جاباما
۷۶۷۴۳۶
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

رییس‌ جمهور از مشتریان قدیمی توچال است

در پنج ماه نخست امسال حدود یک میلیون نفر به توچال رفتند و ۱۹۱ هزار نفر از تله‌کابین آن استفاده کردند که در مجموع درآمدی بالغ بر ۱۱۲ میلیارد و ۶۵۸ میلیون ریال تولید کرد. آن‌طور که مدیرعامل شرکت تله کابین توچال می‌گوید، رییس‌جمهور نیز یکی از مشتریان قدیمی توچال است.

خبرگزاری ایسنا: در پنج ماه نخست امسال حدود یک میلیون نفر به توچال رفتند و ۱۹۱ هزار نفر از تله‌کابین آن استفاده کردند که در مجموع درآمدی بالغ بر ۱۱۲ میلیارد و ۶۵۸ میلیون ریال تولید کرد. آن‌طور که مدیرعامل شرکت تله کابین توچال می‌گوید، رییس‌جمهور نیز یکی از مشتریان قدیمی توچال است.

ازجمله این حضورها، حسن روحانی، رییس‌جمهور کشورمان پنجشنبه ۳۱ خردادماه با همراهی برخی همراهان از مجموعه دولت و ریاست جمهوری، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از این مجموعه بازدید کرد؛ همان کوهنوردی که در شبکه‌های مجازی هم بازتاب بسیاری داشت.

رییس‌ جمهور از مشتریان قدیمی توچال است

مدیرعامل شرکت تله کابین توچال درباره آن دیدار می‌گوید: ریاست محترم جمهور در ساعت ۵:۱۵ بامداد روز پنجشنبه ۳۱ خردادماه بدون هیچگونه تشریفاتی و همانند یک شهروند عادی، با هدف استفاده از خدمات مجموعه توچال برای پیاده‌روی و کوهنوردی وارد مجموعه شدند و در ساعت ۷:۴۵ صبح از این مجموعه خارج شدند.

ایشان در گذشته و قبل از ریاست جمهوری هم از مشتریان توچال بوده‌اند و هیچ‌گونه بازدیدی در برنامه ایشان نبوده است. ضمن این‌که حضور مسوؤلان در توچال اغلب در روزهای تعطیل بوده که قبل از شروع ساعت اداری از مجموعه خارج می‌شوند.

او سپس با اعلام این‌که در پنج ماه نخست امسال حدود یک میلیون نفر از این مجموعه بازدید کردند و میزان استفاده‌کنندگان از تله‌کابین توچال با رشد ۵ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته به حدود ۱۹۱ هزار نفر رسیده است، گفت:

درآمد کل مجمومه توچال در پنج ماه نخست امسال به میزان ۱۱۲ میلیارد و ۶۵۸ میلیون ریال بوده است که نسبت به دوره مشابه، رشد ۳ درصدی داشته است و ۸۷ درصد بودجه مصوب ۵ ماه تحقیق یافته است.

پرهیزکار درباره سهم اختصاص یافته از درآمد این مجموعه به مستمندان با توجه به فرمان امام خمینی (ره) درباره اموال بنیاد مستضعفان، توضیح داد:

از سود حاصل از ارایه خدمات در واحدهای تابعه بنیاد مستضعفان ۵۰ درصد به بنیاد علوی اختصاص می‌یابد که براساس سیاست‌های محرومیت زدایی در مناطق محروم و حمایت از مستمندان هزینه می‌شود و ۳۰ درصد دیگر صرف هزینه‌های توسعه‌ای و زیرساختی مجموعه می‌شود و ۲۰ درصد دیگر مربوط به سایر هزینه‌های اداری است.

وی همچنین درباره افزایش هزینه‌های خدمات در این مجموعه گردشگری اظهار کرد: تاکید ریاست بنیاد مستضعفان بر خانواده‌محور بودن خدمات در توچال است،

بنابراین در طول سال‌های ۹۳ تا ۹۶ هیچگونه افزایشی در نرخ خدمات تله کابین نداشته‌ایم و امسال هم بعد از ۳ سال حدود ۱۲ درصد افزایش در نرخ خدمات داشته‌ایم، ضمن این‌که تعرفه‌های حمایتی و تشویقی ویژه‌ای برای تکریم خانواده‌های ارزشی شهدا و جانبازان در نظر گرفته شده است.

پرهیزکار با اشاره به خروج یک‌جانبه آمریکا از برجام که سرمایه‌گذاری خارجی را در این منطقه گردشگری نیز تحت تاثیر قرار داده است، گفت:

پس از آن اتفاق کشورهای اروپایی تمایلی همچون گذشته برای سرمایه‌گذاری در اجرای پروژه‌های توسعه از خود نشان نداده‌اند، در همین راستا با تاکید ریاست بنیاد مستضعفان و مدیریت هلدینیگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان مبنی بر تکیه بر ظرفیت و توان صنایع داخلی، اقدامات مطالعاتی و عملیاتی برای تولید تجهیزات مربوط به کابلراه‌ها انجام شده است که با توجه به موفقیت در ساخت تله کابین انشاالله به‌زودی شاهد ساخت قطعات دیگری خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن وات ؟؟

      من تاحالا توچال نرفتم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگر مردم ایران همه به توچال وجاهای ورزشد وتفریحی می روند رییس جمهور برای کوه نوردی که ورزش بسیار مناسبی است به توچال می رود شما هم بروید

    • بدون نام

      رئیس توچالی .دیگه بهتر ازاین مملکت نمیشه وقتی استخراونجوریه اینم اینجوریه .پس هروقت کارش داشتیم اونجا ببینیمش ..

    • بدون نام

      مرفه بی درد و بسیار بی رحم

    • POOMPE

      یکی از دلایلی که روحانی توچال میره اینه که ۳۰ هر ماه حقوق نجومی ایشان به حساب واریز میشه و حق ماموریت توچال رفتن با هزینه ایاب و ذهاب بعلاوه خورد و خوراک محاسبه میشود و چون ماموریت رفتن ایشان به کوه نوردی است پاداش خوبی هم پرداخت میشود تا بحال هر ماه حقوق دریافت شده و مثل ما کارگران نشده ۶ماه حقوق دریافت نکرده باشد خوب طبیعیست که اصلا نگران اجاره منزل و خرج و مخارج خانواده نیست اگر هر کس جای ایشان بود خوب میرفت به روحانی چه مربوط که مردم درمانده شدن مردم فکری برای خود بکنند والاه

    • س

      توچال بخوره توسرتون. شما باید دسته جمعی خودتونو دار بزنین. بااین فلاکتی که برای مملکت درست کردین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من 42سالمه هنوز پایتخت کشورم ندیدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج