۷۶۷۰۶۵
۱۴ نظر
۵۰۹۳
۱۴ نظر
۵۰۹۳
پ

دعوا و جنجال مجریان تلویزیون علیه همدیگر!

حضور بازیگران و افراد غیرمتخصص در عرصه اجرا در هفته‌های اخیر واکنش‌های متعددی را در پی داشته، انتقاد‌ها از سوی مجری‌های قدیمی تلویزیون مطرح شده و بار دیگر انگشت ملامت به سوی صدا و سیما نشانه گرفته شده است.

خبرآنلاین - نژلا پیکانیان: حضور بازیگران و افراد غیرمتخصص در عرصه اجرا در هفته‌های اخیر واکنش‌های متعددی را در پی داشته، انتقادها از سوی مجری‌های قدیمی تلویزیون مطرح شده و بار دیگر انگشت ملامت به سوی صدا و سیما نشانه گرفته شده است.

دعوا و جنجال مجریان تلویزیون علیه همدیگر!

اوضاع نابه‌سامان، برنامه‌ریزی نادرست، برنامه‌های بی‌محتوا و صرفا آنتن پرکن که در نهایت به از دست رفتن مخاطبان تلویزیون منجر می‌شود موضوع جدیدی نیست که بشود درباره آن حرف تازه‌ای زد اما موضع‌گیری‌های جدید و واکنش‌های تندی که در چند وقت اخیر نسبت به برنامه‌های تلویزیون آن هم از سوی مجری‌های رسانه و برخی از بازیگران مطرح شده است زنگ هشدار تازه‌ای را به صدا درآورده که نشان از اوضاع اسف‌بار در تلویزیون است. حالا دیگر انتخاب‌های غلط و بدون منطق در تلویزیون کار را به جایی کشانده که حتی مجری‌ها هم با یکدیگر درگیر شدند و به همتایانشان بی‌وقفه می‌تازند و آنها را مورد انتقادهای تند قرار می‌دهند، البته پیکان انتقاد خیلی از معترضان به سوی خود صدا و سیما و انتخاب‌های اشتباهش نیز هست.

بازیگران در لباس مجری

دعوا و جنجال مجریان تلویزیون علیه همدیگر!

نکته مهمی که در چند وقت اخیر دوباره در تلویزیون پررنگ شده است، حضور بازیگران در قامت مجری در برنامه‌های مختلف است، محمدرضا گلزار، پژمان بازغی، کامران تفتی، دانیال عبادی و چند چهره دیگر از بازیگرانی هستند که این روزها اجرای چند برنامه در تلویزیون را بر عهده گرفته‌اند، مسئله‌ای که ظاهرا به مذاق مجری‌های پیشکسوت و واقعی تلویزیون خوش نیامده و شاید به همین علت هم واکنش آنها را در پی داشته است و باعث درگیری میان آنها شده است. چند سال پیش این چرخه برعکس بود و خیلی از مجری‌های تلویزیون به عنوان بازیگر در فیلم‌ها جلوی دوربین رفتند، البته که آن موقع بازیگران واکنش‌های چندان تندی نسبت به این موضوع نداشتند.

البته طبیعی است که وقتی مجریانی که برخی‌شان توانایی‌های بیشتری در اجرای برنامه‌های مختلف دارند وقتی می‌بینند افرادی بی هیچ تجربه اجرا و برخورداری از کمترین قابلیت‌ها و توانایی‌ها در این زمینه تنها به واسطه اینکه در سینما یا تلویزیون به عنوان بازیگر شناخته می‌شوند پایشان به برنامه‌های مختلف به عنوان مجری باز شده است، حس کنند عرصه برای حضور آنها تنگ شده و از همین رو به این ماجرا معترض می‌شوند. در گزارشی که در ادامه می‌خوانید مروری داشتیم بر اتفاق‌هایی که در روزها و هفته‌های اخیر در تلویزیون افتاده و باعث درگیری‌های لفظی بین مجریان شده و واکنش‌ها متعددی را هم از سوی مجریان قدیمی‌تر تلویزیون در پی داشته است.

مجری‌هایی که از کف خیابان پیدا شدند

دعوا و جنجال مجریان تلویزیون علیه همدیگر!

قضیه از آنجایی شروع شد که نام مجید افشاری فینالیست خنداننده شو به عنوان مجری برنامه «ایرانیوم» مطرح شد، همین کافی بود تا اولین صدای اعتراض تند از سوی محمد نظری، مجری «به خانه بر می‌گردیم» شنیده شود. نظری در واکنش به انتخاب افضاری برای اجرای این برنامه در گفت‌وگویی گفته بود که از کف خیابان مجری پیدا کرده‌اند!

نظری در ادامه اظهارنظرش درباره صدا و سیما نیز گفته بود: «من نمی‌دانم در تلویزیون چه می‌گذرد. انگار یک تشتت و تضاد فکری اتفاق افتاده و در زمانی که مجری‌های صداوسیما از صد‌ها گزینش رد می‌شوند تا به آنتن برسند و هر هفته به خاطر گفتن یک جمله یا نگفتن آن توبیخ می‌شوند، می‌بینیم یک آدمی را از کف خیابان می‌آورند و به او اجرا می‌دهند، کسی که نمی‌داند روی چه خطوط قرمزی حرکت می‌کند، روی آنتن می‌رود و برنامه اجرا می‌کند.»

از انتقادها به دستمزد گلزار تا اجرای تصنعی او

دعوا و جنجال مجریان تلویزیون علیه همدیگر!

پیش از این حاشیه‌های برنامه «ایرانیوم» هم از همان موقعی که تیزرهای پخش مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار روی آنتن رفت خیلی‌ها به حضور در قامت یک مجری واکنش نشان دادند و علاوه بر بحث‌های مالی بر سر دستمزدی که گلزار برای اجری این برنامه گرفته و حضور مبهم اسپانسرها به اجرای تصنعی این بازیگر هم انتقادهای زیادی شده و این بحث مطرح شد که چرا با وجود مجری‌های کاربلد در تلویزیون باید سراغ یک بازیگر رفت و دستمزدی بسیار بالا هم برای اجرا به او پرداخت کرد.

از صابر ابر تا نیما کرمی و اعتراض به «ایرانیوم»

دعوا و جنجال مجریان تلویزیون علیه همدیگر!

البته گاف‌های برنامه «ایرانیوم» با انتخاب یک تازه از راه رسیده به عنوان مجری تمامی نداشت، چند روز پیش ایرج ملکی و برادرزاده‌اش مهمان این برنامه بودند. حضور این مهمانان و نوع گفت‌وگو با آنها هم واکنش‌های زیادی را در پی داشت، صابر ابر که این اقدام صدا وسیما را غیر اخلاقی دانسته بود درباره دعوت کردن ایرج ملکی به این برنامه و بازخوردهایی که پس از آن به وجود آمد در توییتر نوشت: «آوردن ایرج ملکی و برادرزاده‌اش در صدا و سیما یک رفتار غیر انسانی‌ست. آیا واقعا در این سازمان کسی اطلاعی از فعالیت‌های آن‌ها نداشته؟! یا دانسته و خواسته آن‌ها را برای تمسخر دعوت کرده‌اند؟ این رفتار ترویج مرگ اخلاق بین مردم است.» نکته جالب اینجاست که صابر ایر پیش از اینکه بازیگر شود به عنوان مجری در برنامه «پلک» آغاز به کار کرد.

نیما کرمی دیگر مجری تلویزیون هم از دیگر منتقدان سرسخت این برنامه بود، او نیز در همین‌باره در صفحه اینستاگرامش نوشت: «متأسفم برای برنامه‌سازی رو به زوال رسانه‌ملی... واقعاً یعنی فکری برای برنامه‌سازی درست ندارید. دوستان عزیز! شما حق ندارید به هرکسی اجازه دهید رو به روی دو انسان هموطن به هر شکل و ترتیبی قرار بگیرد و بعد مسخره‌شان کنید[اسکولشان بفرمایید] به خدا زشته، به خدا بده، تو رو خدا از برنامه‌سازی دست بردارید که هرچه ما تلاش می‌کنیم برای برنامه فاخر، شما همه‌چیز را زیر سوال می‌برید. وای بر من با این همه ابتذال در رسانه‌ای که روزی قرار بود دانشگاه‌ انسان‌سازی باشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      صداسیمای میلی بی اعتباربی طرفدار چرامجری میادبازیگرمیش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس اگه میلی و کسی نیگا نمیکنه چرا در مورد بیشتر برنامه هاش همه نظر میدن....ایرانیوم خیلیم خوب عمل کرد ...همه همجا دارن ایرج ملکیو مسخره میکنن ولی فقط ب ایرانیوم ایراد گرفتن...از پارسال تا الان دارن مسخرشون میکنن ..خود مردم...میفمین خود مردم

    • بدون نام

      معلومه دارن میسوزن بهشون زیاداجرانمیدن

    • محسن وات ؟؟

      انصافا پژمان بازغی اجرای بسیار عالی و فابل تقدیری داره... من که اول باور نشد برای بار اول است که ایشون اجرا میکند... واقعا باید تقدیر بشه از این بازیگر

      پاسخ ها

      • Darren Shan

        منم همین طوور:-D

      • بدون نام

        دقیقا...منم خیلی از اجراشون لذت می برم...اجرای اقای گلزار هم به نسبت ضعیفه ولی با کمال ادب و احترام با شرکت کننده ها برخورد میکنن و ازین خوشم میاد

    • ناشناس

      چون کار و کاسبی مجریان قدیمی آجر شده واسه خاطر همینه که با امثال گلزار عزیز و بقیه جدید الورودها مخالفند یعنی قدیمی ها میخوان همه منافع اجرا، چه در داخل تلویزیون و چه در خارج از قاب تلویزیون، قبضه شده و در اختیار اونها قرار بگیره!!! چقدر این دست آدما چیپ و نظرتنگ هستند که همه چیزو برای خودشون به تنهایی میخوان.

    • بدون نام

      کلا صداسیما تکلیفش با خودش مشخص نیست، خیلی از مجریای محبوبو به دلیل سختگیری حذف کرد و ی مشت مجری بی مزه رو نکه داشت الان که دیده تلوزیون بی مزست رفته بازیگر معروف آورده که محبوبیت پیدا کنه

    • بدون نام

      اینهمه استیضاح چرا مدیر صدا و سیما با اینهمه گند کاری استیضاح نمیشود

    • علی

      کلا وقت گذاشتن و تلویزیون دیدن حرومه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا موافقم

    • Darren Shan

      آخ جون دعووووا خخخ:-))

    • مسیحا

      به نظرمن که کارگردان ها دارن بابرنامه کارمیکنن با آوردن بازیگرهای شناخته شده که یه روزی محبوبیت خیلی زیادی داشتن تعداد دنبال کننده های برنامه هاشون بالا میره
      به نظرمن که میخوان اینو ثابت کنن

    • ریحانه

      هیچکی با هیچکی دعوا نداره،این ب،ر،ت،ر،ی،ن،ه،ا خودش علکی از این مزخرفا میگه:(

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج