند

رفاقت زاک برف و هری استایلز از آن رفاقت‌هایی است که حتی به ذهن هواداران دو آتشه این سلبریتی‌ها خطور نمی‌کند. اما جالب است بدانید زاک برف و هری استایلز رفاقتی دیرینه دارند ریشه دوستی آن‌ها به چندین سال پیش باز می‌گردد.

بر اساس مطلبی که مجله Mirror در این زمینه نوشته این دو چهره سرشناس رابطه بسیار نزدیکی با هم دارند و شبکه اجتماعی توییتر بساط دوستی زاک برف و هری استایلز را فراهم کرده است.

از قرار معلوم هری در توییتر زاک را دنبال می‌کرده و توییت‌های بامزه‌ای با هم رد و بدل می‌کردند و همین توییت‌ها باعث شد تا در فضای بیرون از دنیای مجازی با هم قرار بگذارند و دوستان خوبی برای یکدیگر باشند.

۹. دوستی‌های قدیمی: مایلی سایرس و کلی اسبورن

سلبریتی‌هایی که با هم رفیق شش‌دانگ هستند

این دو سلبریتی پرطرفدار چیزهای مشترک زیادی با یکدیگر دارند، مایلی سایرس و کلی اسبورن هر دو به عنوان چهره‌های سرشناسی شناخته می‌شوند که از دوران نوجوانی جلوی دوربین ظاهر شده‌اند و سلیقه مشترکی در انتخاب لباس‌ دارند.

بر اساس گزارش مجله PopSugaer، دوستی این دو سلبریتی زیبارو با همکاری در فیلم So UnderCover شروع شد و از آن زمان به بعد، وقت و بی‌وقت مایلی سایرس و کلی اسبورن را در کنار هم شاهد هستیم.

کلی اسبورن در جایی گفته است برایش مهم نیست مردم درباره مایلی سایرس چه می‌‌گویند چرا که وی سایرس را دختری می‌داند که حاضر نیست به رنگ جماعت در بیاید و همیشه ساز خودش را می‌زند و راه خود را می‌رود.

۸. رفاقت‌های غیر منتظره: تیلور سویفت و لنا دانم

سلبریتی‌هایی که با هم رفیق شش‌دانگ هستند

شخصیت تیلور سویفت با لنا دانم، زمین تا آسمان تفاوت دارد و به همین دلیل طرفداران این دو سلبریتی باور نمی‌کنند که آن‌ها دوستان خوبی برای هم هستند، اما جالب است بدانید لنا دانم علاقه زیادی به تیلور سویفت دارد و از هر فرصتی برای تعریف و تمجید از سویفت زیبارو استفاده می‌کند.

لنا دانم به مجله Refinery 29 گفته است تیلور سویفت در پشت‌صحنه همانند بچه‌ درس‌خوان‌ها رفتار‌های جالبی دارد که هواداران باید حتماً این رفتارها را ببینند. دانم در ادامه صحبت‌های خود متذکر شده است که تیلور سویفت یک الهه‌ تمام‌عیار است و به دوستی با او افتخار می‌کند.

۷. دوستی‌های قدیمی: ریس ویترسپون و میندی کالینگ

سلبریتی‌هایی که با هم رفیق شش‌دانگ هستند

اگر از طرفداران سینما باشید حتماً به خوبی می‌دانید که ریس وترسپون و میندی کالینگ در حال حاضر در فیلم Wrinkle in Time همبازی هستند. ظاهراً رابطه این دو سلبریتی تنها به همین فیلم ختم نمی‌شود و بنا به گزارش Hello Giggles، ریس و میندی از هر فرصتی برای با هم بیرون رفتن و خوشگذرانی استفاده می‌کنند.

ریس در جایی گفته است در طول رفاقت خود با میندی کالینگ چیزهای زیادی از او یاد گرفته. جالب است بدانید ریس و میندی به‌قدری با هم صمیمی‌ هستند که ریس لقب جالبی برای میندی پیدا کرده و در صحبت‌های خودمانی او را با نام مین دیزل خطاب می‌کند. همان‌گونه که حتماً می‌دانید وین دیزل نام هنرپیشه معروف سری فیلم‌های سریع و خشن است.

۶. رفاقت‌های غیر منتظره: سرنا ویلیامز و کیم کارداشیان

سلبریتی‌هایی که با هم رفیق شش‌دانگ هستند

بعید به نظر می‌رسد هواداران سلبریتی‌ها باور کنند که سرنا ویلیامز و کیم کارداشیان دوستان خوبی برای هم هستند اما مجله پیپل گزارش جالبی در این زمینه منتشر کرده است که حکایت از رفاقت سرنا ویلیامز و کیم کارداشیان دارد.

جالب است بدانید سرنا ویلیامز و کیم کارداشیان به اندازه‌ای با یکدیگر نزدیک هستند که سرنا، کیم را به مراسم عروسی خودش دعوت کرده بود. کیم در این مراسم دائم از آلکسیس اوهانیان، همسر سرنا ویلیامز تعریف می‌کرد و به آلکسیس لقب پرنس داده بود.

۵. دوستی‌های قدیمی: تینا فی و ایمی پولر

سلبریتی‌هایی که با هم رفیق شش‌دانگ هستند

سابقه رفاقت این دو سلبریتی‌ زیبا و خند‌ه‌رو به مدت‌ها پیش باز می‌گردد و به گفته USA Today تینا فی و ایمی پولر چیزی حدود ۲۰ سال است که با هم رفاقت دارند. تینا و ایمی در سال ۱۹۹۳ در شیکاگو با هم ملاقات کردند و پس از نقل مکان به نیویورک شاهد حضور این دو چهره‌سرشناس در مجموعه Saturday Night Live بودیم.

رفاقت دیرینه تینا فی و ایمی پولر هرگز کم‌رنگ نشده است و انتظار می‌رود در آینده نیز شاهد همکاری و دوستی این دو سلبریتی باشیم.

۴. رفاقت‌های غیر منتظره: بندیکت کامبربچ و لوپیتا نیونگو

سلبریتی‌هایی که با هم رفیق شش‌دانگ هستند

بسیاری از هواداران بندیک کامبربچ و لوپیتا نیونگو از رفاقت این دو سلبریتی بی‌خبر هستند اما جالب است بدانید بندیکت و لوپیتا دوستان خوبی برای هم به حساب می‌آیند.

بر اساس نوشته‌ای که Daily Mail در این زمینه مطرح کرده اولین تجربه همکاری مشترک بندیکت و لوپیتا به فیلم ۱۲ سال بردگی باز می‌گردد، این دو هنرپیشه خوش‌آتیه از آن زمان به بعد در تمامی مراسم‌ها در کنار یکدیگر دیده می‌شوند و حسابی هوای هم را دارند.

جالب است بدانید بندیکت زمانی که لوپیتا پس از دریافت جایزه اسکار مشغول به سخنرانی بود به اندازه‌ای تحت صحبت‌های لوپیتا قرار گرفته که اشک از دیده‌اش روان شد.

۳. دوستی‌های قدیمی: درو بریمور و کامرون دیاز

سلبریتی‌هایی که با هم رفیق شش‌دانگ هستند

طرفداران سینما سالیان سال است که درو بریمور و کامرون دیاز را می‌شناسند و با این حساب رفاقت این دو سلبریتی به هیچ‌وجه دور از ذهن نیست. مجله پیپل گزارش جالبی در این زمینه منتشر کرده و مدعی است چیزی حدود ۱۸ سال از رفاقت درو بریمور ور کامرون دیاز می‌گذرد.

این دو زیباروی هالیوودی برای اولین بار در مجموعه فیلم‌های فرشتگان چارلی حضور پیدا کردند و همین فیلم شرایط دوستی درو و کامرون را مهیا کرد. درو در جایی گفته است کامرون بهترین دوستی است که با او می‌توان برای گشت و گذار و تماشای فیلم بیرون رفت، درو بریمور دوست خود کامرون را بهترین فردی می‌داند که در شرایط دشوار می‌تواند روی او حساب باز کند.

۲. رفاقت‌های غیر منتظره: ریحانا و آرون پال

سلبریتی‌هایی که با هم رفیق شش‌دانگ هستند

آرون پال، نام خود را با حضور در سریال برکینگ‌بد در ذهن طرفداران جاودانه کرد اما هیچ‌کس به فکرش خطور نمی‌کند که آرون و ریحانا دوستان خوبی برای هم باشند. در این زمینه مجله Billboard مدعی است ریحانا با آرون پال از طریق مشاهده سریال برکینگ‌بد آشنا شد و به این فکر افتاد که آرون را از نزدیک ببیند تا اینکه در یکی از مراسم هنری با یکدیگر برخورد کردند.

این ملاقات پایه رفاقت ریحانا و آرون پال را بنا ریخت و از آن زمان به بعد گاه و بیگاه شاهد حضور ریحانا و آرون در کنار یکدیگر هستیم.

۱. دوستی‌های قدیمی: کندال جنر و جیجی حدید

سلبریتی‌هایی که با هم رفیق شش‌دانگ هستند

کندال و جیجی رفاقت شش‌دانگی با هم دارند و بدون مشورت همدیگر حتی آب هم نمی‌خورند، بر اساس گزارش مجله Elle، جیجی مدتی پیش تولد ۲۳ سالگی‌اش را با کیکی از طلا جشن گرفت و کندال در این مراسم حسابی برای جیجی سنگ‌تمام گذاشت.

اگر از طرفداران جیجی حدید و کندال جنر باشید حتماً به خوبی می‌دانید که این دختران زیبارو محبوبیت خود را مدیون اندام خوش‌تراش و ظاهری جذاب هستند و به لطف این زیبایی‌ها در صنعت مدلینگ برای خود اسم‌ و رسم خوبی دست و پا کرده‌اند.

در این بین تجربه نشان داده بیشتر مدل‌های معروف چشم دیدن یکدیگر را ندارند و همیشه در حال رقابت با هم هستند اما داستان جیجی حدید و کندال جنر فرق می‌کند و این دو مدل زیبا برای خرید در خیابان‌های معروف لس‌آنجلس در کنار یکدیگر به چشم می‌خورند.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم داستانی از رفاقت‌های سلبریتی‌های مطرح داخل یا خارج کشور را سراغ دارید، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را در جریان قرار دهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      كارا دلوين با كندال جنر خيلي بيشتر از سلنا دوسته

      پاسخ ها

      • razi

        اره دقیقا با کندال و البته جی جی تا با سلنا

    • بدون نام

      فقط تیلور سوییفت

    • سویل

      انگار چیه منو با عشقم ونتورث میلر دوستم خخخخخ.

    • من یلدام،شب دور از خورشید..

      زنی که با مردان دوستی کنه عاقبتی جز آتش سوازان جهنم نخواهد داشت

      پاسخ ها

      • من یلدام،شب دور از خورشید..

        ممنون که نظرمو منتشر کردین

      • بدون نام

        دشمني كنه ميره بهشت؟

      • بدون نام

        باشه

      • من یلدام،شب دور از خورشید..

        واااااااا اصلا مگه ممکنه؟
        چرا اینجوری میکنین شما
        من گفتم الان باز یه عده میان میگن بعد ادامه حرفمو نوشتم
        تو نظر دوم خواستم اصلاحش کنم باز یه تیکشو قطع کردین
        خیییلی براتون متاسفم خیییلی
        آخه من کی این حرفا رو زدم
        خدایی شما که دم از اسلام میزنین اون دنیا باید جواب بدینااا که کلا نظر منو عوض کردین
        خود دانی

      • بدون نام

        مردی که با زنان دوستی کنه چی؟!!!!

    • katy

      کیتی پری و ریحانا هم دوستای صمیمی هستن.

    • بدون نام

      دوستی های قدیمی : استیون اسپیلبرگ و ایرج ملکی

    • علی

      دیوونه ی رابطه بکهام با اسنوب داگ هستم. آخه اینا چیشون به هم میخوره

    • بدون نام

      منم با کیتی پری دوستم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام برسون بهش

    • بدون نام

      در مورد بعضیاشون نوشته آنقدر به هم نزدیک هستند که به مراسم عروسی همدیگه هم دعوت شدن...چقد عجیب!!!!
      اونوقت ما اینجا تو عروسیامون کسایی رو تو دوست وفامیل دعوت میکنیم که چندسال یه بارم همدیگه رو نمیبینیم!!!

    • حمید معصومی نژاد

      من و کیم کارداشیان فقط دوستان خیلی خیلی صمیمی هستیم

    • مهدی

      بازیگران اصلی فیلم تایتانیک هم خیلی با هم دوست هستند. دی کاپریو و اون زن که اسمش یادم نیست

      پاسخ ها

      • شیلان

        کیت وینسلت

    • مهدی

      بازیگران اصلی فیلم تایتانیک هم خیلی با هم دوست هستند. دی کاپریو و اون زن که اسمش یادم نیست

    • بدون نام

      دوستي زن و مرد؟ وا اسلاما

    • مسیحا

      :l

    • بدون نام

      سلنا ک با کارا صمیمی نیست اونقدر
      از طریق تیلور باهم دوستن
      سل بیشتر با تیلور دوسته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره منم همین فکرو میکنم

    • بدون نام

      تام هالند و زندایا هم هستند

    • پویا قلعه ویسی

      میشه بگیم منم سالیان سال با 70تا دختر دوست بودم???همشون رفتند و منم الان سربازم خخخخخ

    • بدون نام

      چطوری نظرها رو لایک میکنین؟ میشه بگین؟

      پاسخ ها

      • مه سان

        شخصا تو لپ تاپ سایت رو باز میکنم(با برنامه گوگل کروم) و خیلی راحت گزینه لایک و منفی رو میزنم؛ شاید تو برنامه موبایل یا مرورگر اینترنتتون اشکالی هست که نمیتونید مثبت منفی بدید

    • امیرمحمدکبیری

      لئوناردو دیکاپریو و تام هاردی

    • Ali

      کندال و جی جی
      رفاقتشون خیلی صمیمی تر از بقیه هس
      از سلبریتی های معروفی که باهم دوستن میتونم بگم
      پست مالون و جاستین بیبر
      تیلور سویفت و شان مندز
      تیلور سویفت و کامیلا کابیلو
      کندال جنر و هیلی بالدوین
      سلنا گومز و تیلور سویفیت
      کیتی پری و نیکی میناج
      آریانا گرانده و نیکی میناح

    • بدون نام

      هری استایلز واییییی♡

    • sara

      سریال فرندز عالیه

    • zayn girl^^

      هری و ادشیرن . تی و سل. تی و کارا. تی و کندال. لویی و بیبی(?)
      کارا و کندال.تیلور و ادشیرن.

    • zayn girl^^

      هری و ادشیرن . تی و سل. تی و کارا. تی و کندال. لویی و بیبی(?)
      کارا و کندال.تیلور و ادشیرن.

    • بدون نام

      لویی و بیبی دوست صمیمی نیستم

    • بدون نام

      نستن

    • مریم

      لطفا ب پوشش لباس خانومایی ک میزاری دقت کن اون عکس چیه مثلا از اون خانم با شلوار صورتی ه. ی. ز

    • آرامش

      کیتی پری و ریحانا

    • Katy cat

      کیتی پری و تیلور سویفت هم الان خیلی رابطه خوبی دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج