۷۶۸۱۰۸
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

اصلاح برجام، در دستور کار وزارت خارجه اسرائیل

هاآرتص مدعی شد که بنا به مدارک به دست آمده، دست یافتن به توافق هسته‌ای اصلاح شده با ایران در دستور کار وزارت امور خارجه رژیم صهیونستی در سال ۲۰۱۹ قرار دارد.

خبرگزاری ایسنا: هاآرتص مدعی شد که بنا به مدارک به دست آمده، دست یافتن به توافق هسته‌ای اصلاح شده با ایران در دستور کار وزارت امور خارجه رژیم صهیونستی در سال ۲۰۱۹ قرار دارد.

وزارت امور خارجه این رژیم به دنبال خروج دونالد ترامپ از توافق هسته‌ای، قصد دارد سیستمی برای تحت فشار گذاشتن ایران ارتقا دهد تا به توافق اصلاح شده‌ای دست یابد تا آنچه که نواقص توافق قبلی خوانده شده را دربرنداشته باشد.

هاآرتص همچنین مدعی شد که "برقراری خط قرمز" و "جلوگیری از پیشرفت ایران در برنامه هسته‌ای‌اش" در دستور کار وزارت خانه این رژیم در سال گذشته قرار داشته است.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شوند که تولید سلاح هسته‌ای از سوی ایران پیش از این به دستور رهبری حرام دانسته شده و مقامات کشورمان بارها اعلام کرده‌اند که ایران هیچگاه به سوی تولید سلاح در برنامه هسته‌ای خود نخواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • س

      زودتر با ترامپ یه توافقی بکنین . قبل از اینکه کار ازکار بگذره.شما چرا کار ها وقتی انجام میدین که ضررشو بدین بعدهم قبول کنین.

    • ناشناس

      کشور ما اکنون باید یک هشدار به جامعه جهانی یدهد وان اگر همه تحریم های حتا تحریمهای گنگره امریکا برداشته نشود ازان پی تی خارج خواهد شد وتا 13 ابان مهلت داده شود وما دیگر چیزی برای ازدست دادن نداریم اگر چنین هشداری ندهیم ومنتظر استان بزرگ امریما اکمریکا ( اروپا) باشیم کاری بیهوده است

    • ساوان صباحت

      شمانترسید شماکه نمیخوایدمذاکره کنید

    • حسین آزمود ه.

      این رژیم کثیف کودک کش صهیونیستی بهتره خودش رو اصلاح کنه. شمارو به بر جام چه. خفه شین .توروخدا برین خودتون رو دار بزنین تا دنیا از بوی تعفنتون یه نفس راحتی بکشه.

    • بدون نام

      داشته باشیم ولی استفاده نکنیم ،داشتنش نوعی بازدارندگیه که کشورهای زورگو از طریقش سیاستهای استثماریشونو بر علیه کشورهای غیر اتمی دیکته واعمال میکنند ،ولی تو دست وپای کشورهای اتمی خیلی نمی پیچند ،دنیا دنیای سیاستست نه حرف وشعار ،

    • سرباز ۴۰۲سومار

      مثلی است قدیمی که میگوید یارو رو تو ده راه نمی دادند دنبال خانه کدخدا میگشت. اسرائیلی که چند سال دیگه از جغرافیایی جهان محو خواهد شد داره عرعر میکنه و برای آینده ایران و جهان نقشه میکشد فقط دنیا همین رو کم داشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج