جاباما
۷۶۶۲۶۰
۵۰۲۷
۵۰۲۷
پ

آیا مرد عنکبوتی در فیلم Venom حضور دارد؟

آیا فیلم Venom «ونوم» هیچ‌گونه ارتباطی با دنیای سینمایی مارول خواهد داشت؟ پیش از این شایعه شده بود که تام هالند (Tom Holland) در قالب مرد عنکبوتی در فیلم «ونوم» ظاهر خواهد شد، کوین فایگی (Kevin Feige)، رئیس کمپانی مارول نیز هرگونه احتمال هم‌پوشی با فیلم‌های محصول کمپانی سونی را کم اهمیت جلوه داده بود.

سینما گیمفا: آیا فیلم Venom «ونوم» هیچ‌گونه ارتباطی با دنیای سینمایی مارول خواهد داشت؟ پیش از این شایعه شده بود که تام هالند (Tom Holland) در قالب مرد عنکبوتی در فیلم «ونوم» ظاهر خواهد شد، کوین فایگی (Kevin Feige)، رئیس کمپانی مارول نیز هرگونه احتمال هم‌پوشی با فیلم‌های محصول کمپانی سونی را کم اهمیت جلوه داده بود.

اکنون روبن فلیچر (Ruben Fleischer) کارگردان فیلم «ونوم» سهوا با امتناع از تأیید یا تکذیب حضور مرد عنکبوتی در فیلم‌اش به این شایعات دامن زده است.

آیا مرد عنکبوتی در فیلم Venom حضور دارد؟

او در مصاحبه با لس‌آنجلس تایمز گفته:

حقیقتا نمی‌دانم که مجاز به گفتن چه چیزی هستم. من پاسخ را می‌دانم، فیلم را دیده‌ام. اما نمی‌خواهم با گفتن چیزی که مجاز به گفتن‌اش نیستم، به دردسر بیفتم.

پاسخ این سوال یک بله یا خیر ساده است. اما اگر فلیچر مجاز به دادن پاسخ نیست شاید به این معنا باشد که کمپانی‌های سونی و مارول نمی‌خواهند غافلگیری حضور تام هالند در قالب مرد عنکبوتی در فیلم «ونوم» را خراب کنند. این مسئله همچنین می‌تواند به این معنا باشد که کمپانی سونی می‌خواهد تا طرفداران درباره‌ی حضور مرد عنکبوتی گمانه‌زنی کنند، حتی اگر این حضور قرار نیست اتفاق بیفتد.

پیش از این ایمی پاسکال (Amy Pascal)، تهیه‌کننده‌ی هر دو فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» و «ونوم» امکان هم‌پوشی بین کاراکترهای تحت کنترل سونی و دنیای سینمایی مارول را رد کرده است.

افزودن مرد عنکبوتی به فیلم «ونوم» به آن مشروعیت بسیار بیش‌تری خواهد داد. ونوم یکی از شمایل‌گون‌ترین تبهکاران/ضدقهرمانان مرد عنکبوتی است و دیدن او بدون همتایش غریب خواهد بود.

تام هاردی (Tom Hardy) کاراکتر ادی براک/ونوم (Eddie Brock/Venom) را بر پرده‌ی سینما به تصویر خواهد کشید. میشل ویلیامز (Michelle Williams)، ریز احمد (Riz Ahmad)، اسکات هیز (Scott Haze)، رید اسکات (Reid Scott) و وودی هارلسون (Woody Harrelson) از دیگر ستارگان این فیلم هستند.

ونوم در تاریخ ۵ اکتبر اکران خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج