۷۶۷۲۱۰
۲۲ نظر
۵۰۰۱
۲۲ نظر
۵۰۰۱
پ

عزیزی: کی‌روش اگر پیشنهاد داشت برنمی‌گشت

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت:به نظر شما اگر یک پیشنهاد بزرگ برای کی‌روش می‌آمد او حاضر می‌شد برای چهار ماه به تیم ملی ایران بیاید؟

خبرگزاری فارس: خداداد عزیزی در خصوص اعلام فهرست نفرات جدید تیم ملی و انتقاداتی که به برخی انتخاب‌های کی‌روش می‌شود صحبت‌های زیر را انجام داد:

حتماً از روز گذشته در مورد انتخاب نفرات جدید تیم ملی انتقادات را شنیده‌اید؟

من همه این صحبت‌ها را شنیده‌ام ولی همیشه گفته‌ام که انتخاب بازیکن تیم ملی سلیقه‌ای است و نمی‌شود به سرمربی تیم ملی ایراد گرفت، کی‌روش یکسری‌ها را انتخاب کرده و شاید دوست دارد همیشه خانزاده را با خودش داشته باشد. نمی‌شود به او ایراد گرفت، دیدید که من بعد از جام جهانی از سبک و سیاق بازی تیم ملی هم ایراد گرفتم.

بله همین‌طور است ولی انتقادات پایان ندارد.

این انتخاب خود ما است و این فدراسیون است که چنین انتخاباتی انجام داده است. بعد از جام جهانی بارها گفتم که چیزی به دست نیاوردیم و خیلی از کارشناسان فوتبال دنیا به شکل بازی کردن تیم ملی خندیدند و ما را مسخره کردند ولی ما در بوق و کرنا کردیم که جام جهانی دلش برای ما تنگ شده بود و مرتب از عملکرد تیم ملی تعریف کردیم. یکسری دوستان هم انصافاً زیادی هیجان می‌دهند و فقط برای من یک سؤال به وجود آمده است.

چه سوالی؟

به جز علی جهانبخش که آقای گل لیگ هلند بود چه بازیکنی از ما لژیونر شد؟ برخی از بازیکنان تیم ملی به تیم‌هایی رفتند که اسمش را هم نمی‌توانیم تلفظ کنیم، یکسری هم بدون تیم مانده‌اند و حتی در لیگ خودمان هم آنها را نمی‌خواهند. به نظرم بحث کردن در این مورد کلاً فایده‌ای ندارد.

سوالی که اینجا به وجود می‌آید این است، کی‌روش قبل از جام جهانی در مورد عدم دعوت از سیدحسین حسینی گفت که او در استقلال بازی نکرده که دعوتش کنم اما حالا که حسینی در پنج بازی ابتدایی لیگ برتر و بازی با السد بازی نکرده به تیم ملی دعوت می‌شود یا مثلاً ووریا غفوری به دلیل اینکه در پست خودش بازی نمی‌کرد جام جهانی را از دست داد اما حالا در استقلال در پست خودش نیست ولی دوباره دعوت می‌شود.

این حرف‌ها کاملاً درست است ولی باز هم سلیقه کی‌روش است، در مورد کی‌روش همه چیز فرق می‌کند چون آنقدر اختیارات به او داده‌ایم که دیگر نمی‌شود الان به او ایراد بگیریم. من معتقدم یا نباید کی‌روش را انتخاب می‌کردیم یا حالا که انتخاب می‌کنیم اصلاً نمی‌توانیم ایراد بگیریم.

به نظر شما اگر یک پیشنهاد بزرگ برای کی‌روش می‌آمد او حاضر می‌شد برای چهار ماه به تیم ملی ایران بیاید؟ من این صحبت‌ها را کردم و خیلی‌ها هم ناراحت شدند ولی واقعیت را مردم خودشان می‌پذیرند. فعلاً ناچار هستیم تمکین کنیم در مورد غفوری هم بارها گفتم اگر او در جام جهانی بود شاید حضورش باعث به ثمر رسیدن یک گل یا کسب یک امتیاز می‌شد ولی کی‌روش او را قبول نکرد.

و سؤال آخر در مورد دعوت آزمون به تیم ملی بعد از اعلام این موضوع که او می‌خواهد در کنار خانواده‌اش باشد و قیاس با اتفاقی در مورد رحمتی افتاد؟

مهدی رحمتی دوست صمیمی من است و رفاقتی که من با رحمتی دارم با آزمون ندارم، شاید کی‌روش سن و سال آن زمان رحمتی و آزمون فعلی را در نظر گرفته است، شاید کی‌روش از آزمون بیشتر از رحمتی خوشش می‌آید. در مورد این موضوع هم واقعاً باید تمکین کنیم و بگوییم این نظر سرمربی تیم ملی است چون کار دیگری نمی‌شود انجام داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جان هركه. رو دوست دارى يه كم با منطق فوتبال حرف بزن احساسى گپ نزن شما عزيز ما هستى ولى أدمهارو باعملكردشون سنجش ميكنن مثلآ آقاى حاج رضايي استاد فلسفه بافى اسكناسى هست. ولى آقاى چراغبور يه مفسر و فوتبال شناسه واسلام ياحق

    • حسن

      و شما نیز هم

    • بدون نام

      آقای عزیزی خواهش میکنم اینقدر غرض ورزی نداشته باشید
      کی روش مربی بزرگی است

      پاسخ ها

      • قاسمی اندیمشک

        چون خدادادرک وپوست کنده حرف می‌زنه بد هست واقعیتها رو گفت

    • بیخیال

      اینم فقط زر مفت میزنه
      خودت خیلی استادی مثلا که حتی نمیتونی مربی ی تیم در پیتی بشی فقط استاد چرت و پرتی

    • بدون نام

      احسنت اقای عزیزی این دلال بازار گرمی می کرد

    • بدون نام

      کسی کیروش رو نمیخواد وقتی اینهمه عمر مربیگری یک نیمه نهایی هم ندیده چه برسه به قهرمانی ، حالا بعد از دور زدن با مشتریای نیم بندش که به جایی نرسید چه‌جایی بهتر از ایران که پر از کیروشی پور هست

    • بدون نام

      احسنت

    • بدون نام

      تکبییییییر

    • مرتضی

      همین و بگو!!!

    • مرتضی

      کجا بره بهتر از اینجا هر جور که دلش میخواد می تازونه!!!!

    • بدون نام

      مقصر فدراسیونه که شریک ...

    • پروین

      قربان دهنت که فقط تو (خداداد) حرف حق را میزنی .

    • حی

      ببخشید اقای عزیزی شما هیچ وقت مربی خوبی نبودی و نمیشی. بعنوان یک بازیکن خیلی خوب دوستت دارم ولی بعنوان یک مربی ذره ای نمی ارزی.چون علم مربی گری را نداری و فقط ادعای خالی هستی

    • پرویز

      بدون شک کی روش از هیچ کشوری پیشنهادی ندارد متاسفانه یک باندی در فدراسیون فوتبال شکل گرفته که با هماهنگی کامل با برخی از رسانه های داخلی از جمله مجری برنامه نود گام های مخالف مصالح و منافع ملی بر می دارد کی روش یک دلال حرفه ای است البته همیشه از موفقیت مربیان خارجی در ایران هراس دارد اما مطمئن باشید کی روش تا فوتبال ایران را نابود نکند و تا دلارهای بی زبان مردم مظلوم ایران را در حلقش فرو نکند دست از ایران بر نخواهد داشت با این حساب آیا فدراسیون نشین ها به روز رستاخیز اعتقاد دارند ؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      کیروش وقتی گفت قهرمانی آسیا یک رویاست یعنی ملت ایران بفهمید ماقهرمان نمیشیم فقط اومده لجبازیشو کامل کنه وبره به دلارهای ملت بدبخت خوشگذرونی کنه تاج نمونه یک مدیر بی لیاقت میباشد یک نظامی که مانند بقیه نظامیها مدیریت کشور را بدست گرفته وکشور را در ورطه نابودی قرار داده اند

    • شهرام

      خدا خیرت بده که حرف دل خیلی از مردم رو گفتی . فوتبالیهای دیگه همه پاچه خواری میکنن .

    • TNT2

      بابا ببند دهنتو یه گل شانسی به استرالیا زد فکر کرد عددیه برو ادم بی جنبه که همه ملت طرز صحبتهای تو رو میشناین.. تربیت و ادب صحبت نداری اون هم از سواد مربی گریت

    • اصلان

      شک نکن چرب ترازاینجا جای گیرش نمیاد.اینم که دوست داره همه بهش بگن چشم ,هرکی نگه با لودر از روش رد میشه.

    • اصلان

      کیروش استاد زبان بازی است.
      کسی راهم بالاترازخودش نمی بینه
      رییس فدراسیون اقای تاج راهم به چشم یک انسان حقیرمیبینه,وگرنه احترام می گذاشت به کل مجموعه فدراسیون اسامی مدعوین به تیم ملی راازطریق فدراسیون اعلام میکرد.

    • اصلان

      کیروش دروغ گو
      عوضی
      نامرد
      میخواد ازنظرروحی پرسپولیس راتضعیف کنه /تابه دوربعد اسیا صعودنکنه

    • پویان

      باز این کوتوله بیسواد ؛پرید وسط

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج