جاباما
۷۶۷۶۰۷
۱۳۵ نظر
۵۰۱۲
۱۳۵ نظر
۵۰۱۲
پ

نماینده تهران: نهاد‌های نظامی به پادگان‌ها برگردند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص سر وسامان گرفتن اوضاع اقتصادی کشور تاکید کرد: نهادهای نظامی به پادگان ها برگشته و به وظایف ذاتی خود بپردازند تا اقتصاد و فرهنگ سامان بگیرد.

ایلنا نوشت:‌ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص سر وسامان گرفتن اوضاع اقتصادی کشور تاکید کرد: نهادهای نظامی به پادگان ها برگشته و به وظایف ذاتی خود بپردازند تا اقتصاد و فرهنگ سامان بگیرد.

پروانه سلحشوری در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۳شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور، خطاب به مردم، نمایندگان و مسئولان نظام گفت: بنا بر سوگندی که خورده ام پاسدار رای موکلانم خواهم بود، امروز نمی خواهم فقط مرثیه بخوانم، چرا که هنوز امید باقی است، مردم به ما می گویند فقط حرف نزنید، بلکه عمل کنید و این در حالی است که ما قوه مجریه نیستیم و اختیار نداریم، وظیفه مجلس وضع قوانین و نظارت بر اجرای قانون است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امروز در شرایطی به سر می بریم که از نظر اقتصاد ملی پول ایران بی ارزشترین واحدهای پول دنیا است، گرانی، رانت، احتکار و فساد بیداد می کند و از نظر اجتماعی بیکاری، فقر، فحشا و نبود آزادی های اجتماعی از جمله بازداشت فعالان مدنی و صنفی به طور روزمره مشاهده می شود.

وی تصریح کرد: دانشجویان، وکلا، معلمان، کارگران، فعالان حوزه زنان و زیست محیطی در حبس، حصر و ستاره دار شدن قرار دارند، بی احترامی به قانون و عدم اعتماد اجتماعی، خشونت گسترده، بحران‌ها و آلودگی‌های زیست محیطی را شاهد هستیم.

سلحشوری افزود: ورود نیروهای نظامی به عرصه سیاست، اقتصاد و فرهنگ و تداخل فعالیت‌های نهادهای فرهنگی و نظامی را شاهد هستیم، حال رئیس جمهور بگوید بحران نداریم، جناب رئیس جمهور فعلا با ابر چالش ها درگیر هستیم و همه می دانند.

وی تاکید کرد: همه این موارد که گفته شد هیچ سنخیتی با نام جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب ندارد و با بسته نگه داشتن دهن منتقدان اثری از جمهوریت باقی نمانده است و با فساد و احکام ناعادلانه مدینه فاضله اسلامی که آرزوی آن را داشتیم نهادینه نکردیم.

سلحشوری اظهار کرد: می خواستم به قوه قضائیه که پایه عدالت، جمهوریت و آزادی جامعه است انتقاد کنم و ناکارآمدی و ناتوانی آن را گوشزد کنم، اما دریغ از گوش شنوا، می خواستم رئیس جمهور و دولت را نقد کنم و گلایه های به حق مردم را بیان کنم و نارضایتی جدی مردم را بگویم دیدم ایشان در بین گزینه های نظارت استصوابی بهتر به نظر می رسد و در همین مجلس به بهانه توصیه های رهبری پاسخ های قانع کننده ای به ملت و نمایندگان ندادند.

وی افزود: می خواستم از امتیازگیری و بده و بستان‌هایی که می گویند برخی نمایندگان انجام می دهند، صحبت کنم و اینکه طرح‌هایی که بعضا مطرح می شود اولویت کشور و جامعه نیست و وقت مجلس را می گیرد و اینکه روزهای بسیاری به طرح سوال و استیضاح بی نتیجه و بی فایده می گذرد، اما باز دیدم مگر نظارت استصوابی شورای نگهبان اجازه انتخاب بهتری را داده است و به ناچار مردم ما را انتخاب کرده اند که شاید جای دیگری که حق نمایندگی داشت را گرفته‌ایم.

سلحشوری یادآورشد: می‌خواستم از نهادهای نظامی و شبه نظامی و حضور همه جانبه آنها در امور کشور انتقاد کنم، ولی مگر می شود به گروهی که سه گانه قدرت، ثروت و نیروی نظامی را با هم دارند، اعتراض کرد، می خواستم از فقر، گرانی، بیکاری و درد مردم بگویم، اما دیده چه بگویم که آنقدر دولت آشکار و پنهان وجود دارد که نمی دانیم چه کسی مسئول اقتصاد است.

وی افزود: می‌خواستم از صدا وسیما انتقاد کنم دیدم آنها خود را بسیار فراتر از پاسخگویی به ملت و نمایندگان می‌دانند، می‌خواستم همچون گذشته برای تظلم خواهی به روحانیت حامی مردم رجوع کنم و به آنها شکایت ببرم، اما متاسفانه دغدغه امروز برخی روحانیون بجای اینکه فقر، فساد و دین گریزی جوانان و اختلاس از بیت المال باشد، درگیر تار موی زنان و دوچرخه سواری آنها است.

سلحشوری عنوان کرد: به خدا پناه می برم و خطابم را مقام معظم رهبری قرار می دهم، زیرا اعتقاد دارم تنها راه برون رفت از ابرچالش های فعلی ورود رهبری برای نجات کشور است، همان گونه که ۱۰ سال پس از انقلاب در زمان امام خمینی (ره) نیاز به بازنگری قانون اساسی دیده شد و چنین نیز شد، اکنون از مقام معظم رهبری تقاضا دارم در مواردی که به نظر می‌رسد جمهوریت و اسلامی بودن نظام آنطور که باید در جامعه شکل بگیرد، صورت نگرفته به تغییرات در این حوزه ها کمک کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، بیان کرد: در حوزه سیاست خارجی و نحوه اداره صدا و سیما، نظارت استصوابی شورای نگهبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و جلس خبرگان که بُعد جمهوریت نظام را به شدت تضعیف کرده است که نیاز به همه پُرسی و رای و نظر مردم در این موارد داریم، باشد تا به کمک مردم به سلامت از این پیچ تاریخی عبور کرده و به بازگشت اعتماد عمومی و انسجام ملی کمک کنیم تا اینکه دشمنان نتوانند به گزافه گویی در این مورد بپردازند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در پایان در ارائه پیشنهاد برای حل مشکلات فعلی، خاطرنشان کرد: نهادهای نظامی به پادگان ها برگشته و به وظایف ذاتی خود بپردازند تا اقتصاد و فرهنگ سامان بگیرد، ارائه راهکارهای حمایتی برای طبقات فرودست تا برخورداری کامل آنها از شغل، مسکن، درآمد و زندگی آبرومند، آزادی محصورین موسوی، کروبی و زهرا رهنورد.

آزادی زندانیان سیاسی و عفو آنها و اعلام عفو عمومی برای بازگشت هموطنان، صدا و سیمای پاسخگو و دادن مجوز قانونی به بخش خصوصی تا اینکه انحصار صدا و سیما شکسته شود و مردم کمتر به رسانه های بیگانه روی آورند، مسئولیت پذیری تمامی ارکان نظام، حل مشکل جدی نظارت استصوابی شورای نگهبان، تحقیر زنان به عنوان نیمی از جامعه پایان یافته و حضور زنان در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حمایت شده و بدین منظور قوانین مربوط به حوزه زنان نیازمند بازنگری و تغییر جدی با توجه به شرایط روز دارد.

مبارزه جدی با فساد، رانت و احتکار، آزادی مطبوعات و رسانه ها در فضای حقیقی و مجازی، به رسمیت شناختن حقوق شهروندی، تدوین قانون شفاف انتخابات به طوری که اعتماد ملت را به یک رقابت آزاد و منصفانه قانع سازد، روابط دوستانه و مبنی بر احترام متقابل دولت‌ها و ملت‌ها و گریز از خصومت با دیگر کشورها بر اساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی سرزمین

      خانم محترم بااین حرفهات گونی رو گران کردی رفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قرارگاه خاتم الانبیا تنها نهادیه که مشکلات رو حل میکنه. شما برو وظیفتو انجام بده. فضول دیگران نباش خانم نماینده کدوم یکی از مشکلات واقعی زنان رو پیگیری کردی؟

      • hassan.h

        در خصوص اظهارات خانم سلحشور
        من مانده ام چرا این نمایندگان لیست امید به جای سخنرانی های غراء یا توئیت زدن نمیان از آداب مجلس استفاده کرده و طرح بدهند در کمیسیون مرتبط بررسی و به صحن علنی بیاید
        ضعف جمهوریت یک نظام در مشارکت مردمی مشخص می شود در آخرین انتخابات(ریاست جمهوری) 85% مشارکت داشتیم در کشور همسایه(عراق) در انتخابات پارلمانی اخیر 44% مشارکت شده بود

      • بدون نام

        اصلاح طلبها در فرار به جلو متخصص اند! لابد این گندی که روحانی در این سه ماه به اقتصاد کشور زده زیر سر نهادهای نظامیه؟!!

      • بدون نام

        یک انشاء مزخرف دیگه

      • بدون نام

        دوستان گردان سایبری حسابی نسبت به اینگونه اخبار حساس هستند و سریع و هر طریق می خواهند این موضوعات بی ارزش نشان دهند . لعنت خدا بر کاسبان جنگ وتحریم و عوامل آنان

      • این بود انشای من

        مجلس تعطیل، مردم تعطیل، خوشگذرانی را عشق است !

        در یکی از حساس ترین برهه های اقتصادی کشور نمایندگان مجلس به تعطیلات دوهفته ای آخر تابستان رفتند!
        خنده دار نیست؟!

      • بدون نام

        به نظر من ايران خودرو و سايپا رو بدن دست خاتم مشكلات حل ميشه

    • گنزق

      سیری چند؟

    • س

      الان چاره کار تنها دست رهبره. هیچکس دیگه ای خودش رو نه پاسخگو میدونه نه مقصر. همه اززیر بارمسئولیت هاشون شونه خالی میکنن. این رهبریه که باید بادرایت خودش این آشفته بازار رو سر وسامان بده‌ . اونایی رو که ملت روپیچوندن حسابی بپیچونه. طوری که عبرت بشن برای بقیه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        که فقط میگه مردم فشار رو تحمل کنند

      • بدون نام

        و چقدر جالب كه برترينها هيچ كدوم از كامنتهايي كه در جواب به اين كامنت نوشته شده رو منتشر نكرد.
        يه درصد فك كن اين كامنت بي جواب مونده باشه.

    • علی

      ای کاش مسولین بی غیرت و رشوه خار به این سخنان گوش میکردنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        !!!!!!!!!!ارزش پاسخ ندارد

    • حمید

      درود بر نماینده غیور میهن عزیز

      پاسخ ها

      • Jasper

        همین نظامیا بودن که جلوی قاچاق رو گرفتن نه گمرک، نظامیان نباشن کل کشورو با مردمش میفروشن

      • بدون نام

        بروجرد هم روش

      • بدون نام

        وظیفه نظامی حفظ مرز هست همین قاچاق الان هم که فاجعه هست بخاطر کوتاهی اوناست بجای بنگاه داری و فعالیت اقتصادی وظیفه خودشون رو انجام بدن

      • بدون نام

        باز این جماعت درود گوی هوراکش پیداشون شد .چقدر راحت شماها رو بازی میدن! هنوز سه ماه نگذشته از گندی که به اقتصاد زدند اما باز پروپاگاندا می کنند و عوام ناقص عقل رو دنبالشون می کشند.

    • حمید

      درود بر نماینده غیور میهن عزیز

      پاسخ ها

      • عباس

        درودبرچنین‌زنانی‌که‌تمام‌مشکلات‌کشورومردم‌راشجاعانه‌بیان‌میکنند‌آفرین‌واحسنت‌برچنین‌شیرزنان‌باغیرتی‌خداوندنگهدارش‌باشد

    • بدون نام

      احسنت به تو شیرزن کاش مردای مجلسی هم یه کم مردانگی تورا داشتند دورود بر تو که اصل مشکلات مملکت را بیان فرمودی

      پاسخ ها

      • ایران

        شیر زنی که سوار بر موج مشکلات مردم مظلوم . داره بازارداغی برای دوره ی بعدی میکنه ! شیر زنی که یک مشت اصطلاحات قلمبه سلمبه و بدون مدرک را برای پرکردن ذهن مخاطبان بیان میکنه و اگه یک نهاد بخواد دفاع یاشکایت کنه میگه براساس اصل فلان از حقوق موکلین دفاع کردم .

      • بدون نام

        کاملا مشخصه که در تعداد منفی و مثبت ها و نظرات دستکاری شده

    • بدون نام

      خدا ریشتونو بخشکونه که پدر ملت دراوردین مرگ برشما مسولین بی لیاقت

    • بدون نام

      واقعا برگردن وگرنه تو پرچم کشورمون اون آرم الله الکیه جاش باید ستاره گذاشت

    • بدون نام

      ...این جفنگیات را چقدر گرفتی بگی .

      پاسخ ها

      • افشار

        خجالت بکش یکی هم حرف حسابی میزنه تو ناراحتی

      • بدون نام

        متاسفم واست همین

      • مرتضی60

        تو چقدر میگری که واقعیتهای جامعه رو نمیبینی و بهشون میگی جفنگیات

      • بدون نام

        مدتیکه عوضی

      • بدون نام

        اصلا توشنیدی مطمئن هستم که نشنیدی چون گوشت فقط شنوای منبریا هست

    • حسینی

      درود بر این شیرزن حق طلب .
      مردان مدعی نان به نرخ روز خور خجالت بکشند .

    • کاوشگر فضایی

      این حرفها رو به فریدون بگو تا کمتر اختلاس کنه ...

    • زهرا

      به نظرم از بیکاری در مجلس حوصله خانوم سر رفته که این عرایض را گفتند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیشن سر جات ,درود بر این نماینده

      • کدخدا دیرزمانیست که دیوانه شده است

        و شما هم سرتان را کردین زیر برف

      • بدون نام

        حداقل انقد شعور داشته باش که همجنست شجاعت داره این حرفا رو بزنه حمایت کنی ازش

    • بدون نام

      درود بر شرفت..ولی کی حریف شان میشود.....

    • بدون نام

      خداییش این شیرنماینده حرف دل مردم ودلسوزان کشوررازده هرکه غیرازاین بیندیشه وعمل کنه خائنه به ملت

    • بدون نام

      درود بر شرفت..ولی کی حریف شان میشود.....

    • بومی

      کجای کاری خانم محترم! اونا چند ماه یا چند سال به بهانه دفاع از دین .... رفتن جنگیدن ملت هم ممنونشون هستند. اما حالا شدن همه چی دان وتمام اقتصاد و سیاست و هرچی که بگی رو صاحب شدن بیراه نگفته بود احمدی نژاد که به برخی هاشون لقب برادران قاچاقچی داده بود. این نظامیا و عمدتا پاسدارها حالا خودشون رو صاحب کشور و داراییهاش میدونن. سئوال اینه اگه داوطلبانه واسه دفاع از دین و ناموس رفتن جنگیدند بدون چشم داشت پس این همه امکانات کشور رو قورت دادن رو کجای دلشون بذارن ملت؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینو به خاطر داشته باش اگه همین پاسدارها نبودن شما الان راحت پیش زن و بچت نبودی همه رو باهم مقایسه نکن برادر محترم

      • مادر عروس

        چرا باید چشم داشتی نداشته باشند خیلی چیزا حق ایثارگرانه اونا هم نخوان وظیفه ی ما تامین معیشتشونه. همین الان جنگ بشه کی حاضره فقط به خاطر منفعت دنیا بره جنگ خجالت بکش جانبازهای جنگ 30 ساله زجر میکشن روز و شب یک ساعتشو حاضری تحمل کنی؟

      • بدون نام

        چرت نگو میدونی چقد درآمد اقتصادی داره اینا همونایی هستن که داوطلب بسیجی رو میفرستادن جلو معبر باز کنی بعد گردان خودشون رو جلو میبردن

      • بدون نام

        شماها مثل اینکه این چند ماهه خواب تشریف داشتید بانکها دست نظامی هاست؟ رانت خور و اختلاس گرها کدومشون سپاهی بودند؟ اصلاح طلبها ذهن شماها رو به بازی می گیرند تا گند خودشون رو بپوشونند و چه راحت هم این کار رو می کنند .حتی نابود کردن ارزش پول ملی هم نمی تونه عوام رو به فکر واداره!

      • بدون نام

        پاسدارا و رزمنده های اون دوررو با اینا مقایسه میکنی؟ واقعا برات متاسفم یکم احترام نگه دار

    • سلام سانسورچی

      تو بروشور قرصهات اگه دقت کنی نوشته عوارض:تب .خیالبافی.توهم .رویاهای شیرین دیدن.البته همه این عوارض ممکن است در فرد باهم دیده نشود در صورت شدت خیالبافی به متخصص مرجعه کنید

      پاسخ ها

      • میلاد

        وقتی به اوین رفت آب خنک خورد حالش خوب میشه مثل نسرین ستوده....که شوهرش امروز رفت اوین رضا همیشه خندان...

      • بدون نام

        تو هم در اسرع وقت خودت را به یک روانپزشک و همینطور دامپزشک نشان بده

    • کرباسی

      کسی این حرفا رو بشنوه ندونه کی گفته خیال میکنه عضو مجلس سنای امریکا حرف زده

    • بدون نام

      حتما تو بیعرضه هرزه گو تو هر کاری دخالت میکنی بجز وظیفه خودت که نیازه نیرو نظامی بیاد والا اونها نمیان بی عرضه ها اگه از سپاه نمیترسیدین که الان کشور رو دو دستی تحویل امریکا داده بودین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما از آمریکا بدترین ببینید به سرمردم چی آوردید مردم را به آب نان محتاج کردید با آن سد گوتوندتون و آن بانک‌های ربا خوارتون

      • نماینده

        خانم محترم شما که بجای همه تصمیم گرفتی. ولی این بدان که اگر انهایی که موردخطابه شما بودن
        د نبودند امروز،کشور هم نبود .برو به اندا زه سوادت صحبت کن

      • رضا

        احسنت

      • 96درصدی

        چقدر پول از ارباب امریکایی ات گرفتی این حرفها را بگی وکیل الدوله ، حالا که دوره ات تمام شده یادت آمده مردم مشکل دارند برو بمیر زنکه بیوجود و پست تا الان کجابودی یهو زنده شدی

      • بدون نام

        یک شیرزن پیدا شده حرف حق زده اونوقت ی عده ادم نفهم بهش حمله همه جانبه میکنن ‌ . منظورش از این که میگه نظامیان برگردن پادگان کاملا درسته .

      • بدون نام

        همین اظهار نظرهای احسایی و خرافه پرستی پدر ملت را دراورده

      • بدون نام

        تاریخ ایران را بخون هر زمانی یکی پیدا شد که برا کشور پدری کنه و کشور را به سمت افتخار سوق بده مردم ایران سریعا دست بکار شده و با تمام قوا از صفحه روزگاز محوش میکنن

      • بدون نام

        سخنان معقولانه خانم سلحشوری را با دقت و استفاده درست از عقل و فهم بخون و بدون توجه به احساس قضاوت کن همش کاملا درسته .داره میگه هر کسی وظیفه اش را درست انجام بدهد

      • بدون نام

        امام حسین (ع) فرمود اگر دین ندارید ،آزاده باشید . به خدا سوگند بعضیها از قیام و شجاعت امام حسین درک درستی ندارن .فقط مشکی بپوشن و زنجیر زنی و سینه زنی .

      • بدون نام

        لابد منظور حاج خانوم اینه که موشکها رو دو دستی تقدیم ارباب ترامپ کنید و بگذارید باند ما کشور رو بچاپند!

      • بدون نام

        شخصیت معلومه

    • بدون نام

      افرین کاملا درست وبجا قبل از انکه دیر شود تغبیر رو انجام بدید چون خیلی زود دیر میشود

    • حسن

      اغلب صحبت های این نماینده محترم صحیح است. همین که با جرات حرفشان را زده اند مهم است.

    • مهدی

      هیچ فایده ای ندارد سرکار خانم .. شما را نیز درصورت بیشتر حرف زدن تهدید خواهند کرد و به یکباره باید پیام تسلیت بشنویم . باند های مافیای قدرت درایران ابدا راضی به انتخابات مردمی نیستند و نخواهند بود. ازجمهوریت فقط اسمی باقی مانده و رو به سقوط و قهقرا می رویم .

    • مهدی

      شما و ملت خوب میدانید.که موثر ترین در میراث خواری از گذشته تا کنون ایران هستید .نتیجه دیدید.هنوز تمامیت خواه هستید.ملت ایران ایران فروشی نمیکند.شما جریان صد ساله تهاجم به ملت و کشور هستید.این خرابی ها نه ملت می خواست و نه شهدا برای ان شهید شدن و نه در اسلام وجود دارد.شما به این تعهد نرسیدید.که ابزار تمام این خرابی ها نباشید. همین بس که از اول انقلاب که هنوز تمام نشده و جاری است. شما و جریان مسبب اصلی بی فرجامی ان هستید.شما توقع سیطره کامل بر کشور داشتید و هر کاری انجام دادید و خیل عظیم افراد متعهد را حذف کردید.مطمئنا شما و جریان شما صاحب ایران نخواهید شد.بدانید.با این خرابی ها و فشار سیاسی و اقتصادی که بوجود می آورید و منتقد هم هستید.فقط امر بر خودتان مشتبه خواهد شد و این آخر کار است.ملت در دوگانگی تصمیم بزرگ است اما مطمئنا دیگر نه با معضل صد ساله اخیر شما. حذف خواهید شد.این را خوب بدانید که با شیطنت نمی توانید مقبولیت و محاصره ملت و کشور را ادامه دهید. مقاومت توام با آگاهی ناب پاسداری تاریخی ایران را تداوم بخشیده و انقلاب پیروز خواهد شد.در طول تاریخ ایران اینهمه توتطعه بی فکری و تهاجم و نفوذ بی سابقه بوده برای نابودی استقلال وجود نداشته. و ملت مطمئنا پاسخ نهائی را خواهند داد.این را ملت از فرد نمی خواهند بلکه از خدا تا افراد باور کنند وظیفه دارند قلبا دفاع و سازندگی خواهند کرد.معضلات کنونی ایران سناریو و اجرای جمعی معاندین است و آخرین صفحه بقای انها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلی مردم چیز دیگری فکر می‌کنندانها که قدرت دارن مملکت را به این روز در اوردند

      • علی

        سلام
        اینهمه نوشتی
        ولی منظورت اصلا معلوم نبود کیو تایید کردی کیو تکذیب

      • مهدی

        جوابی بود به سرکار خانم سخنران

    • بدون نام

      نظامی ها به پادگان برگرداند تا سیاسیون وفرزندان آنها بیت المال را به راحتی چپاول کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل گفتی

      • بدون نام

        دقیقا کاری که اصلاح طلبها کردند این بوده که از گروههای دیگه مثلا سپاه لولوخورخوره ساختند و مردم رو مشغولش کردند. بعد با فراغ بال منابع کشور رو غارت کردند و حالا که اقتصاد رو کاملا ورشکست کردند دارند رد گم می کنند.

    • بدون نام

      با سلام خدمت سرکاد خانم پروانه سلحشوری : بنده به شخصه شما را نمیشناسم لیکن بنا به بودن نامتان در لیست خاص رای ام رو از شما پس نمیگیرم درود بر فکر و وجدان بیدارتان ، دل پر دردتان و غیرت کم مثالتان ، زنده باشم ونظارت استصوابی شما را رد صلاحیت نکند اگر به یک نفر رای بدهم شما هستید چرا که انگشت سبابه اتان را دقیقاً بدرستی نشانه رفتید و زینب گونه قدم برداشتید این همان دینی است که من میپرستمش .پایدار وبا عزت باشید .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      ... اگه مملکت خر تو خر نبود تو و بقیه لیست امید عمرا نماینده می‌شدین. کاش تهرانی ها دست از سر مملکت بر می داشتند...

    • بدون نام

      خودت جزو کدام دسته ایی?

    • ع .م

      اگه این نظامیان نبودن معلوم نبود تو الان کجا بودی پس شما برگر د به آشپزخانه و کاراتو بکن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شعورت در همین حده که مقام زن رو اینجور میگی

    • امیر

      خانم نماینده همه قبول دارن که همه چیز سر جای خودش باشه و نظم حاکم بشه حضرت خانم که نطق میان و پس پیش از دستور میفرمایید خودت سرجای خودت هستی؟؟ اگه هستی این همه وضع اسف بار اقتصاد چیه میشه بفرمایید تو اون مجلس حقوق مفت میگیری چرا تا اینجا پیش باید بره که همه نیروهای نهادی و نظامی باید تو عرصه سیاست ورود پیدا کنن اگه جنابعالی و امثال تو تا الان راحت تو مجلس لالا نمیکردن وقتی به آخر خط رسیده که ظاهرا حقوق امثال شما هم جواب مخارج رو نمیده تازه صداتون دراومده مردم خیلی وقته صداشون در اومده تازه شنیدی چون به سرت اومده حالا همه عقب میکشن میتونی درستش کنی بسم الله.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موقع انتخابات ما به زنان رای میدی تا شاید مشکلات زنان دیده بشه و حلشون بکنند. نماینده های خانم همه کار می کنند جز چاره اندیشی برای مشکلات زنان

    • بدون نام

      حرف دل مردم و زد دمت گرم شیر زن

    • بدون نام

      دیدیم حقوقدان شما چه بلایی سر مملکت اورد

    • عباس

      درودخداوندبرچنین‌شیرزنی‌که‌قدرت‌وشهامت‌بیان‌ومشکلات‌مردم‌ستمدیده‌وکشوررادارند‌وازهیچگونه‌تهدیدوخطری‌هراس‌ندارند‌وجان‌وزندگی‌خودرافدای‌ملت‌وکشور‌حاضرند‌فداکنند‌آفرین‌برچنین‌شیرزنانی

    • عباس

      جانم‌فدای‌چنین‌شیرزنانی‌‌خداوندنگهدارش‌باشد

    • بدون نام

      خدایش بیامرزاد
      امیدوارم زیاد زجر نکشه

    • بدون نام

      خواب بودی شما. قبلش نمیدونستی اقتصاد کشور دست کی تازه یادت اومد. برو خانم. تواگر یزره ایرانی بودی وارد این سیستم نمی‌شدی.

    • امید کردی

      این همه نماینده تو مجلس هست نتونستن کاری کننن حتما این زنیکه میخواد اقتصاد درست کنه بعدم میشه بگی کجای اقتصاد سروسامان گرفته سکه ۵ میلیونی یا قیمت دلار و طلا کدوماش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شیر زن کاش بقیه نمایندهای مردم قیرت تو را داشتن تمام اموال کشور را اختلاس نمیکردن همون دوزدی از جیب مردم

    • بدون نام

      دلت خوشه کل کشور را تصاحب کرده اند

    • بیطرف

      اقای مخاطب امین کردی
      لطفا یخورده ماادب باشید از الفاظ زنیکه هم استفاده نکنید زشت مردم تحمل شنیدن بی ادبی ندارن

    • افشار

      احسنت به این جسارت

    • بدون نام

      دروود برسما،،کاس آزادی بود و این آرزوها محقق میشد

    • بدون نام

      جانا سخن از زبان ما می گویی آفرین نظر شما را تایید می کنم بسیارخوب گفتی سپاس فراوان

    • مهدی

      حرفاتو بجز حرفایی که برای نظامیان زدی قبول دارم واحسنت میگم والا اگه کشور نیروی نظامی قوی نمیداشت تاکنون خاک کشور و دودستی تقدیم کرده بودین.ولی دیگر حرفات خیلی بجا بود وما به تمامی کسایی که مخل نظامند لعنت می فرستیم

    • بدون نام

      افرین بر شما نماینده واقعی مردم

    • بدون نام

      پس همه بد هستند و تنها شما خوبید و طلبکار همه

    • بدون نام

      درود برشما

    • بدون نام

      درود بر این نماینده شجاع .

    • حسین

      این انشا را کی برات نوشته به سلامتی کی تشریف می بری پیش همشیره حقیقت جو سلام برسان اگر وجدان و وطن خواهی به عنوان نماینده به نظرات بنیانگذار این نظام مقدس مراجعه کن.

    • بدون نام

      احسنت

    • محمد

      خیلی مردی دمت گرم

    • بدون نام

      شما هم با این نظر اختلاف افکنانه بهتر نزد همسرتان در خانه بروید تا یک مرد با سواد برود در مجلس و بیکار نماند.

    • بدون نام

      تا همین الانشم نضامیا اقتصاد و فرهنگ رو نگه داشتن
      مملکت رو بدن دست شماها میجوینش که

    • بدون نام

      حاج خانوم جمهوریت در کشور هست

    • صادقی

      درود بر سلحشوری نماینده واقعی مردم( شجاع و همچنان سلحشور)

      پاسخ ها

      • ناصر

        امان از دست منافق مریم رجوی همین چرندیات وبلغو
        ر میکنه

    • بدون نام

      درود بر تو شیر زن ,یه نماینده عرضه چنین صحبتهایی را ندارد,ایشالا تما مسولین نظام از بین بروند,تا مردم از اعماق وجود نفس بکشن

    • ایرانی

      درود بر شرف شیرزن تمام مشکلات مردم در سخنان شما بود وراه حلی اگر باشد

    • بابک

      درود به تو ای شیرزن

    • بدون نام

      مردم اگه کسی بتونه به داد این کشور برسه نظامیان هستن، شما رو به هر چیزی که براتون عزیزه قسم میدم خام اراجیف سیاسیون نشید، اینا همه ترسشون قطع شدن بخور بخورشونه وگرنه کدوم خیری از این مردان و زنان سیاست به کشور رسیده.

    • علی

      سلام، کاش همه مردان مجلس اندازه نصف این خانم جسارت داشتن و به قسمشون پایبند بودن، ارگانهای نظامی به پادگانهاشون برگردن نه پادگانها رو به اندازه کل مملکت بزرگ کنن

    • بدون نام

      بابا اگرمجلسی هادراین موردها ویاموارد دیگه حرف نمیزند نه اینکه نمیدوندویا نمیفهمد ریگی توکفششون هست اقا می‌ترسند ازاین واضح تر..ضمنا بقال سرکوچه ما میدونه اقتصاد چرا به این روز افتاده انوقت مجلسی های ماندوند

    • بدون نام

      کم کم نزدیک انتخابات میشیم حرفا داره قشنگ میشه
      من یکی که تحت هیچ عنوانی رای نمیدم

    • بدون نام

      خانوم عوام فریب پرکردین مملکت از۲۰تا۳۰ملیون افغانی وبودجه وکنابع کشورشغلامون دادین بهشون بعدمیاییددروموردبیکاری وفقرفحشا جرم جنتیت فسادنجومی حرف میزنیدبمیرعوام فریب به هرکی بگی کشورمون این شرابط داروکلی مهاجرافغانی پرکردکشور سریع میفرستن تیمارستان

    • بدون نام

      این جوجه حرف چرند میزنه

    • بدون نام

      پاتوازکفش نیروهای مسلح دربیار اگه برن توپادگان شاید خبر ی از عزت وشرفت نباشد باید شما راپوشک کنن نمک نشناس خائن قدرامنیتو نمیدونین حق دارید چون ازجنگ ودرگیری بدورین فقط دارین بیت المال غارت میکنین

    • بدون نام

      بناز م به أين شير زن بالاخره بك وطن دوست واقعي در بين أين همه مسولين بي مسوليت بعد از 40 سأل ديديم .
      خدا حفظت كنه شمارو خواهر م . شير مادر حلات باشه .

      پاسخ ها

      • عبدالله

        شیرمادریاشیرخشک؟ههههه

    • بدون نام

      به بد و خوب حرفهای این خانم کار نداریم ولی انصافا خودش بگه چندین بار لفظ رانت رو بکار برده خدا وکیلی چطور رای آورده آیا از رانت استفاده نکرده .آیا تو لیستی به اسم امید نبوده که مردم فقط از روی اون لیست کپی گرفتن و رای دادن.. این نوع رای آوردن اسمش چیه؟ والعاقبه للمتقین

    • بدون نام

      به بد و خوب حرفهای این خانم کار نداریم ولی انصافا خودش بگه چندین بار لفظ رانت رو بکار برده خدا وکیلی چطور رای آورده آیا از رانت استفاده نکرده .آیا تو لیستی به اسم امید نبوده که مردم فقط از روی اون لیست کپی گرفتن و رای دادن.. این نوع رای آوردن اسمش چیه؟ والعاقبه للمتقین

    • حسین

      این نماینده از نطامیان بد نگفت گفت هرکس وظیفه اش را انجام دهد نظامی برود دنبال قوی کردن خود تا فرد اقتصادیم بیکار نباشد وبه کمک اقتصاد مملکت بیاد این حرف خیلی ساده بو د ولی کسانی که دارند اقتصاد این رایک دفعه مبلعه ناراحت ازاین حرفها میشد ولی اکثر مردم طرفدار نظامی هستندن که به کسب وکار مردم لطمه نزند ومحافظت از آن بکندمثل رزمندگان وشهداء عزیز که فقط هدفشان خدمت به مردم بود ولاغیر

    • حسین

      این نماینده از نطامیان بد نگفت گفت هرکس وظیفه اش را انجام دهد نظامی برود دنبال قوی کردن خود تا فرد اقتصادیم بیکار نباشد وبه کمک اقتصاد مملکت بیاد این حرف خیلی ساده بو د ولی کسانی که دارند اقتصاد این رایک دفعه مبلعه ناراحت ازاین حرفها میشد ولی اکثر مردم طرفدار نظامی هستندن که به کسب وکار مردم لطمه نزند ومحافظت از آن بکندمثل رزمندگان وشهداء عزیز که فقط هدفشان خدمت به مردم بود ولاغیر

    • بدون نام

      بالاخره یکی حرف حقو زد
      دمت گرم

    • محمد

      همین نظامیان بودند که مرز ایران با افغانستان را دیوار کشی کردند ،به گونه ای که حتی مثقال مواد وارد کشور نمی شه .لطفا سری به مرز بزنید دیدار کشیدند عرضش دو متر و طول چهار متر .با بتن ارمه .دستش درد نکه کسی معتاد نیست .مواد نایاب شده .

    • وطنم ایران

      با سلام در جواب این نماینده میشه گفت نهادهای نظامی نباشندشما چکار می کنید درب مجارستان نظامی محافظ شماست برن پادگان اونوقت داعش چکار می کنید شما چرا ضعفشان را سر نظامیان و رهبر خالی می کنید ما رهبری مقتدر و نظامیانی با اقتدار داریم شما چه کردید به شعار دادن

    • علی

      سلام، از همین نظرات خیلی چیزا میشه فهمید،، کسانی که از این آشفته بازار دارن میخورن مخالفن و بعضاً فحش هم میدن و دیگران موافق این صحبتها

    • بدون نام

      آفرین به

      شما نماینده .بله نظامی باید تو پادگان باشد واز مرز حفاظت کند .نه این که طر فدار اصول گرا باشند و تو همه چیز دخلت کنند .

    • عبدالله

      سرکارخانم،لقمه گنده ترازدهان مبارک برداشته اید مبادا درحلقومتان گیرکند

    • بدون نام

      زنده باد شیر زن ایرانی خدا پشت و پناهت باشه الهی آمین

    • بدون نام

      وظیفه نمایندگی ملت را به خوبی ادا نمودی ، شیر مادرت و خقوق نمایندگیت حلالت باشد ، رنجنامه ملت را از تریبون مجلس به گوش مسئولین رساندی درود بیکران بر شما.

    • بدون نام

      در لشکر رانت خواران و اختلاس گران هم اصول گرا هم اصلاح طلب و هم تندرو وهم اعتدال گرا دیده می شود ولی مشخص نیست چرا سعی می شه تمام گناه به حساب اصلاح طلبان گذاشته شود در صورتیکه خدائیش سهم اصول گرایان در این نا بسامانی چندین برابر است .

    • مهدی

      خداوکیل‌کسی‌هم‌که‌حرف‌حساب‌بزنه‌باید‌ایجوری‌با‌تمسخر و ریشخند‌وادار‌به‌سکوتش‌کنیم‌شماهایی‌که‌با‌اسم‌های‌مثتعار‌میاید و نظر‌میدید خودتونا‌به‌خواب‌نزنید ، دیگه‌فایده‌نداره که‌سرتونا‌بکنید‌زیر‌برف‌ حقیقت را‌باید دید و قبول‌کرد.

    • فرشاد

      همین نظارت استصوابی بود که شما از فیلترش عبور کردی .سرکار خانم،

    • مصطفی

      آخه اگه نظامی ها رو بخوای برگردونی پادگانها کی پروژه تکمیل و آماده کنه واسه افتتاح روحانی...علی برکت الله...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج