۷۶۶۲۹۶
۱۵ نظر
۵۰۱۴
۱۵ نظر
۵۰۱۴
پ

فرمانده بسیج: مردم درباره ایست بازرسی‌ها نگرانند

سردار غلامحسین غیب پرور با اشاره به راه‌اندازی گشت‌های محله محور، گفت: ما این گشت‌ها را هفت هشت ماهی است آغاز کرده‌ایم و معتقدیم این گشت‌ها، ایست‌های بازرسی را پوشش می‌دهد چرا که به نظر می‌رسید نگرانی‌هایی در مورد ایست بازرسی‌های کف خیابان، برای مردم وجود دارد و به همین دلیل گشت‌های محله محور را مورد تاکید قرار دادیم و برای آن نام «شبکه نخبگان رضویون» را در نظر گرفته‌ایم و بازخوردهای خوبی هم تاکنون داشته است.

خبرگزاری ایسنا: سردار غلامحسین غیب پرور در نشست خبری رزمایش سراسری اقتداری عاشورایی بسیج با بیان اینکه ما برای گفتن این جمله که رژیم صهیونیستی کودک کش است ادله داریم، افزود: ما اگر می‌گوییم این رژیم یک غده سرطانی است و کمر به نابودی آن بسته‌ایم برایش استدلال داریم و این استدلال به خون شهیدان ما باز می‌گردد. مردم ایران، منطقه و جهان هم می‌دانند که تهدید اصلی کیست و کجاست. این تهدید قطعا بسیج نیست.

وی ادامه داد: ما در مبارزه با محتکران به میدان آمده‌ایم. آماری که امروز صبح به من دادند ۱۱۷۱ میلیارد تومان حجم کالاهای کشف شده و احتکار شده است که بیشترین آن به آهن و فلزات مربوط می‌شود و بعد مواد خوراکی و سپس لوازم خانگی در راس این فهرست قرار گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: هم مسئولان مربوطه در دولت محترم و هم مسئولان تعزیرات با ما به یک قراردادی رسیدند که این کالاهای احتکار شده با هماهنگی به بازار باز گردد، البته ما نه ادعا داریم همه مشکلات را خودمان می توانیم حل کنیم و نه می‌گوییم این کار را به تنهایی قرار است انجام دهیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی گشت‌های محله محور، گفت: ما این گشت‌ها را هفت هشت ماهی است آغاز کرده‌ایم و معتقدیم این گشت‌ها، ایست‌های بازرسی را پوشش می‌دهد چرا که به نظر می‌رسید نگرانی‌هایی در مورد ایست بازرسی‌های کف خیابان، برای مردم وجود دارد و به همین دلیل گشت‌های محله محور را مورد تاکید قرار دادیم و برای آن نام «شبکه نخبگان رضویون» را در نظر گرفته‌ایم و بازخوردهای خوبی هم تاکنون داشته است.

غیب پرور در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا نامه‌ای که به رئیس جمهور نوشته است با پاسخی از سوی دولت همراه شده یا خیر، اظهار کرد: من دو نامه به ایشان نوشته‌ام که پاراف هم شده اما اقدام جدی متاسفانه صورت نگرفته است.

به هرحال همان طور که هفته گذشته هم گفتم بسیج برای نظام است و امروز روزی است که بسیج می‌تواند وارد میدان شود. توانمندی بسیج آنقدر هست که دولت را کمک کند. البته در مورد تعزیرات همان‌طور که گفتم تفاهم نامه نوشته شده اما در بعد میدانی دوست داریم که زودتر وارد عمل شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر خوب که از نیروی مردمی بسیج در کمک برای شناسایی محتکرین ، گرانفروشان ، مفسدین ، مختلصین ، بساز و بندازان و سایر مسئولینی که به هر نحو وظیفه شان را به درستی انجام نمی دهند هم استفاده بشود
      ...

    • بدون نام

      خدا قوت

    • بدون نام

      ایست بازرسی جلوی مرزهابزارین افغانیا درروزبالای۴۰۰۰هزارقاچاقی میان وخوددولت افغانستان میگه

    • بدون نام

      ایران درحال جنگ نیست این مردم هستن که‌در حال جنگ با مسوولان......

    • بدون نام

      بازخورد خوب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      مطمعنید؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      دقیقا هفت هشت ماهی هم هست که احتکار و اختلاس بیداد میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مطمینی هفت و هشت ماهیه؟تعصب حزبیتو بزاری کنار بهتره
        جدای از حزب بازی کار خوبیه هر کی دست محتکران رو رو کنه خدا خیرش بده

    • بدون نام

      خوبه هر کی به محتکران ضربه بزنه از ما مردمه

    • بدون نام

      مجازات ها بازدارنده نیست...شاید قانون ضعیفه....دزدان ، مهار همه چیز رو در دست دارند اگر خصوصی سازی واقعی شکل بگیره و شرکت های خصوصی دولتی برچیده بشه....قوه ی قضاییه هم با قدرت عمل کنه شاید اوضاع اقتصادی بهتر بشه....

    • محسن

      ایست بازرسی اصلی باید تو کوچه مسعولان باشه شتر با بارش داره میره لنگ مگسو گرفتید

    • بدون نام

      درود به غیرتتان، بسیجیان درهرزمان لازم شده حماسه آفریدند حال وقتشه که حماسه دیگری بیافرینند ودست مسولین بی کفایت ودزدان بیت المال واختلاس گران ومفسدان که از دشمن خارجی بدتر به مملکت وانقلاب ضربه زدند کوتاه کنند وبسزای اعمالشان برسانند

    • بدون نام

      درود به غیرتتان، بسیجیان درهرزمان لازم شده حماسه آفریدند حال وقتشه که حماسه دیگری بیافرینند ودست مسولین بی کفایت ودزدان بیت المال واختلاس گران ومفسدان که از دشمن خارجی بدتر به مملکت وانقلاب ضربه زدند کوتاه کنند وبسزای اعمالشان برسانند

    • بدون نام

      مشکلات کشور را حل کنید غده سرطانی را ول کنید .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هم مشکلات باید حل شود هم غده سر طا نی ازبین برود

    • بدون نام

      دستتان درد نکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج