۷۶۷۶۳۷
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

هیلی: در مورد ادلب، همه چشم‌ها به ایران است

نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل در توئیتی نوشت که تمام چشم ها به اقدامات اسد، روسیه و ایران در ادلب سوریه است.

خبرگزاری ایرنا: نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل در توئیتی نوشت که تمام چشم ها به اقدامات اسد، روسیه و ایران در ادلب سوریه است.

وی روز سه شنبه در توئیت خود پیام دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مورد حمله احتمالی دولت سوریه به ادلب را نیز باز نشر داد.

رئیس جمهوری آمریکا شب گذشته در پیامی که نشان دهنده نگرانی او از شکست کامل تروریست های سوریه بود، تاکید کرد که دولت سوریه نباید به ادلب حمله کند.

ترامپ درپیامی توئیتری نوشت: بشار اسد رئیس جمهوری سوریه نباید بی محابا به استان ادلب حمله کند. روس ها و ایرانی ها در صورت مشارکت در این فاجعه بالقوه انسانی دچار اشتباه سختی می شوند.

محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران روز دوشنبه در سفری که به سوریه داشت گفت که باقی تروریست ها از جمله تحریرالشام (جبهه النصره) باید از ادلب خارج شوند که این اظهارات بازتاب وسیعی در رسانه های جهان داشت.

رسانه های آمریکایی و دولت این کشور در روزهای اخیر تبلیغات وسیعی پیرامون ادعای احتمال استفاده دولت سوریه از تسلیحات شیمیایی در حمله به ادلب آغاز کرده اند که نشان دهنده نگرانی آنها از شکست کامل تروریست های سوریه است.

آمریکا مدعی است که ارتش سوریه به دنبال حمله شیمیایی به مخالفان خود در ادلب سوریه است و در نظر دارد در صورت وقوع این حادثه، پاسخ سختی به سوریه بدهد.

پیش از این دولت سوریه و روسیه هشدار داده اند که گروههای تروریستی با حمایت کشورهای غربی اقدام به انتقال سلاح های شیمیایی به ادلب و سایر شهرهای این منطقه کرده اند و در نظر دارند تا با استفاده از این سلاح ها دولت سوریه را متهم به استفاده از سلاح شیمیایی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • POOMPE

      بله ایران این کارا کرد تا چشم شما کور شود.مثل خاله زنک‌ها همش در کارهای ایران فضولی میکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا با چشم باز عمل کنید نه هردمبیل...

    • بدون نام

      درسته بخاطر حمایت روسیه از ایران و سوریه ایران این همه به روسیه باج میده، مثلا خزر رو قربانی ایران کرد خاک کشور را میفروشه اونم رایگان به روسیه تا ازش حمایت کنه چون ميدونه بدون حمایت اونم بیشتر هوایی ایران و سوریه وجبی نمیتونستن آزاد کنن.

    • بدون نام

      چرا هیچکس نیست که بزنه توی دهن این آمریکایی ها ، هر چرندی میخواهند می گویند و هر غلطی میخواهند میکنند و دنیا هم سُمُن بُکم نشسته نگاه میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج