۷۶۸۰۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لطفی: به پارس جنوبی رویا می‌فروشند

مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم می گوید که اصلا شرایط خوبی از لحاظ روانی بر این تیم حاکم نیست و همین موضوع می تواند شرایط فنی خوب تیم را تحت تاثیر قرار دهد.

ورزش سه: مجتبی لطفی مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد شرایط این تیم پس از اعتراضات تارتار و عدم حضور او در تمرینات به دلیل مشکلات مالی گفت: شرایط تیمی خدا را شکر از لحاظ بدنی بد نیست ولی از نظر روحی و روانی شرایط خوبی نداریم؛ امیدوارم هر چه سریعتر مسئولین رسیدگی کنند تا شرایط درست شود. فکر می کنم تنها تیمی هستمی که دریافتی نداشتیم و اصلا خوب نیست که یک تیم در سطح اول فوتبال مملکت دریافتی نداشته باشد.

وی با اشاره به عدم حضور تارتار سپس بازگشتش به تمرینات عنوان کرد: آقا مهدی به خاطر بچه ها و بهبود شرایط تیم تصمیم گرفتند که فعلا در تمرینات نباشند تا به شرایط اعتراض کنند و ما هم بلاتکلیف هستیم. ما بازیکنان صد در صد پشت مربی تیم هستیم.

لطفی در مورد بازگشت تارتار به تمرینات هم گفت: درمورد بازگشت آقا مهدی باید بگویم که خیلی خوشحالیم که به تمرینات بازگشتند. تمام دغدغه آقای مهدی حل مشکلات بچه ها بود و با آمدن او دوباره بچه ها روحیه گرفتند. امیدوارم با بازگشت ایشان مشکلات تیم حل شود.

مدافع میانی پارس جنوبی جم در مورد دیدار برابر سپاهان که با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت، اظهار داشت: بازی با سپاهان خیلی خوب بود ولی من با توجه به مصدومیتی که شب قبل از بازی برایم پیش آمد نتوانستم بازی کنم. عدم تمرکز سبب شد تا در دقایق آخر شرایط بازی را نداشته باشیم و همین باعث شد گل بخوریم به هر حال بازی کردن مقابل سپاهان که برای قهرمانی بسته شده است، زیاد آسان نیست. مسائل غیر فنی باعث شد که ببازیم ولی بچه ها با غیرت بازی کردند.

وی ادامه داد: ما (بازیکنان تیم) می خواستیم تمرین نکنیم ولی گفتند که رئیس جمهور به منطقه ویژه می رود و اگر مدیرعامل آنجا باشد زودتر می تواند به ثمر برسد؛ امیدوارم رفتن رئیس جمهور به این منطقه چاره ساز باشد چون تنها دلخوشی مردم است و درست نیست که همین دلخوشی هم از مردم گرفته شود؛ واقعا حیف است.

مصاحبه ای خواندم که در آن نوشته بودهمه رویا به پارس جنوبی می فروشند و فقط به ما وعده و وعید می دهند سال گذشته ما خیلی خوب کار کردیم و ما رکوردار شدیم ولی در حق ما کم لطفی شد و آنطور که باید از تیم حمایت نکردند صد در صد اگر حمایت می کردن سهمیه می گرفتیم حالا پارسال گذشته و امیدوار بودیم امسال تغییر داشته باشیم ولی هنوز ما پیش پرداخت هم نگرفتیم در حالی که از بعد فنی ما یقه تیم های مدعی مثل استقلال و سپاهان را فتیم و حتی به ما پاداش هم ندادند امیدوارم این شرایط درست شود چون تاثیر منفی می گذارد و فکر می کنم.

لطفی در مورد شرایط خود و اینکه در تمرینات شرکت می کند یا خیر، بیان کرد: من شب قبل از بازی کمرم گرفت و هنوزم یک مقدار ناراحتی دارنم ولی چیز خاصی نیست و از یکی دو روز آینده در تمرینات گروهی شرکت می کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج