جاباما
۷۶۸۵۲۲
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو: دوست دارم در آسیا به استقلال بخوریم

از چین خبر می‌رسد که سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس در این سفر حسابی با یکدیگر داداش و رفیق شده‌اند!

خبر ورزشی: همان‌طورکه می‌دانید برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر به دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا به چین سفرکردند تا در جلسه هم‌اندیشی مربیان برتر باشگاهی قاره آسیا که در شانگ‌های چین برگزارمی شود، شرکت کنند.

این درحالی است که هر دو تیم استقلال و پرسپولیس به عنوان نمایندگان ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند.

از چین خبر می‌رسد که سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس در این سفر حسابی با یکدیگر داداش و رفیق شده‌اند!

کار به جایی رسیده که برانکو عکس خود با وینفرد شفر در چین را در صفحه شخصی اش منتشرکرده است. این دو در کشور چین علاوه بر حضور در نشست هم‌اندیشی در خصوص مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

یکی از مواردی که طرفین در مورد آن صحبت کردند، دیدار‌های مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود.
استقلال تهران بازی رفت خود برابر تیم السد را در استادیوم آزادی با نتیجه ۳ بر یک به حریف باخته است و حالا باید در قطر به مصاف ژاوی و یارانش برود.

برانکو در ملاقات با وینفرد شفر به سرمربی آلمانی استقلال گفته است: «دوست دارم استقلال در مرحله یک‌چهارم نهایی در قطر السد را شکست بدهد و به نیمه‌نهایی صعود کند.»

جواب وینفرد شفر هم در نوع خود جالب بوده است: «من هم امیدوارم شما بتوانید الدحیل را در تهران شکست بدهید تا در نیمه‌نهایی به هم بخوریم!»

همچنین شنیدیم برانکو که امسال دو مرتبه با السد قطر بازی کرده، اطلاعاتی که در مورد این تیم می‌دانست را در اختیار وینفرد شفر گذاشت.

وینفرد شفر هم مواردی را به برانکو گفت و خلاصه آنکه این نشست چین یک هم‌اندیشی جالب بین سرمربیان تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران بود.

شاید پرسش این باشد که چطور مربیان دو رقیب سنتی که در گذشته خیلی با هم رابطه خوبی نداشتند به یک‌باره رابطه‌ای مطلوب و صمیمانه پیدا کردند؟

یک منبع مطلع و آگاه به ما خبرداد این رفاقت و اتحاد این دو مربی کروات و آلمانی بی‌ارتباط با مصاحبه تلویزیونی اخیرکارلوس کی‌روش نیست.

سرمربی پرتغالی تیم ملی طعنه سنگینی به برانکو و شفر انداخت و گفت که اقوام و نزدیکانش را روی نیمکت نمی‌نشاند!

منظور کارلوس کی‌روش از این حرف حضور زلاتکو ایوانکوویچ، برادر برانکو در پرسپولیس و ساشا شفر، پسر وینفرد شفر روی نیمکت استقلال تهران بود.

حالا به نظر می‌رسد سرمربیان استقلال و پرسپولیس تهران می‌خواهند با یکدیگر متحد شوند و اجازه ندهند دیگران از اختلاف این دو مربی مطرح خارجی درایران سوء‌استفاده کنند.

بنابراین بعید می‌دانیم وینفرد شفر و برانکو ایوانکوویچ دیگر علیه یکدیگرمصاحبه کنند، چون باب رفاقت جدیدی را باز کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیاوش

      خدا را شکر
      حداقل نفع این کار اینه که دیگه دلال موزامبیکی نمیتونه جولان بده و بین همه تفرقه بیندازه

    • بدون نام

      تو هم ضعیف کشی برانکو تو هم مخوای با رقیب ضعیف بازی کنی از عرب ها میترسی

    • دلاوری

      چه عیبی دارد مارقیب هستیم درزمین مسابقه دشمن نیستیم این مسائل برای تیتر روزنامه هاست من بشخصیت هردو مربی افرین میگویم وبرای هردو انها دررقابت پیش رو ارزوی موفقیت میکنم زنده باد ایرانppppp

    • آبی آسمونی

      لنگی وارد میشود!

    • کاظم شیرازی

      حیف که بازنده هاباهم بازی نمی کنندتااین آرزوت برآورده شه برانکوجون

    • بدون نام

      برانگو حالا که دیدی سرورت با همت و غیرت فدراسیون و عوامل کثیف تر از خودشون اون افتخاری که لابی شما بود ضعیف شد و به السد باخت کری میخونی اگر تو مرد بودی چرا قبل از بازی استقلال و السد دور رفت که شفر اون موقع گفته بود دوست داره در نیمه نهایی با پرسپولیس بخوره تو زبونت بند بود

    • بدون نام

      برانگو حالا که دیدی سرورت با همت و غیرت فدراسیون و عوامل کثیف تر از خودشون اون افتخاری که لابی شما بود ضعیف شد و به السد باخت کری میخونی اگر تو مرد بودی چرا قبل از بازی استقلال و السد دور رفت که شفر اون موقع گفته بود دوست داره در نیمه نهایی با پرسپولیس بخوره تو زبونت بند بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج