۷۶۷۶۹۶
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش الهام فخاری به ماجرای «کودک گوش بریده»

رییس کمیته‌ اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم ساماندهی پسماند در پایتخت تأکید کرد و گفت: تا زمانی که مافیای زباله وجود دارد نمی‌توان حواشی را بر طرف کرد.

خبرگزاری ایسنا: رییس کمیته‌ اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم ساماندهی پسماند در پایتخت تأکید کرد و گفت: تا زمانی که مافیای زباله وجود دارد نمی‌توان حواشی را بر طرف کرد.

الهام فخاری صبح امروز (سه‌شنبه) در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به انتشار فیلمی مبنی بر بریده شدن گوش کودک زباله‌گرد، گفت‌: چندین بار در مورد حوزه پسماند و نحوه جمع‌آوری آن نیز تذکر دادم و حتی به من هم تذکر داده شد که این حوزه خطرناک است و ممکن است برای ما مشکلی پیش بیاید.

رییس کمیته‌ اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با طرح این سوال که آیا ما می‌خواهیم آدم‌هایی که در گوشه و کنار شهر هستند را ببینیم یا نه؟ گفت‌: مگر قرار نبود صدای مردم بی صدا باشیم و مگر قرار نبود از آنها حمایت کنیم. پس من چند بار دیگر باید در این خصوص تذکر بدهم؟

فخاری عنوان کرد: درباره پسماند و نحوه جمع‌آوری آنها و همچنین استفاده از کودکان بارها تذکر داده‌ام و این موضوعی نبود که به دیگر نهادها حواله بدهیم ،‌ بلکه باید خودمان شیوه و ساماندهی جمع‌آوری زباله را در شهر تهران اصلاح می کردیم.

رییس کمیته‌ اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که ما چه پاسخی برای سوگندی که در برابر مردم یاد کردیم، داریم؟ خاطرنشان کرد: وقتی یک تصویر درباره یک کودک زباله گرد منتشر می‌شود و رسانه‌ها به آن می‌پردازند ما چه پاسخی برای آنهاداریم که چه زمانی قرار است وضعیت پسماند تهران اصلاح شود.

فخاری در ادامه‌ با بیان این که تا زمانی که مافیای زباله وجود دارد نمی‌توان حواشی را بر طرف کرد، بیان‌ کرد: مافیا و باندهای جمع‌آوری زباله کودکان را پنهان می‌کنند و ما مجبور هستیم در جمع‌آوری زباله تغییر رویه دهیم و نباید این وضعیت ادامه‌ داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • traktoor

      زباله را بزارید برای این کسانی که نان شب ندارن. به زباله ها هم رحم نمی کنند

      پاسخ ها

      • محسن وات ؟؟

        بابا جان زود قضاوت نکنید .... دید همش شایعه بود .... ای خدااا

    • بدون نام

      پس مشکل گوش بریده نیست

    • پاکدل احمدی

      مقصر شهرداری هان
      شهر ما هیچ کس غیر شرکت های طرف قرارداد شهردای حق جمع آوری زباله های تجدید پذیر رو نداره
      و جالب اینکه برای یک گونی پر از زباله های تجدید پذیر فقط چهار عدد پلاستیک زباله میده در صورتی ک قیمتش حدود چهار هزارتومان است

    • بدون نام

      مافیا زباله دیگه چه صیغه‌ایه .حرف برای گفتن ودفاع ندارید لطفا حرف نزنید پلاستیک جمع کردن مافیا میخواد ازصبح تاشب انقدر زحمت میکشه تایه لقمه نون حلال برای خانواده ببره آنوقت میشه مافیا.خدایا این افراد دیگه ازکجا امادند.دولت کمکشان بکنه کدام ادم بیشعوری دنبال زباله گردی میره یاشایدم کارخانه های بازیافت شهرداری درامدشان دزدیده شده.

    • بدون نام

      شما برای ملت خودمون نامادری ولی برای دیگران مادری خاک توسربی غیرت وبی عرضتون مملکت پرکردن ازافغانی افتخارم میکنن ۲۰ملیون افغانی ازفاجعه هم اونورتر یعنی مرگ ایران وایرانی وداریم میبینیم والبته حقمون ازماست برماست کل بودجه ومنابع کشورشغلامون هزینه اینهاکنید وملت ایران که ادم نیستن به چشم مسولین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج