۷۶۶۲۰۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ستایش گتوزو از ایگواین

سرمربی میلان بعد از پیروزی برابر رم به ستایش از عملکرد ایگواین پرداخت اما از خط دفاعی تیمش انتقاد کرد.

ایسنا: به نقل از اسکای اسپورت، میلان در هفته سوم رقابت‌های سری A به مصاف رم رفت و توانست با نتیجه‌ دو بر یک به پیروزی برسد. این دیدار تا آخرین دقایق با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد تا این که میلان توانست گل پیروزی را در ‌دقیقه ۹۵ به ثمر برساند و نخستین پیروزی خود را در فصل جاری به دست آورد.

گتوزو، سرمربی میلان در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: هواداران همواره از من می‌پرسند که تیم نسبت به فصل قبل چه تغییری کرده است.

در دیدار قبلی عملکرد خوبی از خود نشان دادیم و با دو گل از ناپولی پیش بودیم اما در نهایت با نتیجه‌ سه بر دو تن به شکست دادیم و هنوز هم از آن شکست ناراحت هستم. در دیدار امشب عملکرد بهتری از خود به ویژه در نیمه نخست نشان دادیم. در فصل جاری چهار، پنج تیم قوی وجود دارند که ما هم یکی از آنها هستیم.

او در ادامه‌ اظهار کرد: نمی‌توانم تنها بعد از دو بازی از پیشرفت تیم سخن بگویم. برای این که بهتر شویم به زمان نیاز داریم. ما نمی‌توانیم در هر دیداری و برابر هر تیمی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیه باشیم. باید به فوتبال خود ادامه بدهیم و از آن لذت ببریم. چهار، پنج موقعیت خوب گلزنی در نیمه دوم داشتیم اما از آنها به خوبی استفاده نکردیم تا این که خوشبختانه گل پیروزی را به ثمر رساندیم.

سرمربی میلان ادامه‌ داد: رم تیم بسیار با کیفیتی است. بعضی از بازیکنان ما نیز در بازی امشب از نظر بدنی در وضعیت خوبی قرار نداشتند اما رفته رفته بهتر خواهند شد. از عملکرد تیم در کارهای دفاعی راضی نیستم و باید بهتر از این ظاهر شویم.

گتوزو در ادامه‌ این نشست به ستایش از ایگواین پرداخت و ‌اضافه کرد: ایگواین یکی از کلیدهای بازی ما است. او تحرک زیادی در میدان دارد و نقش خود را به خوبی انجام می‌دهد. او هم در حمله و هم در کارهای دفاعی خوب ظاهر می‌شود . میلان به این بازیکن نیاز دارد.

ایگواین در دو دیداری که در فصل جاری برای میلان به میدان رفته هنوز گلزنی نکرده است. او البته در دیدار دیشب (جمعه) پاس گل به کوترونه داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج