۷۶۷۳۲۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

برخی انتقادات از استقلال سازنده نیست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سالها فوتبال بازی کردن به ما آموخته که این ورزش غیرقابل پیش‌بینی است و لذا باید برای دیدار برگشت مقابل العین امید داشت.

مهر: محمد نوری، پیشکسوت استقلال اظهار داشت: متاسفانه این روزها شاهد یکسری جبهه گیری از سوی برخی از پیشکسوتان هستیم که در آن انتقادات سازنده دیده نمی‌شود. نمی‌توان منکر نتایج ضعیف شد اما نباید نتایج را بهانه‌ای برای تخریب تیم کرد.

وی افزود: هر فردی مدعی است که این تیم را دوست دارد باید لااقل تا سوت پایان بازی برگشت با السد صبر کند و بعد از آن دست به انتقاد بزند.

نوری گفت: من خودم اولین فردی بودم که در مورد شفر مصاحبه کردم و گفتم او امسال باید عیار واقعی‌اش را نشان دهد چون تیم در این فصل دستپخت واقعی او است. در این فصل هر نتیجه‌ای خوب یا بد به صورت مطلق متعلق به خود شفر است.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: ما مخالف انتقاد نیستیم اما می‌گوییم انتقاد باید به وقتش و به اندازه‌اش باشد. ضمن این که انتقاد باید سازنده باشد نه تخریبی. من از همه افرادی که دلشان برای استقلال می‌سوزد دعوت می‌کنم انتقادات را نگه دارند برای بعد از بازی برگشت با السد.

مدافع پیشین آبی‌ها گفت: در فوتبال هر اتفاقی ممکن است روی دهد. ضمن این که استقلال هم تیم کوچکی نیست و بهرحال اندکی شانس برای کسب نتیجه لازم در دوحه برای ما وجود دارد. پیشکسوتان عزیز استقلال نباید با مصاحبه‌های خود فضا را ملتهب کنند و همین اندک شانس را هم از بین ببرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بدبختی ماهمینجاست که ازروزی که مدیریت افتخاری معلوم بودکه چه نتیجه نابودکننده ای دارداون وقت کسی مدعیه آینده تاج نبودومثله لاشخوران منتظرماندن تاتیم به مشکل بخوردتاوقت تصویه حسابهای باندی وچشم طمع به جانشینی شفرشدن ‌اماهیچکس این حقه رابه شفرنمیدهدکه باکوتاهی وشایدیک برنامه ازپیش تعین شده ای ستاره های تیم راکه شفرازاواسط فصل اصراربه تمدیدونگه داشتن آنهاداشت باعث رفتن آنهاچه بودیاچه شدبماندولی شفرجادوگرنیست که درعرض ۲روزمانده به شروع لیگ برای تیم ستاره بسازد وبا وجوداین همه ضربه به تیم لااقل نبایدتانیم فصل کسی بیشترازاین انتظار داشته باشند۴۴۴۴

    • مهدی

      حسن روشن کثافت نوازی نفهم و جباری نفهم
      این سه تا مثلا پیشکسوت خیلی زر میزنن.باید دهنشونو گل گرفت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج