۷۶۷۰۱۹
۱۶ نظر
۵۰۰۱
۱۶ نظر
۵۰۰۱
پ

کدام حسینی باید مدافع تیم ملی باشد

مجید در سه بازی اخیر ترابزون در ترکیب اصلی بازی کرده و تیم در این سه بازی تنها سه گل خورده و هفت امتیاز گرفته. او تنها در هفته اول بازی نکرد که ترابزون بازی را با دو گل به باشاک‌شهیر باخت.

ایران ورزشی: کنکاش فهرست تیم ملی عادتی قدیمی است که انگار قرار نیست ترک شود. با اعلام هر فهرست تیم ملی، بلافاصله فهرستی از غایبان هم آماده می‌شود که چرا دعوت نشده‌اند.

زمانی علی پروین با زیرکی ۴۵ نفر را به تیم ملی دعوت می‌کرد تا از این بحث‌ها در امان باشد و در نهایت همان یازده نفر همیشگی به زمین می‌رفتند. در عصر معاصر اما چنین امکانی وجود ندارد.

به محض اعلام فهرست جدید کی‌روش، باز هم این انتقادات شروع شد. نام‌هایی که در فهرست نیستند، دوباره قطار شدند. یکی از این غایبان جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس است. ظاهرا خودش هم از این موضوع ناراحت است و در اینستاگرام پیامی نوشته که می‌توان آن را به دعوت نشدنش مرتبط دانست.

سوال مهم از منتقدان این است که چرا کی‌روش باید مدافع پرسپولیس را به تیم ملی دعوت می‌کرد، وقتی گزینه‌های جوان و مطمئنی در اختیار دارد؟ سرمربی تیم ملی قبل از جام جهانی از این مدافع بابت زحماتی که در مسیر صعود کشیده بود تشکر کرد، ولی در نهایت ترجیح داد مدافعان جوانتری را به روسیه ببرد.

تصمیم کی‌روش که آن روزها تا حدودی ریسکی به نظر می‌رسید، جواب داد و خط دفاع تیم ملی در برابر سه حریف سرسخت به خوبی مقاومت کرد. دو گل خورده در سه بازی آمار درخشانی برای دفاع تیم ملی است که تجربه کمی از بازی کنار هم داشتند.

پورعلی‌گنجی، لیدر این دفاع بود که با چشمی زوج خوبی ساخته بودند و وقتی روزبه مصدوم شد، مجید حسینی توانست به خوبی در این پست بازی کند. حالا تیم ملی سه مدافع میانی جوان و مطمئن دارد و خیال کی‌روش از این بابت راحت است. پژمان منتظری تنها مدافع مسن این فهرست است که احتمالا کی‌روش او را به‌عنوان یک ذخیره موقت در نظر دارد.

یک شب قبل از اعلام فهرست تیم ملی، مجید حسینی موفق شد در لیگ ترکیه در ترکیب اصلی ترابزون به میدان برود و نمایش درخشانی داشته باشد. او در سه بازی اخیر ترابزون در لیگ ترکیه در ترکیب اصلی بازی کرده و تیم در این سه بازی تنها سه گل خورده و هفت امتیاز گرفته. او تنها در هفته اول بازی نکرد که ترابزون بازی را با دو گل به باشاک‌شهیر باخت.

کدام حسینی باید مدافع تیم ملی باشد

عملکرد فاجعه‌بار خط دفاع استقلال مقابل السد هم ارزش حسینی را نشان داد. فصل گذشته قلب دفاع استقلال با زوج حسینی و چشمی استحکام زیادی داشت و دریافت سه گل مقابل یاران ژاوی جای خالی این مدافع را بیشتر نشان داد.

مجید حسینی بعد از بازی در جام جهانی و تجربه بازی در لیگ ترکیه حالا مدافع پخته‌تری شده و کی‌روش بیش از گذشته می‌تواند روی او حساب کند.

مربی پرتغالی در بازی‌های سخت جام جهانی و مقابل مهاجمانی مثل کاستا و رونالدو حاضر شد ریسک بازی دادن به مجید حسینی کم‌تجربه را بپذیرد، پس چرا حالا باید برای جام ملت‌ها به عقب برگردد و جلال حسینی را که در آخرین سال‌های حرفه‌‌ای‌اش است به تیم ملی برگرداند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • @cocain.m1368

      چرا چرتوپرت میگی چرا بحثو ربط میدی به تصمیم فنی؟پاچه خاره دلال موزابیکی.چرا نمیگی کیروش عقده برانکو داره ها؟درضمن فقط سد جلال سنش بالاس تو تیم ملی همه زیر سی سالن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جواب این حرفو بده مرد باش نظرمو بزار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلنم معلوم‌نیست نویسنده استقلالی تیره، فقط یه چیز ما نمیگیم مجید
        وسط حسینی بده ولی سیدجلال تو همین سن و سالم با یه پا از تمام مدافعای وسط لیست کیروش غیر از پورعلیگنجی بهتره

      • بدون نام

        موافقم
        ضمن اینکه اگه بخوای آمار ملی رو در جام جهانی بگیری که میگی نمایش عالی بود اون سه مدافع ...

        مگه همه بازی رو ندیدند ؟؟
        مگه غیر اینه که 11 نفر مشغول دفاع بود ، من بارها دیدم طارمی دم خط کرنر داشت تکل میزد و آزمون پشت خط دروازه خودمون یا دفاع میکرد یا خطا !!!

      • ایرانی.

        دلال کثیف موزامبیکی که بزرگترین عقده ش همین متولدشدن دریک مستعمره س امثال نویسنده این مطلب چندتایی داره.اخه ازدلارای مفتی که میگیره چندتایی جلوی اینامیندازه عین استحونی که مردم جلوسگ میندازن تابراشون دم تکون بده.

      • بدون نام

        فقط سید جلال صخره مستحکم فوتبال آسیا و ایران

    • بدون نام

      چی داری میگی این فقط نظرخودته جلال حسینی دراوج پختگی وتجربه چندین بارقهرمانی باتیم های مختلف وآمادگی بدنی بالا می توانست خیلی بهتر ازهمه اینها باشدکیروش بیخودکردکه اززحمات اوقدردانی کردکاش به جای اون همه تلاشی که کرده بود ودراستانه بازنشستگی بوددراین تورنمت بزرگ به میدان میرفت اه مظلوم روزمین نمیمونه حالاصبرکنیدببینیداین دلال چقدذلیل ازایران میره

    • بدون نام

      از نظر دادنت معلومه کیسه کشی

    • مونتلا

      سلام. به عنوان یک پرسپولیسی میگم که سید جلال میبایست حداقل جایی منتظر ی دعوت میشد دوم حسینی بازیکن کیسه نیست تمام شد رفت خخخخ

    • یاشار

      الحق که کیسه کشی جناب نویسنده

    • مسعودجدی

      جالبه دوستان تا سال قبل از دعوت پرسپولیسی ها ناراحت وحتی باعث شدن کیروش از اردو پرسپولیسی ها رو ازاد وبفرسته تهران
      الان رو یک مدافعی که بلاخره سنی ازش گذشته وشاید حتی سال اخر بازیش باشه غیر محترمانه نظر میزارن
      طرفدار تیمی بودن گناه نیست ولی اینجور سر هر مسئله توهین کردن نشون از شخصیت طرف داره

      پاسخ ها

      • م ز

        کیسه شیش تا شیش نا میخوره بعد دفاع ش پایه تیم ملی یه لعنت ب کی روش دلال کثیف

    • طاهر

      سید جلال درباره بازیکنای جوان هم تیمیش که حقشون بود تو لیست اولیه باشن،پست گذاشته.نه خودش.

    • بدون نام

      این قبول ولی همین منتظری چرا دعوت شده؟ کمال ک بهترین هافبک دفاعی بوده چراعلی کریمی دعوت شده ولی کمال یا نورالهی نه ،سیدجلال پیره ولی شجاع ک بهترین عملکرد رو داشته چرا دعوت نشده تیم شجاع بابازی آسیایی فقط دوگل خورده از شش بازی اونور استقلال ک تمام عناصر دفاعیش دعوت شدن
      خدا لعنت کنه کیروش

    • بدون نام

      آخ آخ چقدر سوزش خخخخخخخخ کامنتها را نگاه.

      پاسخ ها

      • پرهام

        خداوکیلی این پرسپولیسی ها واقعا انتظار دارن سید بلال دعوت بشه تیم ملی؟
        آخه سیدمجید حسینی ماکجا و سید بلال کجا؟ کم کم باید باعصا بیاد توزمین...

    • بدون نام

      معلومه دیگه : اونی که پرسپولیسی نیست !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج