۷۶۷۹۵۰
۲۶ نظر
۵۰۰۴
۲۶ نظر
۵۰۰۴
پ

پیش بینی سفر ۲ میلیون زائر به عراق در اربعین

فرمانده ناجا از پیش بینی سفر بیش از دو میلیون زائر از مرزهای مختلف کشور در ایام اربعین به عراق خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده ناجا از پیش بینی سفر بیش از دو میلیون زائر از مرزهای مختلف کشور در ایام اربعین به عراق خبر داد.

سردار حسین اشتری صبح امروز در ارتباط برخط با تعدادی از شهروندان ایلام، خراسان رضوی و ... که در مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ انجام شد، گفت: امسال هم راهپیمایی اربعین را در پیش داریم و استان ایلام نیز جزو استان‌هایی است که بخش زیادی از ترددهای زمینی طی دو دهه اخیر از آن انجام می شود و ما در این مدت شاهد فداکاری و مهمان نوازی مردم خوب ایلام بوده ایم.

وی با بیان اینکه امیدوارم امسال هم با کمک مردم ایلام بتوانیم برنامه راهپیمایی عظیم اربعین حسینی را مدیریت کنیم، اظهار کرد: خوشبختانه برخی از زیر ساخت‌ها در استان ایلام از سوی مسئولان مربوطه در حال احداث است که بخشی از کار نیز بر عهده ناجا است که خوشبختانه تاکنون به ۸۰ درصد تهعدات خود عمل کرده ایم و مابقی تا مراسم اربعین انجام خواهد شد.

وی از پیش بینی سفر بیش از دو میلیون زائر از مرزهای مختلف کشور در ایام اربعین به عراق خبر داد و گفت: در صورت بازگشایی مرز خسروی در استان کرمانشاه، تردد زائران علاوه بر مرزهای مهران، چذابه و شلمچه در استان ایلام و خوزستان از این استان نیز انجام خواهد شد.

اشتری با اشاره به اقدامات انجام شده در استان ایلام گفت: در این استان تقویت نیروها به ویژه در مرز، تقویت راه‌ها و معیشت کارکنان ناجا را در دستور کار قرار داده ایم و و در زمینه تقویت راه‌ها، اقدام به شناسایی نقاط حادثه خیز کردیم و به مسئولان ذی‌ربط نیز اطلاع دادیم اما بخش زیادی از این نقاط هنوز اصلاح نشده است.

وی با بیان اینکه در استان ایلام باید یک کار مضاعفی انجام شود، گفت: در این استان به دلیل عقب افتادگی که وجود دارد از چند سال گذشته کار هایی شروع شده اما همچنان لازم است اقداماتی انجام شود، چراکه با توجه به تردد زائران از مرز مهران و استان ایلام باید این استان به امکانات و زیرساخت های لازم مجهز شوند.
به گفته رییس پلیس کشور امروز جاده های استان ایلام مجهز به دوربین شده اند و این استان در در اولویت ناجا در مسائل پشتیبانی و تقویت تجهیزات قرار دارد.

اشتری درباره فعالیت بازارچه‌های مرزی نیز گفت: بازارچه‌های مرزی طبق قوانین و مقررات موجود حتما باید به کار خود ادامه دهند و منبع درآمدی برای مردم باشند.

اشتری با اشاره به وصعیت معیشتی کارکنان ناجا نیز گفت: باتوجه به حجم و وسعت ماموریت‌های ناجا ما امروز شرمنده کارکنان و خانواده‌های آن‌ها هستیم، در این خصوص برنامه‌هایی تهیه شده که در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.
فرمانده ناجا ادامه داد: نمی‌گذاریم کسی به همکاران ما هتک حرمت کند و اگر فردی حین ماموریت به ماموران ما هتاکی کند به شدت با آن برخورد خواهیم کرد تا ماموران ما هوشمندانه به کار خود ادامه دهند، کمااینکه درمورد اخیر دیدید که با آن راننده در جاده شیراز چه برخوردی شد.

اشتری همچنین در ارتباط ویدیویی برخط با شهروندان مشهدی نیز گفت: شهر مشهد به لحاظ قرارگرفتن بارگاه امام رضا علیه السلام یکی از پر ترددترین شهرهای کشور است و سالانه میلیون‌ها نفر به این شهر سفر می کند که در همین راستا نیز باید برای تسهیل در تردد زائران برنامه ریزی صورت بگیرد.

وی افزود: به دلیل حضور زائران امام رضا (ع) در مشهد چه در گذشته و چه در امروز نگاه ویژه‌ای به شهر مشهد از سوی ناجا وجود دارد و خوشبختانه با کارهای صورت گرفته، امروز در جاده‌های منتهی به شهر مشهد هیچ‌گونه مشکلی نداریم و جاده‌های منتهی به مشهد امروز مجهز به دوربین‌های کنترل سرعت و ثبت تخلفند و یکی از اولویت‌های ما تجهیز پلیس راهور مشهد است.

وی به معضل حاشیه‌نشینی در شهر مشهد هم اشاره کردو گفت: موضوع حاشیه‌نشینی یکی از مهمترین اولویت‌های ناجا است، پارسال بازدیدهای مکرری از حاشیه شهر مشهد از سوی ناجا انجام شد و تعداد کلانتری‌ها در این مناطق نیز افزایش یافت.

همچنین پایگاه های موقت و گشت‌های بیشتری در حاشیه شهر مشهد در نظر گرفته شده است که خوشبختانه شاهد آن هستیم که امروز ناهنجاری در حاشیه مشهد نسبت به چند سال گذشته کمتر شده و خوشبختانه مشکلات حاشیه‌نشینی در شهر مشهد کمتر شده است و امیدواریم با اقدامات و همکاری استاندار، مردم، مسؤولان و همکاران ما در پلیس شرایط بهتری ایجاد شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخیش..خوبه همه مشکلات حل شد..

      پاسخ ها

      • ایرانیان فقیر

        واقعا برای کسانیکه در این اوضاع خراب بره این مسافرت جای تعجب وتاسف داره امام حسین هم راضی نیست این پول برای عراق هزینه بشه در جاییکه ملت از گرسنگی دارن نابود میشن

      • ترسو

        يكي از درهاي بهشتم كه ميگن اونجاست !!! چه بهتر برن و يكراست تشريف ببرن بهشت ، تا كمي هم از تعدادِ امت هميشه در صحنه كم بشه !

      • بدون نام

        ایشالله خود امام حسین زیارتشون قبول نکنه ما داریم بدبختی میکشیم اینا میلیاردی خرج میکنن همش هم میگن کمک مردمیه اگه کمک مردمیه به اون بچه گشنه و جوان بی کار و پدر شرمنده کمک کنید علی اصغر و علی اکبر و ابالفضل همین داخل هستن

      • عاشق الحسین

        آره ولا

    • بدون نام

      خدا کنه این پیش بینی درست باشه، چون با این وضع قیمتها، بعید به نظر می رسه افراد زیادی وسعشون برسه

    • دختر طلاق

      مشهدیها یک ضرب مثل دارند هر دیدی یک بازدید داره.

    • حسین

      لطفن فکری در مورد پول ویزا باشید بعد پیش بینی کنید

    • حسین

      ای بد بخت کسانی که نفهمند و باز هم به عراق میروند تازه اسمش هم اینه که پول ندارتد

    • بدون نام

      به به اقتصاد عراق رو با یه نسخه نجات دادیم

    • بدون نام

      به به اقتصاد عراق رو با یه نسخه نجات دادیم

    • بدون نام

      هرکس بره اون دنیا باید جواب امام حسین رو بده که این همه محتاج را ول کرده پول می‌ریزه تو جیب آدم های که بیان ایران از محتاج ها سو استفاده کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بسی لایک

      • بدون نام

        اینقدر حرص بخورید تا بمیرید!

    • بدون نام

      عمرن

    • بدون نام

      و دلار هم حتما میدین.

    • p.s

      چقدر خوبه که همیشه خوابیم هیچوقتم بیداری نداریم!
      البت اوناییم که میرن مثل حاجیمون انبارشون پره

    • بدون نام

      یکی از راه های نمایش های دروغین اعزام نیروهای خودی به کربلا می باشد.و تصاویر تلویزیون از اعزام سالهای قبل.مطمئن باشید این جماعت بی حساب و کتاب حرف نمیزند وگرنه مردم عادی قدرت خرید مایحتاج روزانه را هم ندارند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی این همه نیروی خودی در کاره امثال تو باید برن زیر لاحاف قایم بشن!

    • بدون نام

      اول قیمت ویزا را اعلام کنید بعد اظهار نظر کنید.من خودم از کسانی بودم که همه ساله میرفتم ولی امسال اگر با بالای ده هزار تومان باشد نمیروم و دوستانم هم با من هم عقیده هستند.لا اقل هزینه ویزا را حذف کنند

    • بدون نام

      اگه دلار ۴۲۰۰ تومانی بدن من هم میرم

    • بدون نام

      از هزینه های گزاف گرفته ک همش ب دوش دولت ایران وملت بدبخته ک بگذریم خواهشن این درد و مرض ها رو دیگه با خودتون ورندارین بیاین تو ایران پارسال تو شهر خودمون همینا ک از کربلا برگشتن نصف شهر رفتن بستری شدن بیمارستان والا ب خدا اونا همشون مرضین ایرانی ها دلار میدن درد و مرض میارن تو ایران ب جاش

    • بدون نام

      باور کنید هرکسی که هرجا است به کربلا سلام کنه مورد قبول است متاسفانه ما گرفتار سیاست بازی هاشدیم مردم ازکرسنگی زباله گردی وپدر خانواده خجالت زن وفرزند میشه انوقت باافتخار میگن امسال دومیلیون نفرباچند میلیارد دلار به عراق میرند شهرداری که دم از بدهی میزنه اگر پول نوسازی راندی گاز خونه تون قطع میکنه این چند میلیارد راازکجا میاره نگه که مردم خودشان میدن

    • ایــــــــــراندویت

      با سلام
      علی برڪت الله ڪشور چقد ضد دین پیدا ڪرده
      اولا پول ساخت حرمین رو مردم میدن ونذر مردمه وبه دولت مربوط نیست
      دوما هر ڪس میره از جیب خودش میده و به ڪسی مربوط نیست
      سوما امسال بیش از چهار میلیون نفر تا الان رفتن ترڪیه دومیلیون تایلند وڪلی هموطن هم آذربایجان وارمنستان وگرجستان ،در مورد اونا چرا ساڪت هستید
      چهارما با این حرفهای شما مردم اعتقاداتشچن رو از دست نمیدن
      پنجم ڪسانی ڪه میڱن فیلم سالهای ڱذشته است،لطفا شبڪه های عربی رو هم ببینید
      باتشڪــــــر

      پاسخ ها

      • عاشق الحسین

        آره ولا

    • عاشق الحسین

      خدا به راه راست هدایتتان کند و حب حسین را در دلتان بگذارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج