۷۶۷۹۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جلالی: جو بدی علیه پیکان راه افتاده است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: فکر می‌کنم کاملا جو بدی علیه پیکان راه افتاده و فضاسازی نامطلوبی علیه تیم ما شکل گرفته است.

خبرگزاری میزان: یکی از تیم‌های بی‌حاشیه چند سال اخیر فوتبال ایران که بازیکنان خوبی را هر ساله معرفی می‌کند تیم پیکان است.

پیکان این روزها شرایط نسبتا خوبی دارد و تا پایان هفته ششم لیگ برتر در رتبه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد ولی در هفته‌های اخیر کمی در مورد این تیم و نحوه بازی آنها صحبت‌هایی شده که همین دلیلی شد تا گفت‌وگویی با مجید جلالی سرمربی این تیم در خصوص شرایط و این صحبت‌ها داشته باشیم. متن کامل این مصاحبه را در زیر می‌خوانید:

*درباره شرایط این روز‌های پیکان بگویید و اینکه آیا تا پایان هفته ششم از تیمتان راضی هستید؟

خدا را شکر تیم ما شرایط خوبی پیدا کرده بازیکان جدید هم کم کم با تیم هماهنگ می‌شوند. در چندسال اخیر هر بار که ما خط حمله خود را درست و آن را آماده مسابقات کردیم، آنها در پایان فصل جدا شدند و ما مجبور شدیم بازیکنان جدید را جایگزین کنیم، که کار هماهنگی آنها راحت نیست.

تقریبا ما باید هر سال تیم را از نو بسازیم و این کمی کا دشواری است. از خط حمله امسال خود راضی هستیم چرا که بازیکنان خوبی جذب کردیم.

*با توجه به شرایط و بودجه‌ای که در اختیار داشتید، اما خیلی خوب بازیکن جذب کردید.

ما از تمام سهمیه خود استفاده نکردیم و فقط از ۵ سهمیه برای جذب بازیکن استفاده کردیم، اما همه خرید‌های ما با برنامه بوده است بودجه ما خیلی کم است و اینکه ما توانستیم با همین مبلغ چنین بازیکنان خوبی جذب کنیم نکته بسیار مثبت و مهمی است. به نظرم امسال باریکنان خوبی در اختیار داریم و شک نکنید که در آینده تیم بهتری خواهیم شد.

*لیگ امسال راچطوردیدید؟ تیم‌ها خیلی خوب بازیکن گرفتند و تیم مدعی زیاد است.

نمی‌شود از الان چیزی را پیش‌بینی کرد، اما باید صبر کنیم تا همه چیز مشخص شود. تا اینجا که من بازی‌ها را مشاهده و ارزیابی کردم، به نظرم همه تیم‌ها خوب هستند و اختلاف آنها خیلی زیاد نیست.

البته در این دو هفته آخر حساسیت بازی‌ها بالا رفت و به همین دلیل کمی از کییفیت بازی‌ها کم شد و هیجانات بسیار بالا رفته بود، اما به نظرم اگر قرار است کیفیت را در بازی‌ها ببینیم باید همه عوامل دست به دست هم بدهند.

*این روز‌ها خیلی از تیم‌ها با بحث داوری در بازی‌های خود مشکل دارند آیا شما هم امسال از داوری ضربه خوردید؟

همنطور که گفتم برای دیدن یک بازی خوب و با کیفیت باید همه عوامل دست به دست هم بدهند و داوری هم بخش عظیمی از این سهم را در اخیتار دارد. مطمئن باشید اگر داوری هم عملکرد خوبی داشته باشد بازی‌های زیباتر و بی‌حاشیه‌تری خواهیم دید. به نظرم کمیته داوران باید در داوری تحول ایجاد کند تا کمی از حواشی بازی‌ها کم شده و به کیفیت آنها اضافه شود.

*فکر می‌کنید برای امسال باز هم به بازیکن جدید نیاز داشته باشد؟

ما در ظرفیت و حد خود حرکت می‌کنیم و سعی می‌کنیم با توجه به توان مالی و مسائل فنی و در صورت نیاز بازیکن جدید جذب کنیم. ما هم دوست داریم که جزو مدعیان باشیم و برای رسیدن به این هدف تمام وقت در حال تلاش کردن هستیم. شاید تیم را تقویت کنیم، ولی قولی نمی‌دهیم باید ببینیم که چقدر بودجه دایم و در کدام پست‌ها نیاز به تقویت تیم داریم.

*در چند هفته اخیر و پس از پایان بازی‌های شما، برخی‌ها معتقد بودند پیکان دفاعی بازی می‌کند و به اصطلاح ضدفوتبال است.

فکر می‌کنم کاملا جو بدی علیه پیکان راه افتاده و فضاسازی نامطلوبی علیه تیم ما شکل گرفته است. اگر کسی قصد قضاوت روی تیم ما را دارد باید فیلم‌های بازی‌های گذشته ما را نگاه کند. با کمی وقت گذاشتن و دیدن بازی‌های گذشته ما در همین امسال می‌شود فوتبال را از ضد فوتبال تشخیص داد.

نمی‌خواهم بگویم که تیم دیگری ضد فوتبال است، اما بدون شک پیکان ضدفوتبال نیست و این را فیلم‌ بازی ما ثابت می‌کند. به نظرم نباید علیه تیم دیگری فضاسازی کرد و باید بگذاریم که هرکسی کار خودش را بکند.

*فهرست تیم ملی هم چند روز پیش اعلام شد و انتقادات زیادی به فهرست جدید کی‌روش بود. نظر شما در این خصوص چیست؟

به نظرم بحث تیم ملی دیگر کهنه شده چرا که هر دفعه که فهرست کی‌روش اعلام می‌شود شاهد چنین اتفاقاتی هستیم. ترجیح می‌دهم در این مورد نظری ندهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج