۷۶۶۷۷۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ماجدی: شفر نمی‌تواند گله کند

سرپرست سابق آبی پوشان با اشاره به عملکرد برخی بازیکنان استقلال گفت: سطح فنی چند بازیکن در اندازه حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیست.

خبرگزاری مهر: میرشاد ماجدی اظهار داشت: در خصوص شکست مقابل السد آنقدر در این چند روز صحبت شده که دیگر حرف زدن در خصوص آن بی مزه است. شاید بهتر باشدکلی تر در خصوص مسائل مربوط به این باشگاه صحبت کرد. شرایط تیم آنقدر بد هست که شکست مقابل السد کاملا طبیعی جلوه کند و اگر غیر از این بود باید تعجب می‌کردیم. متاسفانه باید بگویم خانه استقلال از پای بست ویران است.

پیشکسوت آبی پوشان اضافه کرد: مشکل استقلال به امروز و دیروز باز نمی‌گردد. این باشگاه با سوء مدیریت در گذشته تبدیل به یک ویرانه شده بود. فتحی و همکارانش شجاعت زیادی داشتند که این ویرانه را تحویل گرفتند. قبول مسئولیت در این باشگاه واقعا شجاعت می‌خواست که این شجاعت را فتحی و همکارانش داشتند.

وی افزود: بعنوان یک پیشکسوت استقلال می‌گویم خدا نگذرد از افرادی که کاربلد نبودند و عرقی هم به باشگاه نداشتند و با سوء مدیریت باشگاه استقلال را تبدیل به این ویرانه‌ای کردند که می‌بینیم. من ممنونم از امیر حسین فتحی که در چنین شرایطی توانست چند بازیکن از جمله بازیکنان خارجی را برای این تیم جذب کند.

سرپرست سابق آبی پوشان تصریح کرد: این باشگاه تا دوباره سرپا شود لااقل به یک نیم فصل زمان نیاز دارد. پیشکسوتان باشگاه و هواداران باید بپذیرند که همه داشته‌های استقلال همینی بود که مقابل السد دیدیم و این سقف توانمندی تیم بود. باید تا نیم فصل صبر کنیم و در نقل و انتقالات زمستانی با چند تغییر و تحول تیم را ترمیم نماییم. در این فاصله زمانی هم پیشکسوتان و هواداران بهتر است از تیم حمایت کنند.

ماجدی در ادامه بیان داشت: ما باید بپذیریم که تعدادی از بازیکنان ما سطح توانمندی شان به اندازه حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیست. چون باشگاه ما قافیه را در نقل و انتقالات باخت. آنجایی که مربیان باید برای مدیریت فضای نقل و انتقالات حضور فیزیکی در محل کارشان داشته باشند اما متاسفانه شفر در پیک نقل و انتقالات در ایران نبود.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: اصول کار این است که مربیان لیست خود را از دو سه هفته مانده به پایان مسابقات در اختیار باشگاه قرار می‌دهند و خودشان هم در نقل و انتقالات بالای سر کار هستند. ولی شفر آن زمان در ایران نبود و طبیعی است که وقتی نفر اول خودش بالای سر کار نباشد کیفیت کار هم افت می‌کند و الان شفر نمی‌تواند بابت بازیکنانی که جذب باشگاه شدند گلایه داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای ماجدی تا کی باید صبر کرد؟؟فتحی اگه شهامت داشت قبول نمیکرد چون نمیتونه کاری انجام بده
      اقای ماجدی بخاطر فراری دادن تیام و جباروف از فتحی تشکر میکنی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج