جاباما
۷۶۶۲۹۰
۵۰۹۶
۵۰۹۶
پ

مترجم حرفه‌ای برای ترجمه همزمان یک زبان به سه زبان دیگر

اپلیکیشن Multi Translate Voice یک مترجم حرفه‌ای برای ترجمه یک زبان به سه زبان دیگر به طور همزمان است. این برنامه بیش از ۱۰۰ زبان زنده دنیا را پشتیبانی می‌کند.

وب سایت یک پزشک - میثاق محمدی‌زاده: اپلیکیشن Multi Translate Voice یک مترجم حرفه‌ای برای ترجمه یک زبان به سه زبان دیگر به طور همزمان است.

مترجم حرفه‌ای برای ترجمه همزمان یک زبان به سه زبان دیگر

این برنامه بیش از ۱۰۰ زبان زنده دنیا را پشتیبانی می‌کند. کاربر می‌تواند از میان این زبان‌ها، سه زبان را انتخاب کند تا متن همزمان ترجمه شود. البته، فعلا از ۲۸ زبان برای ترجمه صوتی پشتیبانی می‌کند که شامل معروف‌ترین و پرکاربردترین زبان‌های دنیا می‌شوند.

این اپلیکیشن برای مسافران و گردش‌گران، کسب‌وکارها و افرادی که دایم به کشورهای مختلف جهان سر می‌زنند؛ مناسب بوده و آن‌ها را کمک می‌کند یک متن انگلیسی را برای صحبت کردن به زبان‌های مختلف آماده کنند.

مترجم حرفه‌ای برای ترجمه همزمان یک زبان به سه زبان دیگر

مثلا می‌توان انگلیسی را به زبان چینی ترجمه و بعد در مکالمه و محاوره بیان کرد. همین‌طور با کمک این برنامه روی گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد می‌توان سریعا زبان انگلیسی را به اسپانیای، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، روسی، رومانیایی، سویسی و غیره ترجمه کرد.

وقتی دارید با فرد دیگری صحبت می‌کنید؛ برنامه Multi Translate Voice می‌تواند به طور همزمان ترجمه را انجام دهد؛ حتی اگر دستگاه شما mute باشد.

مترجم حرفه‌ای برای ترجمه همزمان یک زبان به سه زبان دیگر

این مترجم مبتنی بر موتور گوگل ترنسلیت پیاده‌سازی شده است. به همین دلیل، یک نرم‌افزار مترجم و مفسر قدرتمند با ویژگی‌هایی مانند شناسایی و درک اشیا در ترجمه‌ها است.

اپلیکیشن Multi Translate Voice قابل نصب روی آیفون، آیپد، اسمارت واچ و استفاده در iMessage است. این برنامه مترجم امتیاز ۴.۱ را در اپ‌استور داشته و در رده اپلیکیشن‌های مخصوص سفر رتبه ۱۹ را به خود اختصاص داده است.

این روزها اپلیکیشن Multi Translate Voice را می‌توانید رایگان از روی اپ‌استور اپل دانلود کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج