۷۶۷۸۸۰
۵۰۶۱
۵۰۶۱
پ

لیست کتابفروشی‌های مجاز برای توزیع کتب درسی

توزیع کتاب‌های درسی دوره اول متوسطه شامل پایه‌های هفتم، هشتم و نهم و دوره دوم متوسطه شامل پایه‌های دهم و یازدهم شاخه نظری رشته‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی در استان‌های تهران و البرز مانند سایر استان‌ها در حال انجام است.

خبرگزاری فارس: توزیع کتاب‌های درسی دوره اول متوسطه شامل پایه‌های هفتم، هشتم و نهم و دوره دوم متوسطه شامل پایه‌های دهم و یازدهم شاخه نظری رشته‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی از سوم شهریور ماه در تمام استان‌های کشور به جز استان‌های تهران و البرز آغاز شده بود که هم‌اکنون توزیع کتب درسی در تمام استان‌ها در حال انجام است.

کتاب‌های درسی دوره‌های متوسطه اول و دوم از طریق کتابفروشی‌های مجاز در تمام استان‌های کشور توزیع می‌شود که لیست کتابفروشی‌های مجاز را می‌توانید از این آدرس مشاهده کنید:

فهرست کتابفروشی‌های مجاز

با توجه به اینکه کتاب‌های پایه دوازدهم جدیدالتألیف است، توزیع کتاب‌های درسی این پایه از دهه سوم شهریور ماه انجام می‌شود.

احمدرضا امینی مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار کرد: در حال حاضر کتاب‌های درسی دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه در تمام استان‌ها در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه کتاب‌های ابتدایی از طریق مدارس توزیع می‌شود، ادامه داد: ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی پایه اول ابتدایی و پایه دهم تمامی رشته‌های فنی‌و‌حرفه‌ای،کاردانش، معارف اسلامی تا ۲۰ شهریور ماه ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج