۷۶۸۱۰۰
۸ نظر
۵۰۱۰
۸ نظر
۵۰۱۰
پ

حمید گودرزی: قرار نیست یکدیگر را بکوبیم!

دو مسابقه با دو اجرا؛ یکی پرتحرک و دیگری متمرکز؛ قرار نیست هر دو شبیه هم باشند و قرار نیست حالا که به هم شباهت نداریم یکدیگر را بکوبیم.

خبرگزاری صبا: حمید گودرزی این روزها با اجرای برنامه «پنج‌ستاره» نگاه‌‌های زیادی را جلب خودش کرده است. گودرزی بازی نمی‌کند، ژست نمی‌گیرد و کاملا جسورانه قالب جدیدی را برای اجرای یک مسابقه تلویزیونی برگزیده و همین برگ برنده اوست. با حمید گودرزی به همین بهانه به گفت‌وگو نشستیم که در ادامه می‌خوانید.

حمید گودرزی: قرار نیست یکدیگر را بکوبیم!

بسیاری از هنرمندان برای حضور در برنامه و اجرا، شرایط مجری اول بودن را دارند و پس از مجری دیگر در کار، حضور پیدا نمی‌کنند؛ این مقوله و مجری «پنج‌ستاره» بودن بعد از اشکان خطیبی برای شما حائز اهمیت نبود؟

طبیعتا بود؛ قطع به یقین این موضوع دارای اهمیت است اما دلایلی در این خصوص وجود دارد که در حال حاضر ترجیح می‌دهم راجع به آن‌ها صحبت نکنم؛ اما نکته‌ای که وجود دارد به من گفته شده است برنامه در فصل اول به اندازه توقعات موجود موفق نبوده است؛ به هر حال فصل جدید با مجری جدید روانه آنتن شده است.

فرم و محتوای اغلب مسابقات تلویزیونی که طی سال‌های گذشته و حتی هم‌اکنون روی آنتن می‌روند با آنچه در «پنج‌ستاره» به‌واسطه اجرای شما می‌بینیم تفاوت‌های زیادی دارند؛ به‌عنوان مثال مجری از حرکات بدنی خیلی کمتر استفاده می‌کند، بازی با لحن و صدا مشهود نیست و... صادقانه می‌گویم انتظار چنین اجرای متفاوت و جذابی را از حمید گودرزی نداشتیم؛ چطور به این سبک در اجرا رسیدید؟

اینکه می‌گویید اجرا متفاوت و خوب از آب درآمده لطف شماست. اما باید بگویم آنچه از اجرای من در «پنچ‌ستاره» می‌بینید حاصل یک کار گروهی است؛ در واقع در این کار همگی برای یک هدف آن هم ساخت یک مسابقه سرگرم‌کننده و جذاب در کنار هم تلاش می‌کنیم. صادقانه می‌گویم ۹۰ درصد آنچه از اجرا می بینید خروجی اتاق فکر برنامه است و ۱۰ درصد آن متعلق به من است.

اگر «پنج‌ستاره» در قالب یک مسابقه تلویزیونی با شکل و شمایل نبود؛ باز هم پیشنهاد اجرا را در یک برنامه تلویزیونی قبول می‌کردید؟

اگر خوب می‌بود، بله؛ در نظر داشته باشید در مقطعی، اجرا برای بازیگران خیلی موضوع خوشایندی نبود، اما بالاخره با گذشت زمان، بسیاری از هنرپیشه‌ها وارد عرصه اجرا هم شدند و آن را تجربه کردند. با این تفاصیل اجراها به‌طور کامل می‌توانند با یکدیگر مقایسه شوند.

دو ستاره سینمایی به‌طور هم‌زمان با دو مسابقه‌ای که به‌لحاظ فرمی باهم شباهت دارند روی آنتن تلویزیون هستند و مخاطب درنهایت با مقایسه‌ای که انجام می‌دهد باید انتخاب کند؛ چه عناصری را به کار می‌گیرید تا مخاطب به‌واسطه اجرای شما به انتخاب «پنج‌ستاره» برسد؟

من کار خود را می‌کنم؛ همیشه از ابتدای زندگی همین طور بوده‌ام؛ خوشبختانه یا متاسفانه هم‌زمان با اکران فیلم‌هایم، فیلم افراد سرشناس هم اکران بود؛ اما ناگفته نماند من و رضا گلزار با یکدیگر دوست هستیم و خیلی او را دوست دارم ولی این‌که بخواهیم باهم مقایسه شویم، نه؛ شاید اساسا با این زمان پخش قرار است که مقایسه هم بشویم؛ به هرحال من تمام انرژی و توانایی خود را به کار می‌گیرم تا آنچه امروز از دستم برمی‌آید را ارائه دهم و باید ببینیم دید مثبت جامعه و نه آن صفحه‌های غیرواقعی چه نظری دارند؛

به علاوه این‌که هر دوی این برنامه‌ها مسابقه هستند و قرار نیست که فقط یک نفر از آن برنده خارج شود؛ دو مسابقه با دو اجرا؛ یکی پرتحرک و دیگری متمرکز؛ قرار نیست هر دو شبیه هم باشند و قرار نیست حالا که به هم شباهت نداریم یکدیگر را بکوبیم.

به‌عنوان سوال پایانی با فرض این که «پنج‌ستاره» ادامه داشته باشد، در فصل‌های بعد هم شاهد حضور حمید گودرزی در این مسابقه خواهیم بود؟

اگر ببینم برنامه رو به بهتر شدن است بله؛ چون حال خوبی دارد خاصه برای من که فیلم بازی می‌کنم یک اتفاق خوب است(مثل کسی که بین حل معادلات ریاضی متعدد یک رمان بخواند) در غیر این صورت نه؛ نه‌تنها من بلکه هیچ‌کس در آن باقی نمی‌ماند و درنهایت این موضوع به خود تلویزیون بستگی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای مدیر این اخبارهای بدرد نخور را نمایش ندهید گودرزي کیه دیگه

    • بدون نام

      کار بر بی ادب ۱۷:۱۰ انگار خصومت شخصی داری.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من چون می شناسمش میگم بله همین طوری که میگی

    • علی

      سلام، خدایی افتضاحه، البته ببخشید این نظر شخصی منه، مجری قبلی خیلی بهتر بود

    • بدون نام

      این بایا اینکاره نیست من نمیدونم کی اینو انتخاب کرده

    • بدون نام

      در اجرای پنج ستاره باعث باخت میشود به نفع تهیه کننده و کاملا مشهوده و اجرایش اصلا خوب نیست

    • نکیسا

      بدبخت گولت زدن اشکان خطیبی کجا تو کجا اخه خیلی جلف و لوسه اجرات شومن خوبی نیستی مجری خوبیم نیستی :/

    • بدون نام

      برترین ها کلا رد دادیا .همین دو روز پیش یه متن نوشتی دربارش گفتی این مجری نیست.حالا اومدی میگی این صاحب سبکه.کلا حالت خوش نیست زدی جاده خاکی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج