۷۶۷۵۹۶
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

انتقاد از عملکرد دولت نسبت به وضعیت آب آبادان

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت در خصوص وضعیت بحرانی آب آبادان گفت: آبادان آب دارد ولی سهم آن تشنگی است.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت در خصوص وضعیت بحرانی آب آبادان گفت: آبادان آب دارد ولی سهم آن تشنگی است.

غلامرضا شرفی در نطق میان دستور جلسه علنی (امروز) مجلس شورای اسلامی گفت: سلام بر مردم مظلوم حوزه انتخابیه‌ام؛ مردمی که بیش از ۱۷ سال از آب شرب سالم بی‌بهره هستند و آب آلوده موجب بیماری‌های گوناگون برای آنها شده است.

وی افزود: مردمی که به دلیل آلودگی هوا از دیدن آسمان آبی محروم هستند. دریا دارند ولی با قوانین من‌درآوردی ماهیگیری برایشان سخت‌تر شده، مردمی که زمانی با کیفیت‌ترین خرما را تولید می‌کردند، ولی امروز حق‌آبه آنها دزدیده می‌شود و شاهد خشک شدن نخلستان‌هایشان هستند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بیش از ۱۴ سال است که منطقه اروند بازگشایی شده است، ولی مشکلی از مشکلات این مردم رفع نکرده است. به نام مردم و به کام دیگران. فقط نام منطقه آزاد را به یدک می‌کشند و کارگر شهرداری که به دلیل عدم پرداخت چندین ماه حقوق خود را می‌سوزاند. آبادان آب دارد، ولی سهم ما تشنگی، خشکیدن رودخانه‌ها و مرگ نخلستان‌ها است.

شرفی بیان کرد: بیش از ۱۹ ماه است که بی‌توجهی به موضوع آب را به دولتمردان متذکر شدم. در مصاحبه خبرنگاری اگر یک کلمه پس و پیش شود همه موضوع را رصد می‌کنند، ولی چگونه است که ۱۷ سال بی‌آبی مورد رصد قرار نمی‌گیرد؟ مگر نه این‌که ۱۵ سال پیش آن فاجعه در آبادان رخ داد؟ چه کسی به دلیل اهمال این ۱۷ سال از سوی مسئولین محاکمه خواهد شد؟ کدام مرجع باید خسارت چندصد میلیاردی کشاورزان را پرداخت کند؟ ثمره چهار میلیون و ۳۰۰ هزار نخل از بین رفته است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: از خدا بترسید. دست خدا از آستین مردم خوزستان یقه‌گیر شما خواهد بود، چرا در این اوضاع آب بر آسیاب دشمن می‌ریزید؟ برداشتن روادید در منطقه آزاد و ورود شهروندان کشورهای همسایه به منطقه بدون آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی سطحی با توجه به سقوط ارزش ریال در مقابل پول کشورهای دیگر غرور ملی مردم را جریحه‌دار کرده، رفتار غیرمسئولانه مدیران منطقه آزاد موجب ناهنجاری شده است.

وی در پایان در تذکری به وزیر کشور، گفت: در خصوص وضعیت استخدام غیربومی در آبادان هشدار می‌دهم. مسائل روزمره اجتماعی سایر مناطق کشور در این شهرستان به دلیل ناکارآمدی مدیران به موضوعاتی امنیتی تغییر یافته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من انچه البته به جایی نرسد فریاد است فریاد فریاد فریاد!!!!!!!

    • میلاد

      دستگیر می شوی هیچ چیزی نگو مگر تعریف از وضع خوب کشور....خخخخخ

    • هوشیار

      بهتره بگین دولت پوکیده.

    • حیدر عبیات

      مرگ بر آمریکا خخخخ...اینم تقصیر آمریکاس حتما که ما خوزستانیا آب شرب درس حسابی نداریم...چی بگیم وقتی آبمون رو میبرن اصفهان تهران مشهد قم دگ اوجه نامردیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج