جاباما
۷۶۷۵۳۰
۵ نظر
۵۰۱۱
۵ نظر
۵۰۱۱
پ

هزینه نگهداری ببر در منزل ماهی ۲۰ میلیون تومان

این روز‌ها برخی هنرمندان و مردم عادی با شعار حمایت از حیات وحش اقدام به نگهداری گونه‌های وحشی از قبیل: شیر و گرگ می‌کنند و برخی پرندگان را داخل قفس می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان: این روز‌ها برخی هنرمندان و مردم عادی با شعار حمایت از حیات وحش اقدام به نگهداری گونه‌های وحشی از قبیل: شیر و گرگ می‌کنند و برخی پرندگان را داخل قفس می‌کنند.

لازم به ذکر است که حیوانات وحشی به دلیل خطرناک بودن قیمت بالایی نیز دارند و تنها کسانی می توانند این گونه ها را خریداری کنند که توان مالی خوبی داشته باشند، چرا که نگهداری از این گونه ها هزینه های گزافی به دنبال دارد.

در این رابطه علی تیموری مدیرکل حفاظت و مدیریت شکار وصید سازمان محیط زیست در رابطه نگهداری حیات وحش توسط برخی شهروندان در منازل اظهار کرد: بر اساس ماده ۷ قانون شکار و صید و ماده ۸ قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست، اگر شخصی علاقمند به نگهداری حیات وحش (چهارپا، پرنده و خزنده ) باشد و یا خواهان برپایی یک مرکز نگهداری حیوانات باشد، باید از سازمان حفاظت محیط زیست مجوز اخذ کند.

وی تاکید کرد: نگهداری تمام گونه های حیات وحش از جمله گونه های در معرض تهدید و یا گونه های تحت پوشش و عادی باید با مجوز سازمان محیط زیست انجام شود.

مدیرکل حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان محیط زیست تصریح کرد: سازمان محیط زیست به هیچ فردی مجوز نگهداری گونه های در معرض خطر و یا منقرض شده همچون ببر را نداده است.

روزبه مرید پور، دامپزشک حیات وحش در این رابطه می گوید: افرادی که این حیوانات خاص را نگهداری می کنند، به چند دسته تقسیم می شوند. این افراد دلال ها و یا قاچاقچیانی هستند که این گونه ها را از کشورهای مختلف قاچاق و به باغ وحش ها و افراد خاص می فروشند.

و یا اینکه افرادی دچار اختلالات روانی هستند که گونه های درمعرض خطر را نگهداری می کنند و به دلی ترس از دست دادن این گونه ها را به بیمارستان و یا کلینیک ها نمی برند و دامپزشک را به محل نگهداری آورده و یا خود درمانی می کنند. افراد دیگری نیز هستند که به دلیل زندگی مرفه دارای باغ وحش های خصوصی در منازل خود هستند که از این گونه ها نگهداری می کنند.

همچنین ایمان معماریان دامپزشک پارک پردیسان در رابطه با هزینه های بالای نگهداری و تغذیه گونه های حیات وحش گفت: نگهداری هر گونه حیات وحشی در منازل و یا باغ ها غیر قانونی است و این گونه افراد متخلف محسوب می شوند.

وی افزود: رژیم غذایی هر گونه متفاوت است؛ اگر گونه ای گوشت خوار باشد مانند ببر بالغ، هر دو روز یک بار به حدود ۱۷ تا ۱۸ کیلو گوشت خام نیاز دارد، هزینه نگهداری هر ببر در منزل ماهی ۲۰ میلیون تومان هم می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ملت نون ندارن بخورن اینا به چه چیزایی فکر میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون همینا نون ملت رو خوردن

    • بدون نام

      پولهای باد آورده امروز برای پول به هر کس وناکسی رو زدم آن وقت اینها چکار می کنند

    • بدون نام

      مسوولین ما همه شون خرس و شغالند برا همین اینقدر خرج هاشون بالاست و می دزدند

    • بدون نام

      اینها باباشون مایه دارن ماماناشونم ژن برتر هسن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج