۷۶۶۷۷۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پوستر جدید فیلم White Boy Rick منتشر شد

با انتشار پوستر جدیدی از فیلم درام جنایی White Boy Rick بازارگرمی برای این اثر پیش از اکران‌اش در ماه سپتامبر ادامه پیدا می‌کند. در این پوستر ریچارد ورش جونیور (Richard Wershe Jr)، کلاهبرداری که به رهبر قاچاق مواد و سپس به خبرچین اف‌بی‌آی (FBI) تبدیل می‌شود.

سینما گیمفا: با انتشار پوستر جدیدی از فیلم درام جنایی White Boy Rick بازارگرمی برای این اثر پیش از اکران‌اش در ماه سپتامبر ادامه پیدا می‌کند. در این پوستر ریچارد ورش جونیور (Richard Wershe Jr)، کلاهبرداری که به رهبر قاچاق مواد و سپس به خبرچین اف‌بی‌آی (FBI) تبدیل می‌شود و تمام این عناوین را پیش از تولد ۱۶ سالگی‌اش کسب می‌کند به همراه پدرش ریچارد ورش با بازی متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) که یک جفت اسلحه‌ی اتوماتیک در دستانش است دیده می‌شوند.

پوستر جدید فیلم White Boy Rick منتشر شد

وقایع فیلم White Boy Rick که براساس رویدادهای واقعی ساخته می‌شود در شهر دیترویت در دهه‌ی ۱۹۸۰ رخ می‌دهند. این فیلم داستان تکان‌دهنده‌ی پدری کارگر و پسرش را روایت می‌کند که به خبرچین اف‌بی‌آی و بعد به قاچاق‌چی مواد تبدیل می‌شود. او سپس دستگیر و به حبس ابد محکوم می‌شود.

ریچی مریت (Richie Merritt)، بازیگر پانزده ساله‌ی نقش ریچارد ورش جونیور در طی یک جست‌وجوی گسترده در سطح ملی برای یافتن استعداد مناسب برای ایفای این نقش در شهر بالتیمور (Baltimore) کشف شد. استعداد ذاتی، کاریزما و اصالت مریت که پیشینه‌ی اجتماعی‌اقتصادی مشابهی با کاراکترش دارد و نیز شیمی رابطه‌ی او با متیو مک‌کانهی که نقش پدر او را بازی می‌کند، فیلمسازان را تحت تأثیر قرار داد.

این فیلم توسط یان دمانژ (Yann Demange) براساس فیلمنامه‌ای نوشته‌ی اندی ویس (Andy Weiss) و لوگان و نوح میلر (Logan and Noah Miller) کارگردانی می‌شود. تهیه‌کنندگی این اثر بر عهده ی جان لشر (John Lesher)، جولی یورن (Julie Yorn) دارن آرونوفسکی (Darren Aronofsky) و اسکات فرانکلین (Scott Franklin) است. این فیلم در تاریخ ۱۴ سپتامبر به روی پرده‌ی سینماها خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج