۷۶۷۱۵۹
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

کربکندی: کی‌روش با تفکرات خودش جلو می‌رود

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: باید در آسیا نتیجه بگیریم؛ چراکه چند سالی است که ناکام مانده‌ایم. حال و هوای جام جهانی با حال و هوای جام ملت‌های آسیا متفاوت است نباید دفاعی بازی کنیم.

خبرگزاری فارس: رسول کربکندی در خصوص نفرات دعوت‌شده به تیم ملی از سوی کارلوس کی‌روش اظهار داشت: به هر حال زمانی که لیستی از سوی مربی اعلام می‌شود انتقادهایی وجود دارد. کارلوس کی‌روش تفکراتی را دارد که طبق این تفکراتش جلو می‌رود و طبیعی است بازیکنان مورد علاقه‌اش را دعوت کند.

او به این بازیکنان اعتقاد دارد و با توجه به ارتباطی که بین مسائل فنی و اخلاقی وجود دارد سعی می‌کند از بازیکنانی استفاده کند که به تفکراتش نزدیک باشد.برای همین به هیچ کس کار ندارد و کار خودش را انجام می‌دهد.

وی در ادامه گفت: به هر حال کی‌روش با تیم ملی در جام جهانی نتیجه بدی نگرفت. طبیعی است سعی کند از بازیکنانی که در جام جهانی هم حضور دارند استفاده کند. شاید او در جام جهانی از بازیکنانی استفاده کرد که برخلاف عقاید جامعه و کارشناسان فوتبال بود.

خیلی‌ها فکر نمی‌کردند که مثلاً ووریا غفوری که آماده‌ترین بازیکن فصل گذشته باشد در تیم ملی حضور نداشته باشد یا بخواهد از روزبه چشمی یا مجید حسینی استفاده کند. زمانی که مربی با تیمی نتیجه بگیرد همه از او تعریف می‌کنند و زمانی که نتیجه نگیرد حملات زیادی نسبت به او خواهد شد.

کربکندی در ادامه اضافه کرد: ما باید در آسیا نتیجه بگیریم؛ چراکه چند سالی است که ناکام مانده‌ایم. حال و هوای جام جهانی با حال و هوای ملت‌های آسیا متفاوت است. باید بدانیم استرالیا و ژاپن تیم‌های قدرتمندی هستند و رقابت با‌ آنها آسان نیست، برای همین نباید دفاعی بازی کنیم بلکه باید کاملاً هجومی و باهدف بازی کنیم تا بتوانیم قهرمان شویم.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه تأکید کرد: هر لیستی انتقادهای خودش را دارد. این انتقادها در این چند سال در فوتبال وجود داشته است. مثال زدم که ووریا غفوری برخلاف کارشناسان از جام جهانی خط خورد در صورتی که او کاملاً آماده بود. شاید سیدجلال حسینی به خاطر سن و سالش به تیم ملی دعوت نشده است.

شاید کی‌روش به دنبال این است که به جوانان میدان بدهد و تیم را جوان کند. شاید بعضی‌ها انتقاد داشته باشند که چرا مسعود شجاعی به تیم ملی دعوت می‌شود.ولی باز این کی‌روش است که تصمیم می‌گیرد. من اعتقاد دارم بحث بازیکن‌سالاری در تیم ملی از بین رفته است.

خوشبختانه جو خوبی در تیم ملی وجود دارد و دیگر مصاحبه‌های بد یا انتقادهایی که بازیکنان می‌کردند وجود ندارد. به نظر من این سرمربی است که در جام ملت‌ها باید تیم ملی را هدایت کند و او بهتر از ما می‌داند که باید چه کار کند. حرف‌های من و شما هیچ تأثیری روی کی‌روش ندارد. او با اعتقاد و تفکرات خودش جلو می‌رود و حرف کسی را گوش نمی‌کند.

وی در پایان تأکید کرد:اگر انتقادها روی سردار آزمون است باید ببینیم که چه اتفاقی برای این بازیکن افتاد که این تصمیم را گرفت. به هر حال باید به سردار آزمون هم حق داد، به خاطر اینکه جوان است، بی‌احترامی‌های زیادی به خانواده‌اش شد و عجولانه تصمیم گرفت.

در حال حاضر باید هم سرمربی تیم ملی را درک کرد و هم سردار آزمون را.او با عصبانیت تصمیم گرفت و حرفی زد که نباید می‌زد.همه بازیکنان از تیم ملی نان می‌خورند.مردم هم نباید به بازیکنان بی‌احترامی کنند، باید از تیم ملی با این شرایط حمایت شود تا ان‌شاءالله بتوانیم در جام ملت‌ها نتیجه خوبی را بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر شما.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما تا دوباره سکته نکردیدن حرف اضافه نزن داشتی رو رعایت کن بدبخت بیچاره شما اگه مربی خوبی بودی، الآن تیم داشتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج