۷۶۸۳۲۳
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

اعتراض به سوپرجام؛ استقلال دست به کار شد

پس از اعلام راى سوپر جام از سوى كميته استيناف و بازنده شدن تيم فوتبال استقلال در اين ديدار و رسيدن پرسپوليس به قهرمانى، قرار است مديران باشگاه استقلال امروز شكايت خود را به طور رسمى به دادگاه عالى ورزش ارائه دهند.

باشگاه خبرنگاران: پس از اعلام راى سوپر جام از سوى كميته استيناف و بازنده شدن تيم فوتبال استقلال در اين ديدار و رسيدن پرسپوليس به قهرمانى، قرار است مديران باشگاه استقلال امروز شكايت خود را به طور رسمى به دادگاه عالى ورزش ارائه دهند.

يكى از نمايندگان باشگاه استقلال كه در خارج از كشور به سر مى‌برد مامور انجام اين كار شده و استقلالی‌ها به طور رسمى شكايتى را درباره راى سوپر جام به CAS ارائه خواهند داد.

تامين منابع مالى بردى تسويه بدهى طلبكاران

مديران باشگاه استقلال پس از حل و فصل تعداد زيادى از پرونده هاى بدهى طلبكاران در حال حاضر به دنبال تامين منابع مالى هستند تا بدين ترتيب بتوانند از روز شنبه هفته آتى دوباره با دعوا از طلبكاران بدهى هاى آنها را تسويه كنند.

اولين چك انتقال تبريزى امروز پاس مى شود

مديران باشگاه استقلال با تامين پول از سوى حامى مالى امروز اولين چك تبريزى را پاس مى كنند و باشگاه استقلال بدهى خود را به ذوبى ها پرداخت مى كند. چك انتقال تبريزى كه از سوى استقلالى ها به باشگاه ذوب آهن داده شده بود از تاريخ ٣١ مرداد ماه پاس نشده و طبق قولى كه آبى پوشان داده بودند اين چك بايد امروز پاس شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      این اعتراض ها فایده ای نداره قبول کنید کار شما اشتباه بوده و نتیجه 3 بر 0 به سود پرسپولیس هست یه درسی براتون بشه که دفعه دیگه این اشتباهات رو تکرار نکنید !!!

    • بدون نام

      به قول طباطبایی فتحی داره خودش را پیش هواداران عزیز می کنه. برو بابا از ترس فرار کردین رفتید ترکیه بعدش هم انتظار دارین نتیجه به نفعتون باشه

    • بدون نام

      مملکت خودمون که یه تیم داره اونم لنگ همه جوره از جانب دولت بنفش حمایت میشه وحق بقیه تیمها بخاطر لنگ همیشه ضایع میشه. چاره ای نیست تا خارجیها(دادگاه عالی فوتبال) وارد عمل شده تا بتوانند حق ما را از این فوتبال کثیف بگیرند. تاوقتی آقای فتحی وعواملش پیگیر این قضیه باشند وحق ما رابرگردانند ما نیز حمایتش خواهیم کرد.

    • سیدمرتضی

      اعتراض دیگه فایده نداره, شفر میبایس تو فکر بازیش باشه, ن اینکه به ترکیه پناهنده بشه. خاک تو سرش بااین مربیگریش

    • سیدمرتضی

      اعتراض دیگه فایده نداره, شفر میبایس تو فکر بازیش باشه, ن اینکه به ترکیه پناهنده بشه. خاک تو سرش بااین مربیگریش

    • بدون نام

      یعنی تو نامه برای cas مینویسن به ترکیه پناهنده شدن؟ و چرا؟؟؟ خجالت هم خوب چیزیه کیسه کشا

    • علی

      واقعا که یا باید خیلی از مرحله پرت باشند که از قوانین بی اطلاع باشند یا اینکه برای دلخوشی هواداران تیم کیسه یا تاج ۶ تایی خور این مسائل را مطرح می کنند بازی نکردن در سوپر جام در وقت مقرر صرفا از نرس ۶ تایی شدن بود

    • ایرانی.

      خخخ.خب بازی میکردین مردونه 6تادیگه نوش جون میکردین تااینطوری به جلزوولزنیفتین.

    • ایرانی.

      این نتیجه. برد3-0حق پرسپولیس بود.مث اینکه سردمدارای کیسه یادشون رفته وقتبکه پارتی هاشون کوه رومیترکوندن 3 تابازی روعمدابه اشوب کشیدن ودرحالیکه مساوی بودن 3 تا3-0 و9 تاگل زده ی باداورده بحسابشون واریزکردن که هنوزم باافتخارزرمیزنن که بردهای دربی استفراغ بیشتره درحالیکه 3 تاازبرداشون نامردی مطلق و9 تاازامارلهای زده شون باداورده س. داری میترکی اقای فتحی این تازه جبران یکی ازاون 3تاس. پمادبدم خدمتتون؟.

    • بدون نام

      فینال جام حذفی يادشون رفته که پرسپولیس درخواست کرد تاریخ بازی عوض بشه و کیسه کشا قبول نکردن هرچی باشه کیسه کشن زحمت کشن خخخ باید همیشه حق با اونا باشه خخ .بعدم دوران طاغوت يادشون رفته چه حمایتی از تيمشون میشد حالا دارن بهونه میارن و دست آوردهای پرسپولیس خراب میکنن میخوان بخودشون نسبت بدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج