۷۶۵۸۳۵
۲ نظر
۵۰۳۱
۲ نظر
۵۰۳۱
پ

صدرنشینی به سبک یحیی در لیگ برتر فوتبال

 هفته ششم لیگ با برگزاری ۶ دیدار آغاز شد و پدیده با کسب پنجمین پیروزی پیاپی با قاطعیت در صدر جدول قرار گرفت.

وبسایت نود: هفته ششم لیگ با برگزاری ۶ دیدار آغاز شد و پدیده با کسب پنجمین پیروزی پیاپی با قاطعیت در صدر جدول قرار گرفت.

با پیروزی پدیده و تساوی سپاهان مقابل پارس جنوبی، نماینده مشهد نه تنها صدرنشین لیگ باقی ماند بلکه فاصله‌اش را با یکی از مدعیان جدی قهرمانی، سپاهان افزایش داد.

با این نتایج ،پرسپولیس این فرصت را دارد در صورت پیروزی برابر نساجی در فاصله ۳ امتیازی صدر قرار گیرد و به تنهایی در رتبه دوم جای گیرد.استقلال نیز با پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان نیز می تواند تا رده چهارم یا پنجم صعود کند

نمایش تراکتورسازی و سایپا در این هفته نیز به گونه‌ای بود که به تدریج نیز به این دو تیم می‌توان به عنوان حضور در رده‌های بالای جدول نگریست

تراکتورسازی ۲-۱ ماشین سازی

تراکتورسازی برنده دربی تبریز شد تا این تیم مسیر خوب دو، سه هفته اخیر خود را ادامه دهد.اما نکته جالب توجه این بازی گلزنی مسعود شجاعی با پاس گل اشکان دژاگه دو کاپیتان تیم ملی بود.آنتونی استوکس نیز برای سومین بار برای تراکتورسازی گل زد تا نشان دهد این باشگاه متممول یک خرید خوب خارجی انجام داده است.

ماشین سازی نیز که در این دیدار با هدایت مربی جدید خود رضا مهاجری، مدیر فنی سابق تراکتورسازی به میدان آمده بود پس از ۴ تساوی ۱-۱ پیاپی برای دومین هفته متوالی ۲ بر یک شکست خورد تا همچنان در کسب پیروزی ناکام بماند.

خلاصه بازی تراکتورسازی ۲ - ماشین‌سازی ۱

ذوب آهن۱-۲پدیده

پدیده در اصفهان نیز همچنان روی نوار پیروزی گام برداشت و به پنجمین برد پیاپی خود دست یافت تا در صدر جدول قرار گیرد.پدیده تاکنون در اصفهان همیشه برابر ذوب آهن بازنده بوده و در هر بازی حداقل ۲ گل خورده بود ولی سرانجام توانست این طلسم را بشکند.گل پیروزی پدیده را یونس شاکری دقایقی پس از ورود به زمین به ثمر رساند تا با ۳ گل زده یکی از بهترین گلزنان لیگ لقب گیرد.

خلاصه بازی ذوب آهن ۱ - پدیده ۲

سپیدرود۰-۰صنعت نفت آبادان

دو تیم بدون پیروزی لیگ، در این هفته نیز در کسب برد ناکام ماندند.سپیدرود رشت در این هفته برای اولین بار علی کریمی را روی نیمکت خود می‌دیدید و موفق شد دومین امتیاز فصل را بدست آورد ولی همچنان در قعر جدول قرار دارد.صنعت نفت نیز در ششمین هفته لیگ به پنجمین تساوی فصل دست یافت.

خلاصه بازی سپیدرود ۰ - صنعت نفت آبادان ۰

پارس جنوبی ۲-۲سپاهان

یکی از جذابترین دیدارهای هفته در جم برگزار شد.سپاهان در این بازی دو بار از حریف عقب افتاد ولی نباخت تا هچنان یکی از دو تیم بی شکست لیگ امسال باشد.گل دوم سپاهان در آخرین دقایق وقت تلف شده و توسط استنلی کی‌روش به ثمر رسید تا طلسم گل نزدن این بازیکن نیز شکسته شود.با این نتیجه، روند پیروزی و کلین شیت خانگی پارس جنوبی متوقف شد ولی این تیم همچنان در خانه شکست ناپذیر باقی ماند.

خلاصه بازی پارس جنوبی ۲ - سپاهان ۲

فولادخوزستان۱-۲سایپا

سایپا در این فصل دو چهره متفاوت از خود نشان داده، این تیم در خانه فوق العاده بوده ولی خارج از خانه نه تنها تمام بازیهای خود را واگذار کرده بود بلکه در گلزنی نیز ناکام بود.اما سایپا در این بازی هم گل زد هم برد تا با ۱۰ امتیاز در رده‌های بالای جدول قرار گیرد.فولاد نیز در ۲ بازی خانگی خود به پیروزی رسیده بود برای نخستین بار در اهواز متحمل شکست شد.این اولین پیروزی سایپا در اهواز مقابل فولاد از لیگ یازدهم تاکنون است

خلاصه بازی فولاد خوزستان ۱ - سایپا ۲

پیکان۱-۰استقلال خوزستان

استقلال خوزستان که در این فصل فراتر از انتظار ظاهر شده بود پس از ۳ هفته شکست خورد تا متحمل دومین شکست فصل شود.پیکان نیز توانست برای دومین بار در این فصل به پیروزی برسد تا ۹ امتیازی شود

صدرنشینی به سبک یحیی در لیگ برتر فوتبال

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر پدیده

    • بدون نام

      بازم ما اول فصل بدیم با همین اول فصل نتیجه بگیرین اصلا قهرمانی نخواستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج