۷۶۶۶۶۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فیلم جدید «وودی آلن» بایگانی می‌شود

منابع نزدیک به فیلم جدید «وودی آلن» مدعی شده‌اند که علی‌رغم قرارداد آلن با آمازون برای تولید سه فیلم دیگر، احتمال آن وجود دارد که آخرین ساخته او هرگز اکران نشود.

برترین ها: منابع نزدیک به فیلم جدید «وودی آلن» مدعی شده‌اند که علی‌رغم قرارداد آلن با آمازون برای تولید سه فیلم دیگر، احتمال آن وجود دارد که آخرین ساخته او هرگز اکران نشود.

فیلم جدید «وودی آلن» بایگانی می‌شود
فیلمبرداری «A Rainy Day in New York» به کارگردانی وودی آلن اکتبر سال ۲۰۱۷ به پایان رسیده، اما به نظر می‌رسد که این فیلم در سال ۲۰۱۸ یا شاید هیچ زمان دیگری روی پرده نرود. به نوشته «پیج سیکس»، «روز بارانی» که تولید آن ۲۵ میلیون دلار برای آمازون هزینه داشته توسط این استودیو بایگانی شده است.

آمازون در عصر جنبش «MeToo» برای عرضه فیلم «یک روز بارانی در نیویورک» به کارگردانی متهمی چون «وودی آلن» با چالش سختی روبرو است. پس از آنکه «دیلن فارو» دختر خوانده آلن او را متهم به آزار جنسی در سنین کودکی کرد، نام این فیلمساز کهنه‌کار در ماه‌های اخیر تیتر همه رسانه‌های هالیوودی شد.

مسئله‌ای که شرایط را برای آمازون سخت‌تر می‌کند این است که طبق گزارش برخی خبرگزاری‌ها فیلم «روز بارانی» حاوی صحنه‌های جنسی میان مردی سالخورده و دختری ۱۵ ساله است. «تیموتی شلمی»، «سلینا گومز»، «ال فنینگ»، «ربکا هال»، و «جود لا» ستارگان این فیلم هستند.

تهیه‌کنندگان آمازون در مصاحبه با «پیج سیکس» اعلام کرده‌اند که انتظار داشته‌اند فیلم «روز بارانی» را در سال ۲۰۱۹ روی پرده ببرند و رکورد افتتاحیه آثار آلن را جابجا کنند. آلن پس از پایان فیلمبرداری «روز بارانی» در پاییز سال گذشته فیلمبرداری پروژه جدیدی را آغاز نکرده تا برای اولین بار در چهار دهه گذشته این فیلمساز در یک سال فیلمی جلوی دوربین نبرده باشد.

آمازون ژانویه گذشته گفته بود فیلم «روز بارانی» را یا هیچ‌وقت اکران نمی‌کند یا به صورت اینترنتی عرضه می‌کند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج