جاباما
۷۶۸۷۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

الجعفری به هیلی: شورای امنیت جای تهدید نیست

نماینده دائم سوریه در شورای امنیت در واکنش به اظهارات نماینده آمریکا درباره ادلب گفت که شورای امنیت جای صلح است نه تهدید به جنگ.

ایسنا نوشت: نماینده دائم سوریه در شورای امنیت در واکنش به اظهارات نماینده آمریکا درباره ادلب گفت که شورای امنیت جای صلح است نه تهدید به جنگ.

به گزارش سایت اینترنتی النشره، بشار جعفری، نماینده دائم سوریه در شورای امنیت در جلسه این شورا درباره استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه در پاسخ به نیکی هیلی، نماینده آمریکا در این شورا گفت: شورای امنیت باید جای صلح باشد نه جای تهدید به جنگ. صحبت برخی درباره سلاح شیمیایی گمراه کننده و غیرمسئولانه است چراکه بعد از امحای کامل تسلیحات شیمیایی دیگر هیچ گونه سلاح شیمیایی در سوریه وجود ندارد.

وی گفت: کشورهای دائم عضو شورای امنیت طرف‌هایی هستند که از نظر سیاسی و اخلاقی و قانونی برای دفاع از صلح و امنیت بین المللی لایق نیستند. کسی که از زرادخانه هسته‌ای اسرائیل دفاع کرده و به بهانه سلاح کشتار دسته‌جمعی عراق را نابود کرد حق ندارد سوریه را متهم به استفاده از سلاح شیمیایی کند. سوریه به نیابت از جهان وارد جنگ علیه تروریسم شده و در برابر باج‌خواهی سیاسی و تهدیدات آمریکا، انگلیس و فرانسه سر تسلیم فرود نمی‌آورد.

بشار جعفری تأکید کرد: ما نامه رسمی را به اعضای شورای امنیت درباره مقدمه‌چینی گروه‌های تروریستی در ادلب و حومه لاذقیه و حلب برای استفاده از سلاح شیمیایی علیه غیرنظامیان با هدف کارشکنی در عملیات نظامی ارائه کردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گوسفند وات ؟؟

      یه مشت احمق دور هم جمع شدن سازمان ملل رو تاسیس کردن بعد یکی داره مردم خودشو میکشه میاد اونجا میشینه با وقاحت تمام میگه اینجا جای صلحه جمع کنید این مسخره بازیا رو هرگز ندیدم از سازمان ملل خیری ب مردم دنیا برسه همیشه نفعش ب حکومت ها رسیده

    • محمدنژاد

      واقعٵ (گوسفند)بهت میاد!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج