جاباما
۷۶۷۰۰۶
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

ذوالفقارنسب: این فوتبال ملی است نه محلی

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: فهرست کی‌روش برای تیم ملی فوتبال ایران بسیار عجیب است او چطور بازیکنی مثل سردار آزمون را که از تیم ملی خداحافظی کرده دوباره دعوت کرده است این فوتبال ملی است نه محلی.

فارس: بیژن ذوالفقارنسب در مورد بازگشت کی‌روش به ایران اظهار داشت: کارلوس‌کی‌روش به از شایعه‌ها و بحث‌های گوناگونی که پیرامونش مطرح می‌شد، مجدداً به تیم مورد علاقه‌اش یعنی ایران برگشت و قراردادش را ظاهراً تا پایان جام ملت‌های آسیا تمدید کرده است.

وی افزود: یک نکته بسیار مهم این است که اگر کی‌روش موفق شود تیم ملی را به فینال جام ملت‌های آسیا برساند، قراردادش دوباره تمدید می‌شود و دو سه سال دیگر او در فوتبال ما حضور خواهد داشت که این انگیزه بالایی برای کارلوس‌ کی‌روش است و می‌تواند به نفع فوتبال ما هم باشد، اما اگر به هر دلیل کی‌روش نتواند در جام ملت‌های آسیا موفق شود، آن موقع خودش و عواملش بهانه‌ها و موانع‌ها را رو می‌کنند و دنبال مقصر می‌گردند و موج منفی در فوتبال ایران به راه می‌افتد.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد فهرست جدید کی‌روش که برای روزهای فیفا اعلام شده است،‌گفت: لیست تیم ملی بسیار عجیب است تعدادی از بازیکنانی انتخاب شده‌اند که یا باشگاهی ندارند، یا بازی‌های بسیار کمی برای باشگاه‌شان انجام داده‌اند.

سعید عزت‌الهی، رامین رضائیان از این دست بازیکنان هستند یا حتی حسین حسینی دروازه‌بان ذخیره استقلال در این فصل هنوز بازی نکرده است که به تیم ملی دعوت شده است.

ذوالفقارنسب با اشاره به دعوت از مهاجمی مثل سردار آزمون که از تیم ملی خداحافظی کرده،‌گفت: سردار آزمون بازیکن بسیار خوبی است اما او رسماً از تیم ملی خداحافظی کرد و در این مورد بیانیه داد،‌این بازیکن چگونه دوباره به تیم ملی دعوت شده است، اینجا فوتبال ملی است نه فوتبال محلی که بخواهند مشکلات را شخصی حل کنند.

وی با اشاره به تعداد زیادی ملی‌پوشان استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: کی‌روش تعدادی از بازیکنان را هم فراموش کرده یا ذهنیتی در مورد آنها نداشته است به هر حال این فهرست پرده‌ای بین دو تیم استقلال و پرسپولیس ایجاد کرده است. ۶ ـ‌۷ بازیکن از استقلال به تیم ملی دعوت شده‌‌اند و از پرسپولیس فقط یک بازیکن به تیم ملی دعوت شده است این مسائل شبهه‌برانگیز و مسئله‌ساز هستند.

ذوالفقارنسب با اشاره از دعوت کاوه رضایی گفت:‌آنچه که قابل توجه است اینکه دعوت از کاوه رضایی که بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال ایران محسوب می‌شود خوب و مناسب است کاوه رضایی در بلژیک و تیم بروژ بازی می‌کند و با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا هم حضور خواهد داشت.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد احتمال قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: کی‌روش کار بسیار بسیار سختی پیش‌رو دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • TNT2

      بابا حالمون بهم خورد از این ادم عقده ای و کینه ای که فقط فکر دشمنی با کیروش هستش اخه تو توی زمان مربیگریت چه پخی بودی ؟هر تیمی رفتی بدبخت شد از بس که باخت اورد. هر تیمی رفتی چند ماه بیشتر نتونستند تحملت کنند و اخراج میشدی حالا شدی مفسر؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بتو چه ربطی داره

      • TNT2

        ربطش به بی ربطیشه ...اصلا به تو چه ربطی داره زیر نظر من چرت تایپ کنی.... اسم هم که نداری عمو جون این مسائل واسه تو زوده برو عروسک بازی تو کن

    • یاران 57

      جناب ذوالفقاری جناب دکتر چی ازجان تیم ملی فوتبال ایران میخواهید؟؟؟ دکی جان با این حاشیه سازی و تفرقه دیگر امثال شما مربیان درجه 5 آسیا آرزوی مربیگری تیم ملی فوتبال ایران به گورستان هست، آقای دکتر انتقاد بکن منطقی هم داشته باش،بله آزمون 22ساله دعوت کرده، بهترین کار کرده جوان هست بهش فرصت داد، آزمون هم سعی وتلاش بیشتری خواهد داشت، تا دل مردم ایران شاد کنه، لطفا امثالهم انصاف و عدالت و وجدان داشته باشید بخاطر اینکه فقط تخریب سرمربی تیم ملی ایران نظر وحرف نزنید دل مردم فوتبال دوست ایران نرنجانید ازخدا بترسید، دکتر جان تراکتورسازی مربی توشاک میاره بفهمید ديگه!!! جایگاه خود تون،، دسته 3

    • بدون نام

      من نمیدونم آخه به تو چه ربطی داره مربی تیم ملی چند نفر از استقلال رو دعوت کرده؟ مگه اون موقع که یه نفر از استقلال دعوت میشد ما حرفی میزدیم یا تو صحبتی کردی آخه تو در حد کیروش هستی که به تصمیمش اعتراض میکنی؟ آگه جرات تمام مربیان ایران رو روی هم بذارین باز هم جرات نمیکنن مثل کیروش تو جام جهانی از جوانان استفاده کنن پس لطفا بشین سر جات وفوتبال تیم کیروش رو نگاه کن اون موقع که مایلی کهن حتی تدارکات پرسپولیس رو هم دعوت میکرد تو وکیل مدافع که بودی که الان پیدات شده؟

    • بدون نام

      کارشناس در پيت

    • ایرانی

      خیلی نفهمی ،قطعا تو باعث ننگ اقوام کرد هستی

    • شهرام

      تازه فهمیدین که این یارو عقده ایه . ما که خیلی از فوتبال سررشته نداریم فهمیدیم که این یارو کلا بالاخونه رو تعطیل کرده . جناب دکتر . ایران تیم مورد علاقه کیروش نیست . ایران اگر مورد توجه کیروشه بخاطر پرداخت پول یامفت ، مسئولین ورزشی ساده لوح ، جواب پس ندادن در مقابل حیف و میل بیت المال پس از هر باخت یا حذف ، به ما علاقه داره . خواستم جمله شمارو تصحیح کرده باشم .

    • طاهر

      لطفا کارشناسها اینم بگن که کاوه حقش بود تو جام جهانی هم فیکس بازی کنه.
      همینطور سامان قدوس.
      همینطور وریا غفوری.همینطور محمدی که فقط بعد از افتضاح حاج صفی جلوی پرتغال اون گل بدی که خوردیم،سمت چپ دفاعمونو جمع کرد.
      چرا بازیای جام جهانی و عملکرد کادر فنی و انتخاباشون تحلیل نشد؟
      چرا برنامه نود تو اون روزای مهم فوتبال ما تعطیل بود؟

    • حمزه

      افرین استاد بااخلاق خیلی زیبا تفسیر کردید واقعا ـ اینا هم که انتقاد کردند از فوتبال چیزی نمیفهمند و توی شبکه خبر چیزی میشنوند اینجا میگن به دل نگیر

    • بدون نام

      سردار بی خاصیت

    • یاران 57

      یادت هست دکی بازی های ایران با کشور های قطز و عمان اماراتی سکته ودلهره داشت الان مساوی با پرتقال که کارنامه قهرمان جام جهانی فوتبال دارد بازیکنان و هواداران تیم ملی ایران راضی نمیکنه، منطقی داشته باشید با آمار و ارقام حرف زدن خوب است دکی جان امثالهم لینک دسته 3هم قبول نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج