۷۶۵۸۴۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مورینیو - رونالدو؛ دوئل ویژه چمپیونزلیگ

یوونتوس و منچستریونایتد در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ همگروه شدند و این به معنای رویایی ژوزه مورینیو و کریس رونالدو است.

ورزش سه: قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان امشب برگزار شد و تیم های منچستریونایتد و یوونتوس در گروه H در کنار والنسیا و یانگ بویز قرار گرفتند. به این ترتیب، کریس رونالدو که در این تابستان از رئال مادرید به یوونتوس رفته، باید بار دیگر مقابل تیم سابقش، منچستریونایتد قرار بگیرد اما دوئل اصلی، بین او و ژوزه مورینیو، سرمربی سابقش در رئال مادرید، خواهد بود.

مورینیو در آخرین روزهای حضورش در مادرید، با بسیاری از بازیکنان این تیم مشکل پیدا کرد و رابطه اش با کریس رونالدو نیز بسیار سرد شد. هرچند در سال ۲۰۱۵ و در زمان نمایش فیلم مستند رونالدو در لندن، مورینیو هم در فرش قرمز این فیلم حضور پیدا کرد اما بسیاری دلیل آن را مشترک بودن مدیر برنامه های آنها که ژرژ مندس است، دانستند.

گفته می شود اولین درگیری مورینیو و رونالدو، به اولین فصل حضور آقای خاص در برنابئو برمی گردد؛ زمانی که بعد از حذف رئال از چمپیونزلیگ توسط بارسلونا، رونالدو تاکتیک مورد نظر مورینیو برای این دیدار را زیر سوال برد.

مورینیو - رونالدو؛ دوئل ویژه چمپیونزلیگ

همین مسئله باعث شد تا آنها برای مدت ها با هم صحبت نمی کردند و مورینیو دستوراتش را از طریق دستیارش، روی فاریا، به رونالدو منتقل می کرد. رابطه آنها به اندازه ای سرد شد که ژرژ مندس مجبور به دخالت شد.

پس از آن بود که رونالدو، در شرایطی که مورینیو در سومین فصل حضورش در رئال، به شدت تحت فشار بود، در رسانه ها از او حمایت کرد تا به رابطه سردشان پایان بدهد. اما بحران در آخرین روزهای حضور مورینیو در برنابئو آنقدر بالا گرفت که عملا رونالدو هم در جبهه مخالفان آقای خاص ایستاد.

احتمالا همین دلخوری قدیمی باعث شد تا مورینیو در مستند سر بابی رابسون، از او به عنوان بهترین رونالدو تاریخ یاد نکند. سرمربی پرتغالی در آن مستند گفته بود:" رونالدو نازاریو، بهترین رونالدوی تاریخ است!" اظهارنظری که اگرچه رونالدو به آن واکنشی نشان نداد اما با توجه به ویژگی های رونالدو، مطمئنا از شنیدن آن خوشحال نشد.

مورینیو - رونالدو؛ دوئل ویژه چمپیونزلیگ

رونالدو همواره از علاقه اش برای بازگشت به انگلیس سخن گفته بود و انتظار می رفت با جدایی از رئال مادرید، راهی الدترافورد شود اما در نهایت به یوونتوس پیوست؛ انتخابی که بعید نیست یکی از دلایلش، حضور مورینیو روی نیمکت منچستریونایتد بوده باشد؛ هرچند دلیل محکم تر می تواند عدم تمایل این باشگاه برای پرداخت مبلغ مورد نظر رئال و دستمزد هنگفت این بازیکن باشد.

به هر صورت، رونالدو بعد از سال ۲۰۱۳ که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، در هر دو دیدار رفت و برگشت دروازه منچستریونایتد را باز کرد، اکنون بار دیگر فرصت خواهد داشت تا مقابل تیم سابقش بدرخشد و البته به مورینیو نشان بدهد که در تشخیص بهترین رونالدوی تاریخ اشتباه کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج