۷۶۶۶۶۶
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

پشت پرده طلب دایی از پرسپولیس

حسین قدوسی معتقد است پرونده شکایت علی دایی از پرسپولیس با ۱۵۰میلیون تومان قابل حل بود.

خبرآنلاین: سردبیر سابق روزنامه پیروزی درباره اتفاقاتی که در پرونده دایی رخ داده تا آن را امروز به معضلی برای پرسپولیس بدل کند توضیحاتی دارد. او در این‌باره می گوید: آقای گرشاسبی می گویند بیش از صد پرونده را بستند و بیش از ۳۶میلیارد بدهی را تسویه کردند و فقط ۴ونیم میلیارد بدهی باقی مانده که البته به باور ما بیشتر از این است چون علی دایی ۳ونیم میلیارد است.

یک میلیارد آقای حمامی برای یک دقیقه بازی و قرارداد یک سال و نیمه طلب دارد. ۲۰۰میلیون آقای آرام طبع، معمارزاده و رضا نوروزی هم هستند که قطعا بیشتر است ولی با تخفیف می توانند آن را جمع کنند.

درباره علی دایی و چرایی پرونده اش حرف زیاد است. آقای دایی زمان رویانیان با پرسپولیس قرارداد سه ساله بست. مالیات برعهده باشگاه بود. سال اول قرارداد ایشان تیم پرسپولیس با اشتباهات داوری عجیب غریب نایب قهرمان می شود. همان فصلی که وزارت ورزش سه هفته مانده به پایان لیگ و در حالی که پرسپولیس شانس قهرمانی بود، لیست قراردادها و دریافتی ها و پرداختی ها را منتشر کرد، تیم پرسپولیس دچار یک حاشیه بزرگ شد.

آرش افشین با هند گل زد، همه گفتند مردود است اما داور گل را درست اعلام کرد و در نهایت فولاد با دو امتیاز بیشتر قهرمان شد. بعدا کاشف به عمل آمد که بیش از ده بازیکن سرباز با کارت های پایان خدمت جعلی داشته.

آقای دایی سال دوم مربی بودند، آقای سیاسی رئیس هیات مدیره بودند. شرکت بهنام پیشرو کیش اسپانسر پرسپولیس بود. اولین اسپانسر سی میلیاردی فوتبال. در پنج، شش ماه ۱۴میلیارد هزینه می کنند در صورتی که در آن زمان باید ۹میلیارد هزینه می کردند.

باشگاه نیاز مالی داشته و اینها پرداخت می کنند و بعد به باشگاه اخطار می دهند که شما به تعهداتتان عمل نمی کنید، فقط از ما پول می گیرید و اگر قرار باشد اینطور باشد ما جلوی این پول را می گیریم.

آقای سیاسی که خود آقای خادم در یک برنامه تلویزیون اعلام کردند که در تابستان همان سال به استقلال ده میلیارد دادند چون استقلال اسپانسر نداشت، آقای سیاسی که رئیس هیات مدیره پرسپولیس بود و از پرسپولیس حکم گرفته بود و به استقلال پول می داد، قرارداد اسپانسر را فسخ کرد و خودش اسپانسر شد.

بماند که شرکت بهنام پیشرو کیش شکایت کرده، ۲۵میلیارد ادعای خسارت کرده و پرونده اش در دادگاه است، علاوه بر همه این کارها آقای دایی را اخراج کرد، اقای دایی هم گفت نامه بدهید که من را نمی خواهید. باشگاه این کار را که نکرد هیچ، دست آقای درخشان را گرفتند و رفتند سر تمرینات. آن اتفاقات ناشایست رخ داد. یک تیم، دو مربی در تمرین.

آقای سیاسی ۱۸۰ درجه تغییر رویه دادند، دو سه روز بعد نماینده آقای دایی را خواستند، خیلی سکرت چک های آقای دایی را دادند. من در روزنامه پیروزی فاش کردم که این پول داده شد. آقای دایی یک مقدار طلب از فصل قبل از باشگاه می خواست، یک مقدار هزینه کرده بود لباس به باشگاه داده بود از تولیدی خودش و قرارداد سال دوم هم بود. سال اول ۱میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان، سال دوم دو میلیارد ۱۰۰میلیون و فکر می کنم سال سوم هم ۲میلیارد و پانصد میلیون قرارداد آقای دایی بود.

بابت مطالبات باقیمانده قرارداد سال اول و هزینه ای که برای لباس از تولیدی اش کرده بود حدود دو میلیارد و پانصد میلیون تومان چک دادند. هفت فقره چک به آقای بهمن دهقان نماینده علی دایی دادند. علی دایی هم گفت من این رقم را می گیرم و باشگاه هم باید مالیات را پرداخت کند و قرارداد سال سوم را می بخشم.

یکی از چک ها ولی در نهایت پاس نشد. آقای دایی سال بعدش دچار مشکل مالیات می شود و به خاطر ۱۲۰میلیون تومان ممنوع الخروج می شود. ایشان هیچوقت این را نگفته. و طبق شنیده های من یکی از ماشین هایش هم توقیف می شود.

آقای دایی قصد سفر داشتند، به باشگاه می گویند باشگاه کاری نمی کند، خودش دست به کار می شود این بدهی را می پردازد. بعد از باشگاه پرسپولیس می خواهد این مالیات را بپردازید، این پرونده با ۲۰۰میلیون جمع می شود قالش را بکنید. کسی به حرف آقای دایی گوش نمی دهد و یک رفتارهای عجیب غریبی رخ می دهد.

همه اینها در کنار هم پرونده دایی و پرسپولیس را این روزها به یک معضل برای هر دو طرف تبدیل کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس حق با دایی هستش خدا از مدیران دولتی که تیشه به ریشه پرسپولیس میزدن و میزنن نگذره

    • بدون نام

      چه خیانت هایی که در دوره ۸ساله معروف درحق پرسپولیس نکردند خداازتون نگذره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج