۷۶۷۴۸۰
۳۰ نظر
۵۰۰۵
۳۰ نظر
۵۰۰۵
پ

آیت الله جنتی: سراغ دانه درشت‌ها بروید

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید کسانی که عامل این نوسانات در بازار و اقتصاد کشور هستند برخورد شود، گفت: رئیس قوه قضاییه باید در این موضوع پیگیر باشد و بدانند که لازم با آن کسانی که متهمان اصلی در این زمینه هستند برخورد شود و آنان را به دست عدالت بسپارند.

خبرگزاری ایسنا: رییس مجلس خبرگان تصریح کرد: مسئله ای که الان گرفتارش هستیم این است که نابسامانی هایی که در مملکت است را به پای رهبری می گذارند.

آیت الله احمد جنتی صبح امروز(سه شنبه) طی سخنانی در پنجمین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری (دوره پنجم) با تبریک روز مباهله اظهار کرد: اگر قرآن همیشه پیش روی ما باشد از تاریکی عبور می‌کنیم و به روشنایی می رسیم پس این کتاب الهی باید سرمشق و نور راه ما در همه کارهای اجتماعی، سیاسی و زندگی شخصی مان باشد.

وی افزود: ما مسئله ای که الان گرفتارش هستیم این است که نابسامانی هایی که در مملکت است را به پای رهبری می گذارند، انگار که فعال مایشا در همه امور اقتصادی و اجتماعی و سیاسی رهبری است و مجلس و دولت بیکاره هستند. باید مراقب باشیم که این نقشه شوم دشمن است و این درحالی است که رهبری پیگیری اجرای برنامه هایی برای حل مشکلات کشور است.

رئیس مجلس خبرگان با تشکر از آملی لاریجانی برای نگارش نامه به رهبری در خصوص برخورد با مفسدان، اظهار کرد: رهبری همچنین در سخنرانی اخیرشان مطرح کردند که تیم مذاکره کننده هسته ای خطوط قرمز را در مذاکرات رعایت نکردند و این موضوع هم نشان می‌دهد که ایشان خطوط قرمز را برای آنان مشخص کرده اند ما می بینیم که آنان به رعایت این موضوع نپرداخته اند.

جنتی با تاکید بر اینکه باید با آسیب های اجتماعی برخورد شود، گفت: این کار را چه کسی باید انجام دهد؟ معلوم است که وظیفه قوای اجرایی در کشور است. این کار نمایندگان مردم و قوای اجرایی است. رهبری هم مرتب دارند در این زمینه رهنمود می دهند و مسائل را پیگیری می کنند.

وی ادامه داد: مکرر گفته ام و بازهم خواهم گفت و تا زمانی که زنده باشم و زبانم کار کند می گویم که کار این کشور تا زمانی که روحیه انقلابی نداشته باشیم و جوانان انقلابی کارها را به دست نگیرند و مدیران ما اعتقادی به مسائل انقلابی نداشته باشند و بخواهند همه چیز را کارمندی جلو ببرند کار به همین‌جا می رسد که الان هست.

وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام، اظهار کرد: هرچند اروپا اعلام کرده که از برجام خارج نمی شود اما الان در مورد مسائلی مثل قدرت موشکی ما، همان راهی را می رود که آمریکا رفته است و در این زمینه پیگیر همان خواسته هاست، پس اعتماد به شیطان بزرگ اشتباه است.

جنتی افزود: ضعف مذاکره کنندگان و عدم رعایت خطوط قرمز رهبری توسط آنان از یک سو و تلاش عده‌ای برای مرتبط کردن مشکلات این مذاکرات به رهبری از مسائلی است که با آن روبه‌رو هستیم و ترامپ هم به دنبال شیطنت هایی است که در حاشیه اجلاس سازمان ملل با آقای روحانی دیدار کند، در حالی که رهبری هم مکررا گفته اند که هیچ مقامی حق ندارد با دولت آمریکا مذاکره کند و اعضای دولت که به سازمان ملل می روند به این رهنمودهای رهبری توجه کنند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید کسانی که عامل این نوسانات در بازار و اقتصاد کشور هستند برخورد شود، گفت: رئیس قوه قضاییه باید در این موضوع پیگیر باشد و بدانند که لازم با آن کسانی که متهمان اصلی در این زمینه هستند برخورد شود و آنان را به دست عدالت بسپارند.

وی تاکید کرد: مردم ناراضی هستند و حق دارند که ناراضی باشند اما ما مسئولان باید طوری عمل کنیم که قلب آنان آرام شود و بتوانند راحت تر این شرایط را پشت سر بگذارند و سیاست پولی و ارزی درست در کشور حاکم شود و جلوی احتکار سود جویانی که خون مردم را در شیشه کرده اند گرفته شود.

رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: این محتکران به گونه‌ای عمل کرده‌اند که حتی پوشاک نوزادان را در انبارها نگه داشته اند و مردم را حتی در این زمینه دچار مشکل کرده اند. در این شرایط نباید مدیری حقوق نجومی دریافت کند. در این شرایط باید اهتمام جدی مجلس و دولت را برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد و تریبون ها باید در اختیار این موضوع باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • س

      وهمچنین درمورد پوشاک کهنسالان .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا گل گفتی ای ول

    • س

      اینطور که ایشان گفته اند هیچکس به حرف های رهبری گوش نمی کند. سزاوار است رهبری این کسانی راکه خودسری می کنند. به اشد مجازات برسانند که شان واقتداررهبری را زیر سوال نبرند. با این وضع مملکت رهبری باید اقدامی جدی انجام بدهند .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چند لینک پایین تر مردم دعوا میکنند سر انتخاب روحانی خیلی میگن کاندیدارو مردم تایید صلاحیت
        نمیکنن مجبورن به یکی رای بدن یا ندن اصلا

    • بدون نام

      یکی از دانه درشت ها خودت هستی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دانه درشت ریز نما

      • az

        یاد اون داستان حقیقی افتادم که دزده تو جمعیت با مردم میدوید و میگفت بگیرید اون دزد بی شرف را مردمم هی میدویدند و دزد رو پیدا نمیکردند و دزد هم تو جمعیت به ریش این جماعت میخندید

    • omid

      مگه همرو خودتون انتخاب نمیکنید که بیان مجلس یا رییس جمهور بشن

    • بدون نام

      مذاکره کنندگان ضعف ندارن ضعیفشون کردید وگرنه تیم مذاکره کننده در دوره احمدی نژاد که جلیلی بود هیچی بلد نبودن ولی شخصیتی مثل ظریف خوب تونست ولی چوب لای چرخش گذاشتید.

    • بدون نام

      خدا خيرت بده حاج آقا كو گوش شنوا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر دیگه خیر بده چندسال

    • س

      الک بیارین دانه درشت ها روبگیرین.

    • س

      چرا عنوان پوشک رو حذف کردین.

    • نوجوان

      مثل برادر بعضی مسولین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حاج اقا چرا علما و فضلا و متخصصان دینی از جمله حضرتعالی که مسایل اداره امور ر ا از زاویه دینی باید اجرا‌کنید نمیتوانید شما حتی بانکها وانواع کارهای فرهنگی را با بودجه گزاف سالیانه نتوانسته اید سامان دهید اینها که در بطن کارهای شماست خودتان و حوزه ها پا پیش بگدارید بلکه اوصاع درست شود

    • بدون نام

      آقایون آماده باشین آقازاده هاتون رو میخوان بگیرن

      پاسخ ها

      • آ زاد

        وقتی در کشوری سن باز نشستگی تا ابد باشد ،وضع بهتر از این نیست،وحاجی دانه درشت ها کسانی هستند ،که در راس قدرت نهاد های کشور می باشند و بسیاری از حاج آ قا های به ظاهر دلسوز ومسلمان خود عامل فساد می باشند

    • بدون نام

      بس کنید این ادا اطوارهای چندش آور را !!
      مردم امروز کاملا آگاه شدند و میدانند که مشکل اصلی دقیقا در کجاست...

    • بدون نام

      دانه درشتها یامسؤلیند یاوابستگان آنها

    • تبریز

      مگه تو قران قیمت دلار و پراید را هم نوشته؟! حاجی قرن ۲۱ هست.مشکل ما در حال حاضر اقتصاد نه مذهب و دین

    • بدون نام

      عجب

    • بدون نام

      آقای جنتی !! منصفانه بگویید پس مقصر کیست؟

    • بدون نام

      دستور صادر نکند خودت پیشقدم شو

    • احمدرضاشیری

      سخنرانی های بی مورد عامل گرانی است. چرا نمی فهمید مذاکره نکنید به درک ولی مطرح هم نکنید امید واهی به دشمن بدهید شرط بگذارید. این که اصلا نتیجه اش همینه که می بینید. منتظر باشید ملت قیام کنند. درسته خیلی ها کشته می شوند ولی پدر اقازاده هاو محتکران و سیاستمدارهای بی سواد را باید در اورد.‌ اقای روحانی استعفا بده و دولت را منحل کن .کشور رو هوا است

    • بدون نام

      كي تا حالا خودش و گرفته !!!

    • بدون نام

      حاجي آدرس اشتباهي به ملت نده ....

    • بدون نام

      دونه درشتا نشستن ميگن بگيرش بگيرش ...............

    • محسن وات ؟؟

      الان شما دانه درشت هستید

    • بدون نام

      خدا به ما مردم صبر جمیل عطا کند که با امید واهی نشستیم و ....

    • آ زاد

      دانه درشتها د رأس قدرتند؟....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج