جاباما
۷۶۵۸۸۲
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

روایت رضا رشیدپور از بزرگترین حسرت زندگی‌اش

شب گذشته، رضا رشیدپور مجری حالا خورشید و امید حاجیلی خواننده کشورمان مهمان خندوانه بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان: همزمان با عید سعید غدیر خم، جشن بزرگ خندوانه شب گذشته با حضور رضا رشیدپور مجری حالا خورشید و امید حاجیلی خواننده کشورمان روی آنتن رفت.

امید حاجیلی در همان دقایق ابتدایی برنامه، قطعه «برزی، بارون» را با لهجه کردی فارسی اجرا کرد. حاجیلی درباره اجرای این قطعه گفت: من اصالتاً ترک زبان هستم؛ اما لهجه کردی را تمرین کردم و سعی کردم گویش و لهجه را در این قطعه به درستی اجرا کنم.

در ادامه، رامبد جوان با رضا رشیدپور مجری برنامه تلویزیونی حالا خورشید به گفتگو نشست.

روایت رضا رشیدپور از بزرگترین حسرت زندگی‌اش

رشیدپور ابتدا گفت: امروز صبح از خواب بیدار و متوجه شدم که گوش سمت چپم نه می‌شنود و نه عکس العملی دارد!

وی درباره ساخت حالا خورشید اظهار کرد: حدود ۵۰۰ قسمت از این برنامه طی دو سال و نیم تولید شد. وقتی خواستیم تولید حالا خورشید را شروع کنیم، همه گفتند سخت است؛ اما من برنامه صبحگاهی را دوست دارم و همه جای دنیا برنامه‌های صبح، برنامه‌های مولف و جذابی هستند.

وی درباره اعتماد سازی برای مخاطب در این برنامه گفت: از هوش مردم غافل نیستیم. معتقدیم آن‌ها از ما رسانه ای‌ها خیلی جلوتر هستند. ما تلاش می‌کنیم از مخاطب دور نشویم و یک گروه مخاطب پژوهی را در نظر گرفتیم و هر بخش و هر برنامه را ارزیابی می‌کنیم.

مجری حالا خورشید درباره روحیات خود در زندگی گفت: من اصلاً در زندگی شخصی آدم جنجالی نیستم. آدمی درون گرا و در خانه ساکت هستم و روحیه جنجالی ندارم؛ ولی در شرایط برنامه سازی این جنجال پیش می‌آید و در رسانه طبیعی است.

وی افزود: البته من در ذات زندگی‌ام آدم پرسشگری بودم و هستم؛ اما اعتقاد دارم که مصاحبه شونده من باید حس محترم بودن و اعتماد را کسب کند. تلاش کردم مهمان خود را عزیز بدانم و به او احترام بگذارم. به جرات می‌گویم هیچ کسی با ناراحتی و غم از استودیو ما بیرون نرفته است.

رشیدپور خطاب به جوان درباره پیگیری مشکل صیادان گفت: ما با مدیر شیلات و ناخدا غریبی صحبت کردیم، کار‌های فوق العاده‌ای انجام شد و تا اینجای کار ما وظیفه خودمان را انجام دادیم. به ما گفتند که هیچ کشتی چینی با پرچم چین در آب‌های ما قرار ندارد و ایرانی‌ها با کشتی‌های چینی با پرچم ایرانی، ماهی صید می‌کنند و به کشور خودمان می‌دهند، اما درباره زیست بوم‌های کف دریا هنوز جوابی دریافت نکردیم و این خطرناک است.

وی درباره تجربه اجرای برنامه مثلث شیشه‌ای و اولویت زندگی اش بیان کرد: مثلث شیشه‌ای آن موقع به خوبی دیده شد و در مجموع ۱۸۰ برنامه داشتیم که در آن زمان به خوبی دیده شد. من از سال ۷۲ کار رسانه را شروع کردم. اولویت هایم در زندگی شخصی در وهله اول خانواده‌ام است و دخترم. هلنا الان ۱۲ سال دارد و رابطه بسیار خوبی با هم داریم.

جوان سپس به نسبت فامیلی خود با رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار اشاره کرد و رشیدپور گفت: اگر من حلقه وسط بین شما باشم، از نسبت پدری با گلزار فامیل می‌شویم.

رشیدپور درباره تداوم پخش خندوانه از جوان پرسید و جوان گفت: فکر کنم تا فصل ۶ و ۷ را بسازم. البته ساخت خندوانه بسیار سخت است و گاهی من را از زندگی شخصی خودم هم دور می‌کند.

مجری حالا خورشید همچنین درباره جمع آوری کمک‌های مردمی در این برنامه گفت: ما بیش از ۱۲ میلیارد تومان در برنامه حالا خورشید برای بیماران اس ان جمع کردیم و خدا را شکر با هدیه و همت مردم این مبالغ جمع شده است. شرایط اقتصادی هرچه هست کاری ندارم؛ اما در جایی باید همت‌های اجتماعی از همت کسانی که پول دارند، شروع شود و به جای بنر زدن و این مدل کار‌ها باید کمر همت را برای درمان این بچه‌ها ببندیم.

رشیدپور درباره صریح بودن صحبت هایش در برنامه تلویزیونی خود گفت: من یک پارتی خیلی مهم دارم که همین مردم هستند. نباید قدرت مردم را دست کم گرفت. سیاسیون باید بپذیرند که مردم حق دارند، سوال‌های خود را بپرسند.

وی درباره حسرت بزرگ زندگی اش گفت: یکی از حسرت هایم این است که‌ ای کاش چند سال پیش دوره خلبانی را تمام می‌کردم؛ در این صورت الان خلبان هواپیمای مسافربری بودم. الان اگر بخواهم دوباره شروع کنم، ۷ ماهی فرصت تمام وقت می‌خواهم که تمرین کنم و بتوانم دوره خلبانی را تمام کنم.

رشیدپور در پایان گفتگو اظهار کرد: من بچه‌های کار را خیلی دوست دارم و از مردم می‌خواهم اگر چیزی از این کودکان نمی‌خرند، به آن‌ها مهربانی کنند. شخصا حاضرم با ۱۰ نفر از بچه‌های کار به خرید بروم و یک روز را با آن‌ها باشم تا هرچه دوست دارند، بخرند.

جوان سپس به وفای به عهد مهران مدیری اشاره کرد و گفت: آقای مدیری گفته بود که از اقدامش فیلمبرداری نشود، با ما تماس گرفت و گفت مبلغ یک میلیون تومان را به هر پاکبانی که گفته بود، تقدیم کرده است.

گفتنی است؛ در ادامه برنامه حاجیلی دومین قطعه خود را به نام "دلبری" اجرا کرد و دومین شب از عیدانه خندوانه به پایان رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای رشیدپور چرادروغ آدمهای که به برنامه شامی آیندبیشترشون ناراحت میروند البته کساننیکه الایق سیاسی دارند

    • راستگو

      جمع کنید مردم به فکر گرانی وتورم است اینم حسرت زندگی می خوره انهم خلبانی تو که شغل داری بچه های مردم که پارتی ندارد بیکارند وخانه نشسته اند عصبی ومعتاد وهزار گرفتاری دارند

    • شیوا

      میگه متولد ۵۷ وسال۷۲ کارشو شروع کرده یعنی از ۱۵ سالگی؟

    • بهزاد

      لهجه ی کردی رو خوب اومدی

    • بدون نام

      افرین بر اقای رشیدپور که حاضرشده برابچه های کار خدمت کنه افرین بر شیر پاکی که خوردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج