۷۶۸۶۹۱
۳۰ نظر
۵۰۰۹
۳۰ نظر
۵۰۰۹
پ

اعطای کارت رفاه به بازنشستگان معادل ۱ ماه حقوق

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از صدور کارت اعتباری برای بازنشستگان با همکاری بانک رفاه کارگران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از صدور کارت اعتباری برای بازنشستگان با همکاری بانک رفاه کارگران خبر داد.

سید تقی نوربخش در مراسم بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در پارک لاله اظهار داشت: بازنشستگان و بیمه شدگان صاحبان اصلی سازمان تأمین اجتماعی هستند و مهمترین مأموریت این سازمان خدمت رسانی به بازنشستگان و تأمین معیشت و درمان آنان است.

نوربخش با اشاره به کاهش قدرت خرید بازنشستگان در ماه‌های اخیر که نتیجه تحریم های ظالمانه دشمنان است، گفت: ما از ابتدای انقلاب در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کرده ایم و البته ضمن تحمل مشکلات برای رفع آنها و بهبود زندگی و معیشت مردم نیز تلاش می شود.

وی با بیان اینکه در ۴ سال گذشته حقوق بازنشستگان ۱۱۰ درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: با وجود این افزایش ها هنوز هم وضعیت معیشت و زندگی بازنشستگان با خواسته ها و انتظارات برحق این عزیزان فاصله دارد و باید تلاش بیشتری برای بهبود وضع معیشت بازنشستگان انجام شود.

وی از صدور کارت اعتباری برای بازنشستگان با همکاری بانک رفاه کارگران خبر داد و گفت: با صدور این کارتها، بازنشستگان امکان خرید اعتباری برابر با حقوق ماهیانه خود را خواهند داشت و نگرانی بازنشستگان درباره زمان دریافت حقوق برطرف می شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان را گامی در راستای بهبود وضعیت معیشت این عزیزان دانست و گفت: این قانون با پیشنهاد سازمان تأمین اجتماعی به تصویب رسیده و براساس آن تاپایان سال دوم برنامه ششم توسعه یعنی تا پایان سال جاری به اجرا گذاشته شود.

نوربخش ادامه داد: با توجه به اینکه براساس قانون بودجه سال جاری کشور پرداخت ۵۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی به تصویب رسیده است و آئین نامه اجرایی این قانون نیز به تصویب هیأت دولت رسیده است، با ایجاد سازوکار مناسب امکان تأمین نقدینگی و همسان سازی حقوق بازنشستگان فراهم می شود و قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری اجرا می شود.

وی از هزینه کرد ۷ هزار و ۹۱۶ میلیارد تومانی سازمان تأمین اجتماعی برای خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش در ماه گذشته خبر داد و گفت: تأمین این حجم بالای نقدینگی و هزینه کرد آن برای خدمت به اقشار وسیع تحت پوشش بدون اتکاء به دولت افتخار سازمان تأمین اجتماعی است.

نوربخش برلزوم انجام اقدامات موثر بر زندگی بازنشستگان تأکید کرد و گفت: با اقداماتی که در سازمان تأمین اجتماعی انجام می شود امیدواریم شاهد بهبود وضعیت زندگی و معیشت بازنشستگان عزیز باشیم و ما از هیچ اقدامی برای ارتقاء خدمات به این عزیزان فروگذار نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اجرای قانون واریز منابع بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی به خزانه، گفت: با این کار هزینه های درمان سازمان تأمین اجتماعی شفاف تر شده است و از سایر منابع در بخش درمان هزینه نمی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی هنر به خرج دادین. یعنی حقوق ماه بعدشون رو در این ماه هزینه کنن و سر ماه که شد حقوق نداشته باشن واقعا چشم نخورید ی وقت. اسپند کنید برای این نابغه ها.

    • بدون نام

      خب خرخره خیلی جالبه!!!!! اینم یه ترفند تازه است..... کارت اعتباری میدن بری بخری و سر برج از حقوقت کم کنن!!!! مردم هم فکر میکنن این کارت مجانیه! !!!40ساله این امام زاده شفا نمیده! !!!

    • بدون نام

      با این روش یعنی پیش خور کردن حقوق.

    • بدون نام

      اینم یه دروغ دیگه،شما اگه راست میگید چرا یکماه اضافه حقوق باقیمانده را دراین وضعیت اسفناک به بازنشستگان پرداخت نمیکنید

    • بدون نام

      ما را به خیر تو التفادی نیست شر مرسان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الىه برکت الىه

    • بدون نام

      اخه این یک ماه حقوق چه صیغه ای هست یعنی کسی که حقوقش زیادتره کارتش هم بیشتر شارژ میشه

    • گم نام

      کاش یک برنامه میگذاشتین تا بازنشسته که سالها بیمه تکمیلی پرداخت کرده بدونه چطور میتونه استفاده کنه .نسخه گران دوسوم حقوقشو میده داروخانه میگه نسختو مهر کردم از بیمه تکمیلی بگیری .بیمه تکنیلی اتیه سازان میگه داروخاته گو خورد ربطی به ما نداره پس بیمه تکمیلی یعنی چه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس

      سازمان تامین اجتماعی واقعا دستتون درد نکنه.با اینهمه پول چه کنیم.

    • بدون نام

      ما که زندهایم نمردیم پشت سرمان دروغ بگی در این چهار سال پنجاه درصد هم حقوق ما اضافه نشد ه گذشت ان زمانی که یکجانبه هر طور خواستی دروغ بگی

    • بدون نام

      قربان خدا چقدر دشمن دارد !!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس تفاوت حقوق فروردین مستمری بگیر پر

    • بی نام

      هر چی بگید میگم چی دیر شده، دیگه چون هزاران ،هزار میلیاراختلاس هر فردی به این جامعه از درون خ دتان ضربه زد یکپر ودخترجوان نه کار دا رند نه خونه ایا بچه های خانواده شما هم همینطوری هستند ،چرا مال مردم رو خوردید.جواب میخوایم،گول نزنید مردم رو.مردم دیگه بیدار شدن .

    • بدون نام

      هنر میکنید معادل یکماه از مال خودشون می بخشین اونم درصد خودتون رو میخواهید مورچه چیه کله پاچه اش چی باشه .... تو حقت مدیریت نیست .شما از ضعیف ترین مدیران دولت هستید که کار رو با حرف جلو میبرید

    • توکلی

      ... هرچی مصیبت هست زیر سر شما مسوولین بیسواد و بی درد غرب زده هست.....بچه‌ها ی فقیر بیچاره تو مملکت جون و خون میدن تا اقازاده های شما تو فرنگ عشق و حال کنند‌ و به ریش ما ببخندن.

    • بدون نام

      110 درصد هم افزایش قیمت داشتیم

    • بدون نام

      پس بازنشستگان کشوری چی؟اونا پولدارن؟!!همه بازنشیتگان و مستمری بگیران بدبختن!!؟

    • بدون نام

      بین بازنشیتگان فرق نباشه !!؟

    • شهین سیفی

      پولش به حساب بریززد ۲ فایده دارد ۱ خودموگ براز خوردن تصمیم مگیریم ۲ نصف پول
      ش را شما نمدزدید

    • شهین سیفی

      انقدر دریوری نگو مرد اگه میخواستی بحسابمون بریزی خوردنمون را هم شما باید شما تصمیم بگیرید شما از صندوق بازنشتگی نگذشتید حالا سه چهارم این اگه نخورید پول ساعت فرزندانتان در نمیاد

    • بدون نام

      واقعا هنر کردید

    • بدون نام

      دادن کارت اعتباری به کارمندان کارگران و بازنشستگان به منزله بدهکار شدن این اقشار کم درامد به بانک ها و دولت خواهد بود به عبارتی بدبختی کامل این اقشار که البته اگر چیزی از انان باقی مانده باشد

    • نیشابور

      خوب کسی نیس بگه نوربخش بی کفایت بی لیاقت کجا ۴سال ۱۱۰درصد اضافه کردی !!!!!!خدا پدرترامپ وبیامرزه با دروفاش!!!!!!!!خاک توسرت با کارت اعتبارید!!!واقعافک میکنی مستمریبگیران خرند!!!!کارت بخوره توسرت!!!!!!اگ یک نفرگرفت جایزه داری مردم احمق نیستن !!!!!!!!!!

    • بازنشسته

      خیلی خیلی خودتی اقای نوربخش!!!!!!!!!!!خودتی !!!!خودتی !!!!!!!!...


      بریم خرج کنیم اخرماه حقوق تمام این کجاش کمک ب بازنشسته است

    • کاکایی

      ما بازنشستگان کشوری باحقوق کمتر از بازنشستگان تامین اجتماعی امرار معاش با سختی را تجربه کرده ایم ولی دادرسی نداریم..ماهم کارتی داریم به نام ( کارت منزلت) که بنده آنرا به نام کارت ( مذلت) تفسیر کرده ام چون هیچ مزیتی ندارد..

    • شهین سیفی

      ۹ دهم را میخورید اصلا بیخود خورد وخوراک ما را شما تعین میکنید بهترین مال شما فاسد ترین مال ما نخیر یک ماه حقوق بدید ما خودمون خرید میکنیم ما یک مشت علیل مونده بریم تو صف رفاه ...

    • بدون نام

      با این طرح تاب دیگه راحت بخوابیم. ممنون .
      خیلی هنر کردید لطفا دیگه مسخره مون نکنین.
      مشکل ما یک ماه کسری نیست.ما ده سال عقب هستیم .فهمیدید ؟ اگر نه برید خونه و دیگه با اعصابمون بازی نکنید

    • بینام

      راستی این یک ماه حقوق رو اضافه بر حقوق اصلی میدین خوشحال شیم؟؟؟؟ سرمون رو شیره میمالین؟؟؟؟؟ مثل اینکه تو این مملکت نیستین؟ همینطوری کم میاریم چه برسه پیش خورش هم بکنیم

      پاسخ ها

      • مستعمری بکیر

        کی همسان سازی لتحام میشه

    • حسن اعتماددی

      باسلام اقای. نوربخش شکم سیرازشکم گشنه وکرایه عقب افتاده ووووو خبرندارد فکری به حال مامستمری بگیران تعمین اجتماعی بکنید وسلام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج