۷۶۷۲۴۸
۳۱ نظر
۵۰۰۹
۳۱ نظر
۵۰۰۹
پ

حمید روحانی: «استخر فرح در انتظارت» عالی بود

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی انقلاب اسلامی، شعار «ای آنکه مذاکره شعارت، استخر فرح در انتظارت»را شعار مقدس و فوق‌العاده اخلاقی خواند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس بنیاد تاریخ پژوهی انقلاب اسلامی، شعار «ای آنکه مذاکره شعارت، استخر فرح در انتظارت»را شعار مقدس و فوق‌العاده اخلاقی خواند.

حجت الاسلام حمید روحانی در نشست خبری با رسانه ها درباره مسائل سیاسی روز و تجمع اخیر طلاب در قم با بیان اینکه استکبار جهانی از مرجعیت زخم های بسیاری خورده است، گفت: تلاش انگلیس و آمریکا این است که آینده تشیع و مرجعیت را به عهده بگیرد و آنان اگر بتوانند چند نفر آدم های دنیا طلب و خود خواه را در حوزه ها پیدا کنند آینده تشیع را به تاریکی می‌کشانند.

وی افزود: دیدید که چگونه تجمع ۲۵ مرداد طلاب، خواب کسانی که به دنبال سازش با آمریکا هستند و سردمداران برجامند را آشفته کرد. جز این بود که عده ای از طلاب مظلوم به میدان آمدند تا به دولت بگویند که به کمک مردم بشتابید؟

روحانی ادامه داد: واقعیت این است که استکبار جهانی و در راس آن آمریکا از فیضیه انقلابی وحشت دارد. آمریکا از فیضیه ناآرام که موج هایی را برانگیزد، وحشت دارد. آمریکا فیضیه ای می خواهد که خاموش باشد، حوزه ای می خواهد که خاموش باشد و طلابی که تحت کنترل باشند.

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی انقلاب اسلامی با اشاره به شعار حاشیه ساز تجمع طلاب در قم، گفت: ارزنده ترین شعار این تجمع اما شعار «ای آنکه مذاکره شعارت، استخر فرح در انتظارت» بود که به کسانی که در قدرت هستند و در برج عاج نشسته اند و قدرت مستشان کرده است، نهیب زد و هشداری بسیار اخلاقی و عظیم داد که حواستان باشد که شما نیز روزی از دنیا می روید. شما از مرحوم هاشمی رفسنجانی بالاتر نیستید که با آن دبدبه و کبکبه، عزرائیل جانش را در استخر گرفت. پس به خود آیید و حواستان باشد که همیشه در این جایگاه قرار ندارید.

روحانی ادامه داد: این یک شعار مقدس و فوق‌العاده اخلاقی بود اما دیدیم که چگونه عده ای که زبانشان در دهان آمریکاست چنین شعاری را اینگونه تفسیر کردند که پس هاشمی رفسنجانی را کشته اند.

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی انقلاب اسلامی در پاسخ به این پرسش که چرا آیت الله مکارم شیرازی نقد رحیم پور ازغدی به حوزه را نپذیرفت و دربرابر تجمع طلاب واکنش منفی نشان داد، گفت: نظر بزرگان و مراجع تقلید به شکلی است که باید با آنان مستقیما گفت‌وگو کرد تا دید که به چه دلیلی و با رعایت چه مصلحتی این سخنان را بیان کرده‌اند، اما باید گفت که در نهایت بنا به سنت امام راحل از بزرگان انتظار می‌رود که به جوانان حاضر در حوزه های علمیه بهای بیشتری بدهند.

وی با یادآوری هشدار امام خمینی درباره خطر متحجرین برای انقلاب، اظهار کرد: اینکه امام درباره این عناصر هشدار می دهند باید دید این مارهای خوش خط و خال از بین رفته اند یا همچنان در حال توطئه و نقشه هستند. مسلما این عناصر به شدت فعال بوده و هستند و برای شناخت این عناصر ابتدا باید به سراغ ویژگی های متحجرین برویم.

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی انقلاب اسلامی با برشمردن ویژگی های متحجرین اظهار کرد: نخستین ویژگی این عناصر سکولار بودن آنان و این است که اسلام و حوزه علمیه را به دور از سیاست نگه دارند و به دوران سیاه قبل از انقلاب بر گرداندند. ویژگی دیگرشان این است که اهل اشرافیت هستند و سعی می کنند با رفاه طلبی، اسلام و حوزه علمیه را از راهی که طی کرده منحرف کنند و به طور کلی اسلامی ارتجاعی و آمریکایی را حاکم کنند.

وی ادامه داد: سومین ویژگی آنان این است که تلاش می کنند آینده حوزه و جهان اسلام را به نحوی در دست بگیرند، چرا که آمریکا از جهان اسلام ضربات جبران ناپذیری خورده، بنابراین به دنبال این هستند که عناصر خودخواه، جاه طلب و رفاه طلب را در حوزه ها پرورش دهند و با مرجعیت سازی از این عناصر، آینده اسلام را تحت شعاع قرار دهند.

روحانی با اشاره به تجمع طلاب حوزه در قم، اظهار کرد: در قیام مرداد ۹۷ دیدید که چگونه خواب عناصری که به دنبال سازش با آمریکا هستند آشفته شد. چه اتفاقی افتاد که از روزنامه های زنجیره ای تا عناصر آمریکا در حوزه و آنهایی که به فکر مرجعیت خود در آینده بودند دچار استیصال شدند و به صحنه آمدند؟

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی انقلاب اسلامی افزود: حوزویان تنها به وظیفه اسلامی شان عمل کردند و گفتند که مردم در فشار اقتصادی هستند اما می دانید که آمریکا از حوزه و فیضیه انقلابی می ترسد. آمریکا از فیضیه ناآرام وحشت دارد و می داند اگر فیضیه به وضعیت سابق خود برگردد روز بدبختی او خواهد بود.

وی با بیان اینکه سازشکاران و طرفداران برجام از فیضیه خروشان وحشت دارند، گفت: آمریکا، طلابی را می خواهد که برده و گوش به دهان باشند. دشمن خوب در یافته است که نقش جوانان در انقلاب چقدر مهم است. آنچه در قیام مرداد ۹۷ فیضیه دیده شد نیز خیزش جوانان بود که به وحشت آمریکا انجامید چرا که می دانند اگر جوانان حوزه و دیگر جوانان از فیضیه شروع به خیزش علیه آمریکا کنند، کار آنها تمام است.

روحانی با بیان اینکه دستگاه تبلیغاتی دولت تلاش کرد که با دروغ و ایجاد توطئه، جوی را علیه حوزه ایجاد کند که بگویند عده می خواهند رئیس جمهوری را تهدید به مرگ کنند، گفت: آنان می خواستند نهضتی را در این زمینه به راه بیندازند اما از آنجایی که این دولت به دلیل عملکردش هیچ جایگاه و محبوبیت در میان مردم ندارد، نقشه تیم رسانه ای دولت نیز به جایی نرسید.

وی افزود: از زمانی که هاشمی رفسنجانی رحلت کرد رسانه های خارجی مترصد این بودند بگویند که هاشمی در استخر کشته شده، اما در آن زمان موفق به این کار نشدند ولی حالا مستمسکی پیدا کردند که بگویند با توجه به این شعارها هاشمی در استخر کشته شده و آنهای هم که زبان آمریکا در داخل کشور هستند با جدیت در حال پیگیری این ادعا هستند.

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی انقلاب اسلامی در پایان اعلام کرد: ما کانون فساد و لانه های فسادی که در حوزه شکل گرفته و قصد مرجع سازی و تخریب حوزه ها را دارند، به زودی معرفی خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینا چرا تا هاشمی زنده بود صداشون درنمیومد.فقط منتظرن یکی بمیره تا ....

      پاسخ ها

      • محمد

        یادمان باشه کشتار کشتار می اورد اگه بازار ترور راه بیفته کسی سود نمی بره . ضمنا اقای ....... شما تاریخ را هم اینطوری تحریف می کنی ?

    • بدون نام

      بازی با کلمات

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا امثال حمید روحانی ورسایی تو این مملکت جولان می دهند آب خوش از گلوی این ملت پایین نمیره ،خواهید دید

    • بدون نام

      خیلی خوب شعار دادن دمتون گرم
      تا دیروز که استخر فرح وانکار میکردن حالا ....

    • ار

      دلم میخواد بدونم هاشمی چه حالی داره وچه جوری داره جواب بدیهاشو ،ظلمهاشو به مردم میده. زود نوبت به همه میرسه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی عجله داری خودت را به درک واصل کن شماها ابروی مسلمانی را برده اید

    • بدون نام

      بازم ماهارو چی فرض کردین.
      بس کنید توروخدا

    • سعید

      دوتا بسته ژیلت یک ماه قبل خریدم سه تومن الان شدن ده تومن اگه خواستی میفروشمشون .همه چیز رفته بالا تو چسبیدی به ریس جمهور برو برنج بخر میخا قحطی بشه .مرگ بر استگبار جهانخار .به زودی در ایران قیامتی میشه .من که میرم چند صباحی توی کوه اب از اسیاب بیفته بر میگردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با ژيلت نزن حرامه با موزر بزن

    • بدون نام

      تاسف

    • بدون نام

      امیدوارم فردا تکذیب نکنی و تا آخر پای گفته ات باستی ببینم شجاعت تو چقدر است : سانسورچی تو شاید

    • بدون نام

      حاج آقا ! دکتر روحانی ۲۴ میلیون رای دارد.به دولت کمک کنید اگر طرفدار انقلاب اسلامی هستید.با این سخنانی که گفتید ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        24میلیون رای داشت عزیزم

    • بدون نام

      چقدر شبیه پرستوئی توی فیلمه رضا مارمولک خخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راست گفتی دقیقا. .....

    • حیدر

      افسوس نعمت جمله جهان قسمت پر رویان است خون دل میخورد انکس که حیایی دارد.

    • چوپان

      عجب!!!

    • بدون نام

      خوب شاید ویترون را با ژلیت نمیزنه .
      ژلیت را برای انبار گردانی می خواسته.

    • دلخون

      آقا ما رفتیم یک عدد رنگ اسپری سفید بخریم درب یخچالمون را مال عهد بوق هست و از بسکه اسباب کشی کرده ايم خراب شده رنگ بزنیم شدة هشت هزار تومان ای اون کسی که نگذاشتید برجام به نتیجه برسد استخر فرح واگذار ت باد

    • بدون نام

      مگر هاشمی شنا بلد نبوده .
      بعد چرا نرفته استخر عمومی .
      با دوستان می بود امنیت داشت .
      شاید این استخر غصبی باشه .
      اصلا ما با قیمت ۲۰ هزار تومان استخر نمی توانیم برویم .
      بعد مگر این ها آثار باستانی نیست .

    • بدون نام

      اخبار داغ شما هم یکطرفه به قاضی میروید تندروها هر چی می نویسند چاپ می‌کنی اما اگر کسی بخواد جوابشونو بده جرأت چاپ ندارید مگر آنها را بصورت گزینشی وبیخطرها .

    • بدون نام

      استخر چرا؟ این مدیران چوب ژاندارک را باید ببینند☺

    • بدون نام

      حوزه هم با روحانی هم صدا شده تا مردم ایران را بدبختر کنند.

    • بدون نام

      ...اینقدرانسان کینه ایی ودارای بغض نوبره...درضمن مطمئن باش بنده به روحانی درهردودوره رای ندادم...ولی روحانی همیشه برای بنده مورد احترام وتکریم بوده..البته حسن روحانی ...شمارابه خدا قسم به فکرمردم باشیدنه خراب کردن این واون....

    • بدون نام

      خدا وکیلی من بریدم از زیرکی ویا بکلمات بازی کردن شما لابد این هم کار اممریکای جنایت کار همیشه گی بوده

    • بدون نام

      اون جاش که میگه طلاب مظلوم! !!!!!!!!!!!!!!

    • مهدی

      تودیگه‌نمیخواد اون‌شعار را یه‌جوردیگه‌تفسرکنی و یه‌مطلب‌دیگه‌ای‌ازش‌دربیاری !! آقای‌روحااانی

    • بدون نام

      تاریخی که این اقا بنویسه جالبه.
      همین حالا هم داره وارونه نشون میده

    • بدون نام

      ایشان رییس بنیاد پژوهش تاریخ انق لای هستند پس خاک بر سر ما بدبخت مرحوم هاشمی شناسنامه انقلاب هستند که تو و امثال تو از ان بهره می برید رهبر انقلاب فرمودند که هیچکس برای من هاشمی نمیشود وای ساده لوح ان شعار مقدس تو شعا ضد انقلاب است

    • بدون نام

      متاسفم حسادت در این آقایون هم هست آقای هاشمی مورد قبول امام خمینی بود وشما در قبال همین آقا آبرویی دارید پس خرابش نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج