۷۶۸۱۶۸
۱۶ نظر
۵۰۰۰
۱۶ نظر
۵۰۰۰
پ

حاجیلو: شرایط سخت است، دلم برای شفر می‌سوزد

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط استقلال خیلی سخت شده و دلم برای وینفرد شفر می‌سوزد.

تسنیم: اصغر حاجیلو ، سرپرست استقلال درباره اعلام رأی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده سوپرجام و تأیید بازنده شدن استقلال اظهار داشت: حدود دو، سه هفته پیش در نامه‌ای از سوی بازیکنان و خود ما خواستار برگزاری بازی در زمان دیگری شده بودیم.

قرار بود این نامه در سایت باشگاه قرار داده شود تا به پرسپولیس اعلام کرده که هر زمان و هر جایی بخواهند، حاضرین با آنها بازی کنیم، اما امروز متوجه شدیم که کمیته استیناف رأی پرونده را اعلام کرده است.

«طرفداران پرسپولیس دوست ندارند جام بدون بازی بدست بیاورند.» وی افزود: مطمئنا هواداران پرسپولیس هم از این خبر خوشحال نمی‌شوند، چرا که آنها دنبال بازی جوانمردانه هستند. استقلال و پرسپولیس بازی‌های زیادی انجام داده‌اند و برد و باخت‌های زیادی را شاهد بودیم. این بازی هم مهم بود که برگزار شود و دو تیم جوانمردانه به مصاف هم بروند.

حاجیلو: شرایط سخت است، دلم برای شفر می‌سوزد

سرپرست تیم فوتبال استقلال با اشاره به شرایط این روزهای آبی‌پوشان پس از شکست سه بر یک برابر السد قطر گفت: ما گرفتار حضور 6 بازیکن‌مان در تیم ملی هستیم. امروز در تمرین استقلال با دستیاران شفر «هاج» و «واج» بودیم که چه کار کنیم.

تیم ملی 20 شهریور بازی دوستانه دارد، ما هم باید بیست‌ودوم با نفت مسجدسلیمان بازی کرده و بیست‌وششم هم با السد در قطر مصاف داشته باشیم. نبود ملی‌پوشان کار را برای شفر سخت می‌کند.

حاجیلو ادامه داد: در تعطیلات لیگ می‌توانستیم بحث هماهنگی بازیکنان را داشته باشیم، اما 6 بازیکن اصلی‌مان در تیم ملی حضور دارند.

وینفرد شفر مانده با این شرایط چه کار کند، از یک طرف، 6 بازیکنش را ندارد، از طرف دیگر در عرض چند روز باید با تیم‌های مختلف بازی کرده و سفرهای زیادی در پیش خواهیم داشت. امیدوارم مسئولان فکر عاجلی برای استقلال بکنند.

طبق قانون فیفا، بازیکنان باید 48 ساعت قبل از بازی باشگاهی در اختیار تیم‌های خود باشند. کی‌روش روش خاص خودش را دارد، اما حق شفر هم خورده می‌شود.

وی تصریح کرد: پرسپولیس رقیب دیرینه استقلال است، اما بازیکنانی چون کمال کامیابی‌نیا، علی عیلپور و سید جلال حسینی می‌توانستند به تیم ملی دعوت شوند. به نظرم در حق چند بازیکن پرسپولیس هم اجحاف شد، کامیابی‌نیا در بازی‌های اخیر پرسپولیس به خصوص در آسیا ستاره تیمش بوده است.

بازیکنان در مسابقات لیگ به این دلیل تلاش می‌کنند که راهی تیم ملی شوند، چون اوج کار و نمایش اصلی آنها در تیم ملی است. در گذشته، همه به این دلیل به استقلال و پرسپولیس می‌آمدند که نصف تیم ملی استقلالی بود و نصف پرسپولیسی.

به ندرت بازیکنی مثل حمید علیدوستی پیدا می‌شد که از هما به تیم ملی دعوت شود. الان اینطوری نیست و هر جایی بازیکن خوب باشد، تیم ملی او را دعوت می‌کند. با این وجود، حق چند بازیکن پرسپولیس بود که به تیم ملی دعوت شوند، چون در مسابقات داخلی و آسیایی خوب کار کردند.

کی‌روش باید تغییری در سیاست‌هایش بدهد تا بازیکنان هم امیدوار شوند. این اتفاق خوب نیست و فشار برای مربیان خواهد بود، چون بازیکن انگیزه‌اش را از دست می‌دهد. سیدجلال در اوج تجربه خودش قرار دارد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: شرایط استقلال واقعا خوب نیست و فشار زیادی به شفر آمده و دلم برای او می‌سوزد. بازیکنان باید خیلی کنار هم قرار بگیرند تا هماهنگ شوند. تاج باید از توانایی مدیریتش استفاده کرده و با کی‌روش درباره ملی‌پوشان استقلال صحبت کند.

پرسپولیس در آزادی بازی دارد، اما ما با نفت در مسجد سلیمان. همانطوری که بازی پرسپولیس به تعویق افتاد، امیدواریم بازی ما هم تغییر کند.

قطعا مهدی تاج هم در این زمینه ورود خواهد کرد تا استقلال بدون مشکل راهی قطر شود. در نظر بگیرید که استقلال باید راهی مسجد سلیمان شده، شهری که شرایط آب‌وهوایی خاص خودش را دارد، دوباره به تهران بازگشته و خودش را خیلی زود آماده سفر به قطر کند. این وسط هم 6 بازیکن ملی‌پوش هم در تمرینات استقلال حضور ندارند. شرایط استقلال خیلی سخت‌تر از پرسپولیس است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر بلای که سر فوتبال اومده کار تاج و دارو دسته تاجه بعد شما میگید مدیریت کنه!کدوم مدیریت؟این اقا در حد ابدارچی هم نیست

    • بدون نام

      واقعانمدانم برای چه کیروش باپرسپولیسی هالعجبازی میکنه

    • علی

      هروقت شما آقای حاجیلو سرپرست استقلال بودید، بدشانسی و بدبیاری و نحوست دامان این تیم را گرفته؛ بروید تا اوضاع خراب نشده

    • بدون نام

      صد البته دوست داشتیم توی زمین سوپرجام رو ببریم اما افسوسکه با رقیب ترسویی که به ترکیه پناهنده شده بود نتونستیم بازی کنیم ولی حالا بخاطر اینکه شما فکر نکنید خیلی زرنگ تشریف دارید این حکم بسیار دلچسب و گرفتن سوپرجام شیرینتر از اون چیزی هست که شما فکر میکنید
      شیرینتر از اون دربیهایی که با حکم انضباطی بردید و پزش رو میدید کیسه جااااان
      و یادتون باشه جام را به بزدلها نمیدن

    • بدون نام

      دلت بحال خودت بسوزه..داد به سرت نزنه..خفیفت نکنه!!!

      پاسخ ها

      • شوک

        گل گفتی داداش

    • ششتقلال

      چه طور وقتی پرسپولیس هفت بازیکن اصلیش رو نداشت مقابل قشقایی بازی کرد اما الان ششتقلال نباید بازی بکنه خودت بگو

    • بدون نام

      فتاحی لنگی خواهشاً از فوتبال بکش بیرون همه می دانند که شما و امثال شما فرامین وزیر لنگی را خارج از بازی زمین وناجوانمردانه پیش می برید. زنده باد استقلال قهرمان،زنده باد حجازی،زنده باد پورحیدری زنده باد حاجیلوی مهربان...

    • بدون نام

      این همه میگید ایرانی ها استعداد دارن چرا نمیتونید 2تا بازیکن جوان از آکادمیتون بیرون بکشید؟! فقط هنر شماها شده پول نابود کردن برا بازیکن های بنجل خارجی!

    • کـوروش پرسپولیسی

      حاجی لو
      لطفا
      ببند

    • بدون نام

      اقای حاجیلو من به عنوان یک پرسپولیسی برای جنابعالی احترام خاصی قائل هستم و دوستت دارم چون انسان با شخصیت و رقیب قابل احترامی هستی . در بازی با السد از اینکه شفر به شما به عنوان یک ایرانی شریف و باشخصیت توهین کرد بسیار ناراحت شدم و از مدیران استقلال توقع داشتیم که از طریق رسانه ها از شما عذر خواهی کند و من از طرف اونا از شما عذر میخوام و امیدوارم که در تمام مراحل زندگی موفق باشی و درضمن از اینکه با شجاعت و از روی عدالت اظهار نظر میکنی تقدیر و تشکر میکنم و مشخصه که ادم با شعور و فهیمی هستی

    • بدون نام

      دلت برا خودت بسوزه که داد روسرت کمتر بزنه

    • شش ♥

      کیسه جان! پرسپولیس هم دقیقاً با همین شرایط به قطر رفت و با الدحیل مسابقه داد اما مثل شما ننه من غریبم بازی در نیاورد.

    • داوید

      بیشرفا کمر به داغون کردن استقلال بستن

    • بدون نام

      باز این کیسه کشا بهونه اوردن

    • شوک

      دلت بحال خودت بسوزه که جلو ۸۰ میلیون نفر خوار و خفیفت کرد .
      اخه حاجیلو تو در حد اعداد هم انگلیسی حالیت نیست ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج