۷۶۶۷۳۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

بی‌اطلاعی اعضای شورای اصلاحات از تغییرات

گمانه زنی ها درباره تغییرات پیش روی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با انتشار برخی اسامی به عنوان اعضای جدید ، وارد فاز تازه ای شده است. فازی که با بی اطلاعی اعضای شاخص و کنونی شورا از گمانه ها، برابهامات تغییرات افزوده می شود.

خبرگزاری ایرنا: گمانه زنی ها درباره تغییرات پیش روی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با انتشار برخی اسامی به عنوان اعضای جدید ، وارد فاز تازه ای شده است. فازی که با بی اطلاعی اعضای شاخص و کنونی شورا از گمانه ها، برابهامات تغییرات افزوده می شود.

شورای عالی سیاستگذاری اصلاحات پیش از انتخابات مجلس دهم و در حالی تشکیل شد که در همان دوران هم درباره ترکیب اعضا، ریاست و سازوکار فعالیت آن انتقادات و حاشیه هایی وجود داشت. این انتقادات اکنون با گذشت دو سال و نیم از فعالیت شورا، علنی تر از همیشه به گوش می رسد و نمونه آن را می توان در نامه صد نفر از جوانان اصلاح طلب به رئیس دولت اصلاحات مشاهده کرد. هم اکنون «محمدرضا عارف» ریاست این شورا را بر عهده دارد و سید محمد خاتمی رهبر معنوی این نهاد محسوب می شود.

در این نامه از سید محمد خاتمی خواسته شده است به منظور بهبود برخی کاستی ها در جریان اصلاحات و حضور چهره های اصیل و شاخص در راس تصمیم گیری این جناح، تغییراتی در ترکیب اعضای شورای سیاستگذاری انجام شود و ضمن جوان سازی شورا اعضای باتجربه تر و شاخص تر اصلاحات هم فرصت حضور در این نهاد تصمیم گیر را پیدا کنند.

انتشار اسامی برخی چهره های اصلاح طلب در یکی از روزنامه ها صبح به عنوان اعضای پیشنهادی شورای عالی سیاستگذاری، ابهامات و گمانه زنی ها درباره اعضای این شورا را بار دیگر به صدر خبرهای سیاسی باز گرداند.

ابهاماتی که با اعلام بی اطلاعی برخی از اعضای فهرست پیشنهادی روزنامه و اعضای کنونی شورا درباره تغییرات، پررنگ تر هم شده است.

روزنامه سازندگی «عبدالله نوری»، «محسن صفایی فراهانی» و «مصطفی معین» را در کنار «محسن هاشمی رفسنجانی» به عنوان اعضای پیشنهادی شورای عالی سیاستگذاری اصلاحات، اعلام کرد.

این گزارش در حالی منتشر شد که «حسین کمالی»، «محمود میرلوحی» و «مجید فراهانی» از اعضای کنونی شورای عالی سیاستگذاری در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، درباره هرگونه تغییرات و حضور افراد اعلام شده در فهرست اعضای شورا ابراز بی اطلاعی کردند. «حسن رسولی» دیگر عضو این شورا تغییرات در دور جدید شورا را تایید کرد و گفت: تغییرات انجام خواهد شد اما اسامی مشخص نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلاحات مرده بیخود دست پا میزند کسانی که بلد بودن با دنیا صحبت کنن آلن چرا مثل قبل فریاد نمی زنن آدمی که هر روز رنگ عوض میکند نمیشه بهش اطمینان کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج