۷۶۷۵۶۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

علی‌حسینی: کسی از خداحافظی بهداد خبر نداشت

علی‌حسینی معتقد است کسی از خداحافظی سلیمی خبر نداشته بود.

خبر ورزشی: سعید علی‌حسینی بعد از خداحافظی بهداد سلیمی حالا وزنه‌بردار شماره یک فوق‌سنگین تیم ملی است. وزنه برداری که با رفتن بهداد مسئولیتش سخت‌تر شده چراکه باید جای او را پر کند. وزنه‌بردار نقره‌ای بازی‌های آسیایی حالا همه فکر و ذکرش قهرمانی جهان است و بس.

جایی که باید با رقیب قدرش تالاخادزه گرجستانی برای مدال طلا زورآزمایی کند. او که با جراحی زانویش مدتی از اردو و تمرین دور بود تنها سه هفته مانده به بازی‌های آسیایی خودش را آماده کرد. آماده برای قدرتنمایی. با اینکه خیلی‌ها نگران بودند او به بازی‌های آسیایی نرسد، اما رسید و نتیجه اش مدال نقره دسته فوق‌سنگین بود. درست مثل قهرمانی جهان.

خودش می‌گوید: «هفت ماه پیش با برگشت از قهرمانی جهان آمریکا زانوی مصدومم را جراحی کردم و بعد طوری تمریناتم را مدیریت کردم که دوباره مصدوم نشوم. این مصدومیت، همراه درد کمرم اجازه نداد در رکوردگیری تیم ملی وزنه بزنم، اما با توجه به زمانی که داشتم در سه هفته تمرین به شرایط نسبتاً مطلوب رسیدم و مدال نقره بازی‌های آسیایی را گرفتم.»

دو ماه مانده به رقابت‌های جهانی ترکمنستان و رقابت با حریف گرجستانی، مسابقه‌ای که به طور حتم برنامه خاصی برایش دارد: «بی‌شک رقابت سختی را با تالاخادزه در رقابت‌های جهانی خواهم داشت. به نظرم هر وزنه برداری بهتر تمرین کند و روز مسابقه اشتباه نکند بی‌شک طلا را صاحب می‌شود.»

علی‌حسینی معتقد است کسی از خداحافظی سلیمی خبر نداشته: «هیچ‌کس از تصمیم بهداد تا زمانی که روی تخته رفت و وزنه را بوسید اطلاعی نداشت. من مطمئن هستم بهداد همه جوانب را سنجیده و تصمیم عاقلانه‌ای گرفته است.»

او قول می‌دهد جای بهداد را پر کند: «با خداحافظی بهداد، جایش در تیم ملی خالی است ولی من همراه وزنه‌برداران جوان مثل علی داودی و همایون تیموری جای او را پر می‌کنیم و همچنان برای ایران در دسته فوق‌سنگین افتخارآفرین می‌شویم.»

نایب‌قهرمان بازی‌های آسیایی درباره عملکرد ملی‌پوشان در جاکارتا می‌گوید: «سهراب مرادی عالی بود و با مدال طلا رکورد جدید جهانی را به نام خودش زد. بهداد سلیمی در آخرین حضورش روی تخته به حقش رسید و با مدال طلا از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. علی هاشمی در حرکت یک‌ضرب خیلی خوب بود ولی در حرکت دوضرب بدنش خالی کرد و نتوانست مدال نقره بگیرد.»

به نظر او حذف چهار ملی‌پوش دیگر به ناتوانی آن‌ها ربط ندارد: «مجید عسگری، علی مکوندی، کیانوش رستمی و محمد‌رضا براری در بازی‌های آسیایی بابت ناتوانی حذف نشدند. همه به خوبی می‌دانند در بازی‌های آسیایی و المپیک تنها مدال مهم است و هیچ فرقی بین وزنه‌بردار چهارم یا دهم وجود ندارد به همین خاطر چهار ملی‌پوش، وزنه‌هایی را درخواست کردند که بتوانند مدال بگیرند که متأسفانه روز آن‌ها نبود.»

علی‌حسینی معتقد است کیانوش رستمی بعد از ناکامی دوباره باید حمایت شود: «کیانوش وزنه‌بردار بزرگی است که دو مدال از بازی‌های المپیک گرفته و می‌تواند حداقل یک مدال دیگر از این بازی‌ها بگیرد. با اتفاقی که برای کیانوش در جاکارتا افتاد او حالا نیاز به حمایت جدی دارد.»

ملی‌پوش فوق‌سنگین ایران به حضورش در اردوی آمادگی تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های جهانی ترکمنستان اشاره و بیان کرد: «در صورتی که از سوی کادر فنی تیم ملی به اردو دعوت شوم بسان گذشته تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا بتوانم افتخاری دیگر برای کشورم به ارمغان آورم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج