جاباما
۷۶۵۸۰۱
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

کی‌روش سرمربی ایران در جام ملت‌ها است

عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد که قرارداد کی‌روش هفته آینده به طور کامل مشخص می‌شود و این مربی سرمربی ایران در جام ملت‌هاست.

ورزش سه: محمود شیعی، مدیرعامل تیم پیکان و عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در رابطه با وضعیت قرارداد کارلوس کی‌روش با تیم ملی به خبرنگاران گفت:

کی‌روش قطعا برای بازی‌های آسیایی سرمربی تیم ملی هست و تمامی مشکلات با این مربی حل شده است و ایشان به زودی به ایران سفر می‌کنند. بنده حتی چند روز گذشته با آقای تاج صحبت کردم و ایشان گفتند که همه مشکلات حل شده است.

من فکر می‌کنم اواسط هفته آینده به طور کامل تعیین تکلیف شود. من زیاد از این موضوعات خبر ندارم و به همین دلیل اینطوری جواب می‌دهم اما آقای تاج به ما اعلام کرده است که هیچ نگرانی وجود ندارد و ایشان همه مسائل را هدایت می‌کنند.

وی در خصوص درآمدزایی باشگاه‌های فوتبال از سازمان لیگ در لیگ هجدهم تصریح کرد:

ما تقریبا هیچ پولی از این قرارداد تا به الان نگرفتیم اما من دو هفته پیش جلسه‌ای با مسئولان سازمان لیگ داشتیم و قرار است قراردادی امضا شده تا مشکلات باشگاه‌ها حل شود. گویا سازمان لیگ با اسپانسر و شرکت جدیدی قرارداد همکاری امضا کرده و چون خود سازمان لیگ متولی این کار است اتفاقاتی مشابه اتفاقات پارسال رخ نخواهد داد.

مشکلاتی که با اسپانسر قبلی وجود داشت در مرحله حقوقی قرار دارد و به اعتقادم با توجه به اینکه امسال شفاف‌تر عمل می‌شود مشکلی به وجود نخواهد آمد. باشگاه پیکان در حال حاضر بخشی از بودجه خود را بر پول سازمان لیگ اختصاص داده که اگر پرداخت نشود با مشکل رو به رو می‌شویم.

شیعی هم‌چنین درباره بازی امروز تیمش برابر استقلال خوزستان و کسب برد بعد از چند هفته ناکامی گفت:

بازی خوبی بود و بازیکنان ما موقعیت‌های گلزنی بهتری داشتند. به استقلال خوزستان بابت تیم جوانی که دارد هم باید تبریک گفت اما عدالت فوتبال اجرا شد و در کل بهتر از آن‌ها بودیم. اما باید بر روی گلزنی تمرین کنیم و بتوانیم از موقعیت‌ها خود بهتر استفاده کنیم. ان‌شاالله کادر فنی در تعطیلات سه هفته‌ای موجود از زمان استفاده کند و نقاط ضعف را پوشش دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دلال موزامبیکی توموزامبیک دنبال اتوبوسهای دو طبقه میگرده واسه دفاع اتوبوسی توجام ملتها

    • بدون نام

      کثافت ترین منبع خبر ورزش سه هست . کیر روش را بزرگ میکنید با پول مردم . کثافتها، من بد نبودم بلکه زندگی منو و بچه مو این مسئولین باعث شدن ،مدام از میپرسید به مردم چکارداری؟ مهم سالم زیستی توهست پدر! بهش گفتم تلویزیون چنان دورویی ترویج کرده که من و پورشه سوار را یکی بین مردم معرفی میکنن و پراید بیست و دوسال پیش راکه دارم نگاه نمیکنن!!! چون کثیف ترین انسانها هستند کل تلویزیون.من با پول حلالی و قسط ماشین گرفتم انها بادزدی پورشه و بنز ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود برشرفت

    • بدون نام

      مستردلال کیروش موزامبیکی همین روزاست که پیداش بشه
      چون جیرخوارهاش فردوسی پور میثاقی خبرانلاین خبرورزشی ایران هستن که ازش ساختن قدیس و کجابره بهترازاینجاکه بافراری دادن ملی پوشای پرسپولیس استقلال به دوتیم خیانت کرد وچه کسی بهترازبرانکو که کیروش دلال بی لیاقتیش ونتیجه نگرفتن تیم ملی روبندازه گردنش وچه فدراسیونی ذلیل تراز فدراسیون فوتبال ایران
      کلمبیا کره جنوبی ژاپن مکزیک ....همه کیروش دلال رومیخواستن ولی این مسترکیروش دلال اینقدعاشق ایران بود به همشون جواب رد داد زرششششششششک

    • بدون نام

      تاجام جهانی۲۰۲۲تمدیدکنیدمگه تیم امیدپرسپولیس واستقلال ندیدین به تیمهای عربی وباختین

    • کریمی

      برو دستمال بکش

    • بدون نام

      خدا کنه اینبار یه جامی بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج