جاباما
۷۶۵۶۲۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ریمانلو در یک ثانیه آخر بازی را واگذار کرد

محمد محمدی بریمانلو نماینده وزن ۷۳- کیلوگرم تیم ملی جودو مردان در یک ثانیه باقی مانده بازی را به نماینده کره جنوبی واگذار کرد و به جدول شانس مجدد راه یافت.

خبرگزاری فارس: دوازدهمین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی اندونزی در حالی از صبح امروز( پنج شنبه) آغاز شده است که محمد محمدی بریمانلو نماینده وزن ۷۳- کیلوگرم تیم ملی جودو مردان، در دور اول با قرعه استراحات روبرو بود و در نخستین گام به مصاف نماینده فیلیپین رفت و با ضربه فنی حریف خود را شکست داد. در ادامه بریمانلو به مصاف نماینده قرقیزستان رفت و با برتری به کار خود پایان داد و به مرحله بعدی راه یافت.

وی در نیمه نهایی به مصاف نماینده کره جنوبی رفت و در یک ثانیه مانده به پایان این دیدار مقابل حریف خود ضربه فنی شد و با نتیجه ۱۰ بر صفر بازی را واگذار کرد. این جودوکار کره ای نشان برنز قهرمانی جهان و عنوان سومی آسیا را در کارنامه دارد. بریمانلو در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز با «کیم سی جو» از کره شمالی مبارزه می کند.

در ادامه رقابت‌های امروز سعید ملایی نماینده وزن ۸۱ کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان ابتدا با قرعه استراحت روبرو شده بود و در نخستین مبارزه به مصاف نماینده کشور میزبان رفت و حریف خود را ضربه فنی کرد. ملایی با برنده دیدار چین تایپه و چین به رقابت‌خواهد پرداخت.

مبینا عزیزی نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم تیم ملی جودو بانوان کشورمان در دور نخست به مصاف لو تی از چین رفت و در نخستین گام نماینده کشورمان بازی را به حریف خود واگذار کرد. عزیزی در این مسابقه با نتیجه ضربه فنی شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

دنیا آقایی نماینده وزن ۷۰- کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در نخستین مبارزه خود بازی را به جودوکار چینی واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج