۷۶۵۹۲۲
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

هشدار پلیس فتا در مورد خرید الکترونیکی

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا به خریداران الکترونیکی توصیه کرد که پیش از تحویل کالا هیچ مبلغی را به حساب فروشندگان واریز نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا به خریداران الکترونیکی توصیه کرد که پیش از تحویل کالا هیچ مبلغی را به حساب فروشندگان واریز نکنند.

سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با فروش کالاها در فضای مجازی توسط سایت های فروش کالا گفت: برخی سایت ها مجوز فروش کالا در فضای مجازی را دارند و به صورت آنلاین اقدام به فروش اقلام و کالاهای مورد نیاز هموطنان می کنند.

وی در ادامه افزود: اکثر این سایت ها در حوزه فروش لوازم در فضای مجازی معروف نیستند و در این حوزه تخلف هایی صورت می گیرد. به عنوان مثال کالایی با قیمت ۳ میلیون تومان که در بازار وجود دارد و در حال عرضه به متقاضیان است را با قیمت ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ثبت سفارش می زنند و با قیمت پایین تر از عرضه کالا در بازار به مشتریان تبلیغ می کنند.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در ادامه گفت: پس از ثبت سفارش در این سایت ها مردم اقدام به واریز وجه در قبال خرید کالا می کنند. بعد از گذشت یک هفته و عدم تحویل کالا، متوجه می شوند که کالایی را که بابتش پول داده اند در انبارها وجود ندارد. این در حالی است که پول کالای خریداری شده به حساب فروشندگان واریز شده است، اما خریدار هیچ کالایی را تحویل نگرفته است.

سرهنگ پاشایی تاکید کرد: جهت جلوگیری از این گونه تخلفات، هموطنان لازم است که در خرید الکترونیکی پیش از تحویل کالا هیچ مبلغی را به حساب فروشندگان واریز نکنند. همچنین از داشتن «نماد اعتماد الکترونیکی»(ای - نماد) توسط فروشگاه مجازی، از موقعیت جغرافیایی فروشگاه و سایر اطلاعات مربوط به آن مطلع شوند و حتما پرداخت وجه با دریافت کالا همزمان باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساوان صباحت

      این درتخصص معاون اجتماعی نیست رییس پلیس فتا بابد اینوبگه

    • دریس

      باسلام وخسته نباشید , به مورد مهمی اشاره کردید , بابت زحمات شما ممنونیم , لطفن در مورد سرقت هکر ها ونحوه به دام نیفتادن مردم در دام انها اطلاع رسانی کنید ,

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج