۷۶۵۶۵۵
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

شکایت شورای تامین قم علیه شعاردهندگان فیضیه

یک عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه اعضای کمیسیون با وزیر کشور گفت: رحمانی‌فضلی قول داده مساله شکایت از شعاردهندگان مراسم فیضیه را دنبال کند. ایشان گفتند با توجه به شرایطی که در قم ایجاد شده شورای تامین استان قم طرح شکایتی را از این افراد مطرح کرده که دنبال می‌کنیم.

خبرگزاری ایلنا: پروانه مافی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رییسه کمیسیون امور داخلی و شوراها ، در خصوص تهدید رئیس‌جمهور در دو مراسم قم و تهران و پیگیری‌های مجلس در این خصوص گفت: همان‌طور که اطلاع دارید، در کمیسیون امور داخلی و شوراها رحمانی‌فضلی، وزیر کشور را دعوت کرد تا به سوالات نمایندگان پاسخ بدهد.

وی افزود: نمایندگان در حوزه‌های مختلف سوالاتی داشتند. سوال من از ایشان در مورد مسائلی بود که در قم رخ داده بود و بحث‌ها و صحبت‌هایی که ساختارشکن بوده و موجب می‌شود انسجام داخلی که رهبری روی آن تاکید دارند، بهم بریزد.

این نماینده مجلس با اشاره به گردهمایی مدرسه فیضیه و شعارهای تهدیدآمیز مطرح شده علیه رییس‌جمهور در این گردهمایی گفت: افرادی که این صحبت‌های ساختار‌شکنانه را مطرح می‌کنند نه نسبت به آینده کشور احساس مسئولیت دارند، نه درک مشخصی از صحبت‌های رهبری دارند.

ایشان در هر نشستی که با مسئولان و مردم دارند، بر وحدت دولت و مردم و دولت و مجلس، تاکید داشتند تا بالاخره دولت بتواند این مشکلات را از سر بگذراند. ولی متاسفانه افرادی که مسئولیت‌شناس نیستند، این شرایط را درک نمی‌کنند و حرکت ایذایی می‌کنند که منجر می‌شود مشکل جدیدی ایجاد شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: به همین مناسبت از وزیر سوال کردیم، چون مسئولیت او امنیت داخلی است. ایشان گفتند با توجه به شرایطی که در قم ایجاد شده شورای تامین استان قم طرح شکایتی را از این افراد مطرح کرده که دنبال می‌کنیم.

مافی تاکید کرد: طبیعتا این افراد با شعارهای ناهنجاری که دادند مجازات می‌شوند.

وی درخصوص برخی گمانه‌زنی‌ها در مورد دست داشتن برخی مسئولان در حوادث غیرمتعارف گردهمایی فیضیه گفت: وزیر کشور به ما قول داده و گفته پیگیر هستند. ان‌شاالله جواب قطعی را خواهد داد.

این نماینده مجلس با اشاره به تکرار تهدیدها علیه رییس‌جمهور در یک مراسم مذهبی در تهران گفت: شورای تامین تهران هم قاعدتا باید پیگیر باشد و شکایتی تنظیم کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اهمیت ندید بهتر است

    • بدون نام

      برودنبال بیکاری وفقر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا...از جون مردم چی میخان؟ ی مشت خودرگیری و منحرف کردن اذهان عمومی

    • مرتضی

      هه هه هه، شکایت از کی به کجا!!!!!!

    • بدون نام

      به جای این هم حرف به فکر این هم کرانی باشید مردم هم حق دارن حاجی خانم بروید خریدکنید ببیند چقدر گوشت ومیوه و...........................................کران شده بی کاری جوانا برای هیچ کس کارنیست به اینها باشید نه خودتان

    • بدون نام

      حرف حق نمیشه زد ... اینو میگم تا ابد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج