جاباما
۷۶۷۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

قاسمی: ایران عامل اصلی امنیت در منطقه است

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان درباره ادعای اخیر وزیر خارجه آمریکا، گفت: جمهوری اسلامی ایران عامل اصلی ایجاد ثبات و امنیت در منطقه و در خط مقدم مبارزه با تروریسم و افراط گرایی است

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان درباره ادعای اخیر وزیر خارجه آمریکا، گفت: جمهوری اسلامی ایران عامل اصلی ایجاد ثبات و امنیت در منطقه و در خط مقدم مبارزه با تروریسم و افراط گرایی است

بهرام قاسمی روز یکشنبه در واکنش به اظهار نگرانی وزیر امور خارجه آمریکا در خصوص ادعای موهوم انتقال موشک های ایران به عراق، تصریح کرد:

اظهار نگرانی وزیر خارجه آمریکا در مورد انتقال موشک به عراق و نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت، واقعاً امری مضحک و فریب افکارعمومی است زیرا نه تنها بر اساس موضوعی بی پایه مانند انتقال موشک، افکار عمومی جهان را فریب داده است بلکه وزیرخارجه آمریکا بی جهت به قطعنامه ای استناد می کند که ارتباطی با چنین موضوعات موهومی ندارد؛ طُرفه آنکه استناد به قطعنامه ای است که آمریکا خود ناقض آن است.

وی با تأکید بر ضرورت عدم مداخله دولت امریکا در امورداخلی عراق خاطر نشان کرد: حضور نظامی آمریکا در منطقه عامل اصلی بی ثباتی و ناآرامی در این منطقه است و جمهوری اسلامی ایران عامل اصلی ایجاد ثبات و امنیت در این منطقه و در خط مقدم مبارزه با تروریسم و افراط گرایی است.

قاسمی تاکید کرد: امروز کشورهای ایران و عراق از بهترین روابط و مناسبات برخوردارند و سیاست های تفرقه افکنانه آمریکا نمی تواند مانع روابط تاریخی، فرهنگی و سیاسی دیرینه دو کشور شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین روز شنبه ادعای مطرح شده اخیر در خصوص انتقال موشک های بالستیک از سوی ایران به عراق را به شدت تکذیب کرد و آن را ادعایی کذب، بی معنی و مضحک دانست.

قاسمی افزود: آن چه توسط برخی کانون های شناخته شده و برخی رسانه ها تحت عنوان انتقال موشک های ایرانی به عراق مطرح و منتشر شده است، سخن و کلامی بی ربط و از اساس دروغ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      زرشک.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا زرشک
        تمام منطقه ریخته به هم ،همه به جان هم افتادن،
        امیدوارم کار شما نباشه!!!!!!!!

    • POOMPE

      اگر میتوانید امنیت را به بازار بیاورید امنیت کشورهای دیگر به درد مردم نمی خورد شما مامور تعًضیراتی ندارید که بازار را یک دست کند بعد حرف ار امنیت‌منطقه میزنید جای فکر کردن دارد.جهت اطلاع سوپر مارکت ها اجناس را به‌دل خواه عرضه میکنند هیچ کی هم نیست اعتراض کند.

    • بدون نام

      ایران برای تمامی منطقه امنیت آورده به غیر از مردم خودش.

    • علی

      اقای قاسمی شما از منطق جدل و مغالطه استفاده می کنی مثل لاواروف علمی حرف بزن جملات را کوتاه و پر معنی بزن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج