۷۶۷۳۹۱
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

مسی: رئال بدون رونالدو افت می‌کند

لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا معتقد است که رئال مادرید در غیاب رونالدو دچار افت خواهد شد و او تصور نمی‌کرده رونالدو این تیم را ترک کند.

ورزش سه: در طول ۱۰ سال اخیر، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، خود را به عنوان بهترین بازیکنان جهان معرفی کرده اند و رقابت بسیار تنگاتنگی داشته اند. توپ طلاهای این ۱۰ سال بین این دو نفر به صورت مساوی تقسیم شده و هر دو رقیب در بین بهترین های تاریخ شناخته می‌شوند.

با وجود این رقابت نزدیک، رونالدو در تابستان تصمیم گرفت که رئال را پس از ۹ سال ترک کند و راهی یوونتوس شود. او با ۱۲۰ میلیون یورو، به جمع شاگردان آلگری در تورین اضافه شد و رئال جایگزینی برای او به خدمت نگرفت. حال لیونل مسی که دیگر رقیب بزرگی در لالیگا ندارد، مدعی شد که رئال دچار افت خواهد شد.

او گفت:" من از جدایی رونالدو تعجب کردم، تصور نمی‌کردم که او رئال را ترک کند یا حداقل به یووه برود زیرا صحبت تیم‌های بسیاری مطرح بود ولی نام یووه کمتر از دیگران شنیده می‌شد. واقعیت این است که من واقعا شوکه شدم ولی او به تیم خوبی پیوسته است."

با وجود اینکه رئال مادرید حتی بدون رونالدو نیز بازیکنان بزرگی در اختیار دارد، مسی معتقد است که غیاب رونالدو به سپیدپوشان ضربه خواهد زد. او گفت:" بدون رونالدو، رئال دچار افت خواهد شد و یووه به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی چمپیونزلیگ تبدیل می‌شود زیرا آنها تیم خوبی در اختیار داشتند و حالا رونالدو را نیز جذب کرده اند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر متواضعی تو کینگ لئو.بهترین همه ادوار .اعجوبه و اسطوره.مثل سیکیس تیانو پنالدو نمیگی بهترینم ولی بهترینی.

    • بدون نام

      اره واقعا پنالدو وایمیسته جلو تا بهش توپ بدن ولی کینگ مسی هم بازیساز وهم ماشین گلزنی و پاس گلی

    • بدون نام

      لوله مسی از کی تا حالا کينگ شده خخ سی آر سون شاه واقعیه .اون موقع که لوله مسی بهترین جهان میشد ژاوي و بقیه بهترین پای هارو بهش میدادن و همه چی به اسم لوله تموم میشد ولی کريس که خودش موقعیت میساخت و گل میکرد و آقای گل هم میشد میدید لوله بهترین بازیکن میشه پس روش بازیش عوض کرد تا خودش بهترین بشه و شد .پس این حرف ها همه حرف مفته .خود فرانک رايکارد و پپ هم دلیل بهترین شدن لوله مسی رو فقط قهرمانی بارسا میدونن و ميگفتن .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج