جاباما
۷۶۶۱۹۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کامبیز دیرباز: دوست داشتم در کاری شیرین‌بازی کنم

آقای کامبیز دیرباز درباره حضورش در سریال «شرایط خاص» گفت که بعد از چند سال نیاز به حضور در یک سریال شیرین با موقعیت‌های طنز داشته است.

خبرگزاری مهر: آقای کامبیز دیرباز درباره حضورش در سریال «شرایط خاص» گفت که بعد از چند سال نیاز به حضور در یک سریال شیرین با موقعیت‌های طنز داشته است. کامبیز دیرباز درباره نقش خود در سریال «شرایط خاص» گفت: من پیش از این فیلم «در مدت معلوم» را از وحید امیرخانی دیده بودم که اثر یک‌دست و جالبی بود و به نظرم جزء نسل جدید کارگردانانی است که وارد سینما شده‌اند و کارهای خوبی خلق می‌کنند.

کامبیز دیرباز: دوست داشتم در کاری شیرین‌بازی کنم

وی ادامه داد: من چندین سال بود که در سریال‌هایی با فضای تلخ و تراژیک کار کردم مثل آثاری از سعید نعمت‌الله و همچنین نویسنده‌ها و کارگردانانی که فضای کارشان جدی و سنگین بود و به همین دلیل دوست داشتم بعد از چند سال در کاری با فضایی شیرین و طنز بازی کنم.

وی با اشاره به سریال «شرایط خاص» اظهار کرد: این مجموعه شاید کمدی نباشد اما موقعیت شیرینی دارد و فکر می‌کنم بعد از چند سریال جدی و سنگین این کار می‌تواند نوعی تنفس باشد. وی در پایان گفت: البته در فیلم «شرایط خاص» قرار نیست من کمدی بازی کنم چون فضای کاری من چندان فانتزی نیست، در این سریال هم بیشتر در یک موقعیت کمدی قرار می‌گیرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج