۷۶۷۷۵۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

قیمت دلار و ارزشمندترین منشای تاریخ!

گادوین منشا حالا در کنار دیگر خارجی های لیگ، روز به روز ارزشمندتر شده و کار باشگاه ها برای پرداخت حقوق او نسبت به دیگر بازیکنان سخت تر می شود.

ورزش سه: برخلاف ابتدای فصل نقل و انتقالات که تعداد خارجی های تازه وارد به ایران کم بود، حالا در آخرین روزهای نقل و انتقالات بار دیگر تعداد خارجی ها مثل قبل شده و به نظر می رسد افزایش چند برابری نرخ ارزهای خارجی، تاثیری در تصمیم نقل و انتقالاتی باشگاه ها نداشته است. به طور مثال تراکتور، استقلال، سپاهان و... تا حد امکان از سهمیه خود استفاده کرده اند و امیدوارند با بازیکنان گران قیمت خود در لیگ، قهرمان شوند.

قیمت دلار و ارزشمندترین منشای تاریخ!

اما پرسپولیس به دلیل محرومیت نقل و انتقالاتی نتوانست یک سهمیه موجود بازیکن خارجی را پر کند. با این حال، حضور همین سه بازیکن غیر داخلی نیز چالش هایی را برای مدیران این باشگاه ایجاد کرده است. گادوین منشا که از خیلی وقت پیش، از روزهای اوج فاصله گرفته، این روزها نیمکت نشین است اما روز به روز بر ارزشش افزوده می شود.

حتی اگر قرارداد منشا و پرسپولیس 300 هزار دلار باشد، وی هم اکنون بازیکن 5-6 میلیاردی به حساب می آید! او معمولا در بازی های آسیایی عملکرد خوبی برای پرسپولیس داشته و در دیدار مقابل الدحیل نیز باتوجه به محرومیت سیامک نعمتی، در ترکیب اصلی جای خواهد داشت و شاید تنها راهی که نگه داشتن این بازیکن را منطقی جلوه دهد، درخشش در مقابل الدحیل است.

قیمت دلار و ارزشمندترین منشای تاریخ!

باید دید سرانجام باشگاه های ایرانی در این وضع عجیب و غریب سقوط ریال، چطور با پرداخت حقوق بازیکنانی که قراردادشان به دلار است، کنار خواهند آمد و سوال مهم این که آیا بحران بعدی در فوتبال ایران، پرداخت حقوق معوقه بازیکنانی است که با دلار ۳۸۰۰ تومانی آمدند و با دلار چند ده هزار تومانی ایران را ترک کردند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دایی

      پرسپولیس را بفروشید عراق ار شرش راحت شیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج