جاباما
۷۶۶۲۸۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

انتقاد جباری از کادر فنی استقلال

علی جباری رییس کمیته پیشکسوتان استقلال از ارنج و تعویض‌های وینفرد شفر سرمربی استقلال در دیدار مقابل السد قطر حسابی شاکی است و معتقد است در این باخت شفر مقصر اصلی است.

ایلنا: علی جباری رییس کمیته پیشکسوتان استقلال از ارنج و تعویض‌های وینفرد شفر سرمربی استقلال در دیدار مقابل السد قطر حسابی شاکی است و معتقد است در این باخت شفر مقصر اصلی است و باید پاسخگوی هواداران باشد

در خصوص شکست استقلال مقابل السد قطر صحبت کنید.

استقلال نتوانست تیم همیشگی باشد آنها می‌توانستند با تمرکز بالا در این بازی حاضر شوند و با یک برد خوب به فکر بازی برگشت باشند اما نتوانستند بازی همیشگی را ارائه بدهند و بازنده شدند. من فکر می‌کنم استقلال در این بازی بیمار بود و مقصر اصلی‌اش هم شفر و کادر فنی‌اش بودند. شفر زمانی که تیمش می‌برد با غرور سینه‌اش را جلو می‌اندازد که من باعث برد شدم اما زمانی که تیمش می‌بازد با توجیه آن شکست را گردن این و آن می‌اندازد. در شکست استقلال مقابل السد شفر نقش اصلی را ایفا کرد.

اما استقلال توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند.

این گل را استقلال نزد بلکه فشار هواداران بود که باعث شد دروازه‌بان حریف اشتباه کند پیش از بازی معلوم بود که بازیکنان السد از جو ورزشگاه آزاد هراس دارند حتی مربی حریف هم قبل از بازی به این نکته اعتراف کرده بود.

خیلی‌ها معتقدند استقلال از نظر بدنی مشکل داشته است.

من هم با خیلی‌ها موافقم از نظر من شفر باید بگوید که تمرینات را چگونه برنامه‌ریزی می‌کند که بازیکنان از نظر بدنی مشکل دارند تازه شفر اصرار دارد که این بدنساز بهترین است و باید او را جذب کنند اگر خوب است چرا اینقدر بدن‌ها مشکل دارد. استقلال از دقیقه ۱۰ بازی در زمین پاس رو به عقب می‌دهد این فاجعه است من هم به خاطر تاکتیک شفر که استقلال را عقب نگه می‌دارد السد اگر کمی تلاش می‌کرد حتی می‌توانست گل‌های بیشتری را هم به ثمر برساند.

به نظر شما ترکیب استقلال و ترکیب‌های شفر ایراد نداشت؟

تعویض‌ها که واقعا اشتباه بود بازیکنان خارجی که هم هیچ حرفی برای گفتن نداشتند من فکر می‌کنم بازیکنان ایرانی بهتر از آنها هستند تیام و جباروف از استقلال رفتند و این خارجی‌ها آمدند اصلا در حد و اندازه‌های استقلال نیستند. وریا غفوری همیشه یکی از بازیکنان استقلال بود اما در این بازی هیچ کاری نکرد خسرو حیدری در این بازی خیلی می‌توانست به استقلال کمک کند اما اصلا به میدان نیامد این تغییرات زیاد بازیکنان در زمین اصلا به نفع نیست.

فکر می‌کنید استقلال می‌تواند در بازی برگشت این نتیجه را جبران کند؟

کار سخت است استقلال اگر بخواهد این گونه بازی اکند در آنجا هم شکست خواهد خورد. باید کمی شرایط عوض شود شما نگاه کنید پرسپولیس مقابل تیم الدوحیل با چه تاکتیکی به میدان رفت.

در خصوص رفتاری هم که شفر با حاجیلو در کنار زمین هنگام تعویض داشت چه نظری دارید؟

این حرکت اصلا خوب نبود هر چند اگر حاجیلو هم اشتباه کرده باشد شفر حق ندارد با پیشکسوت استقلال این گونه رفتار کند من حتی یک بار شنیدم او چنین برخوردی را هم با نصراله عبداللهی داشته است البته آن را دیگر تلویزیون نشان نداده. شفر باید توجیه شود اینهایی که کنار او می‌نشیند سال‌ها برای استقلال زحمت کشیدند و نباید چنین برخوردهایی با آنها صورت بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مشکل استقلا این استکه کارشناس ناشی زیاد دارد.هیچ عقل سلیمی باور ندارد این دو تیم صعود کنند.مشکل این است که وزارت عوامل تضعیف تیم را رها کرد.چرا آنان باز خواست نشدن.این مشکل اساسی این مملکت است

    • آبی مثل آسمان

      آقای کارشناس شفر چرا باید جواب بده وزارت و فدراسیون و مدیران باشگاه مقصرن با دست خالی چکار کنه شفر اونم با السد که فقط پول یه بازیکنش برابر تمام استقلاله چرا اینقدر غیر منطقی نظر میدید اصلا کی شما رو کارشناس کرده درضمن هوادارا استقلال خیلی بی انصافی کردن که به بازیکنا توهین کردن جای تاسف داره اونا همه سعی خودشون رو کردن اما زورشون نرسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج